نوشته شده توسط : تینا

ضد آفتاب در هواپیما

ضد آفتاب در هواپیما

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در هواپیما کنار پنجره بنشینید و از تماشای مناظر اطراف در روز لذت ببرید، با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا در مورد خطرات تابش آفتاب در ارتفاعات و هم چنین استفاده کردن از کرم ضد آفتاب صحبت کنیم.

کرم ضد آفتاب در هواپیما از نگاه انجمن متخصصان پوست بریتانیا

در این مقاله قصد داریم تا شما را در مورد خطرات ناشی از نور آفتاب در طول پرواز آگاه کنیم. بسیاری از افراد از اینکه صندلی آنها کنار پنجره باشد، بسیار خوشحال می شوند ولی اگر در مورد آفتابی که از پشت پنجره به آنها می تابد، بیشتر می دانستند؛ شاید صندلی خودشان را جابه جا می کردند. مت گراس (Matt Gass)، یکی از اعضای انجمن متخصصان پوست بریتانیا در این مورد می گوید: دو نوع اشعه فرابنفش مرتبط با سرطان پوست وجود دارد: قیمت تور استانبول
•    UVA
•    UVB
شما در طول پرواز لازم نیست نگران اشعه UVB باشید؛ زیرا این اشعه نمی تواند از پنجره هواپیما عبور کند؛ در نتیجه آسیبی به پوست شما وارد نمی کند. اما اشعه UVA به راحتی از پنجره هواپیما عبور کرده و بیشتر از حالت عادی به پوست شما نفوذ می کند. استفاده کردن از کرم صد آفتاب در طول پرواز، می تواند از پوست شما در مقابل پیری (پیری پوست ناشی از اشعه ماوراء بنفش، مانند چین و چروک ناشی از خورشید) و همچنین سرطان پوست، محافظت کند.

آیا خلبان ها بیشتر در معرض ریسک هستند؟

ضد آفتاب در هواپیما

در سال ۲۰۱۵، تحقیقاتی در مورد خطرات ابتلا به ملانوم (تورم سیاه قشر عمیق پوست) در خلبان، کمک خلبان و خدمه کابین هواپیما انجام شد. طبق این تحقیق متوجه شده اند که خطرات تابش آفتاب در یک پرواز ۵۶ دقیقه ای در ارتفاع ۹ هزار متری، همانند قرار گرفتن یک شخص به مدت 20 دقیقه در معرض آفتاب است. البته عواملی مختلفی در این فرآیند موثر هستند. مثلا ابرهای ضخیم و مناطق برفی، باعث می شود که تنها ۸۵ درصد اشعه های UVA منعکس شود. در واقع به دلیل مقاوم نبودن شیشه های نرخ ویژه تور استانبول هواپیما به این اشعه، احتمال ابتلا به ملانوم در خلبان ها افزایش می یابد. این اشعه بسیار خطرناک می باشد و باعث بروز سرطان در خلبان و مسافران می شود. البته خطرات اشعه UVA بیشتر خلبان را تهدید می کند؛ زیرا کابین خلبان، کاملا شیشه ایی است و نمی تواند برای خلاص از نور آفتاب شیشه های خود را تاریک کند ولی مسافران و مهمان داران در صورت بروز نور شدید، می توانند کرکره پنجره را پایین بکشند. البته امروزه هواپیماهای مدرنی ساخته شده اند که شیشه های آن ها نسبت به پرتو ها مقاوم تر هستند. اما با این وجود خلبان باید از کرم آفتاب استفاده کند.

آیا واقعا نیاز به زدن ضد آفتاب در هواپیما دارم؟

ضد آفتاب در هواپیما

کارشناسان بهداشتی، آگاهی و پیش گیری را بهترین روش می دانند؛ زیرا در این صورت از ۵ نوع سرطان پوست می توانید جلوگیری کنید. برای جلوگیری از بروز سرطان، فقط کافی است که قبل از پرواز، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. نزدن کرم ضد آفتاب، می تواند منجر به آسیب های پوستی، پیری پوست و ابتلا به سرطان های پوست شود. هم چنین خلبان ها به دلیل اینکه کابین آنها کاملا شیشه ایی است، باید بیشتر از پوست خود مراقبت کنند. توجه داشته باشید که اگر به پوستتان آسیبی وارد شد، درمان آن بسیار دشوار است و به همین دلیل همیشه پیشگیری بسیار مهم می باشد. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست، از کرم ضد آفتاب با SPF سی درصد استفاده کنید. هم چنین همیشه کرم خود را به همراه داشته باشید و هر دو ساعت، آن را تجدید کنید. طبق تحقیقات انجام شده، استفاده کردن از کرم ضد آفتاب برای خلبان ها بسیار مهم است؛ بهترین تورهای استانبول زیرا در معرض بیشتری از نور خورشید هستند. اگر شما عاشق تماشای مناظر اطراف از پشت شیشه های هواپیما هستید، لازم نیست نگران آسیب دیدن پوست خود باشید؛ فقط کافی است که خطرات ناشی از آفتاب را با زدن کرم ضد آفتاب به حداقل برسانید.

ضد آفتاب در هواپیما

 

 
 

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: ضد آفتاب در هواپیما,قیمت تور استانبول,نرخ ویژه تور استانبول,بهترین تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

در سراسر دنیا مقاصد گردشگری محبوب زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله، غذای خوش طعم، چشم انداز های طبیعی بی نظیر، جاذبه های تاریخی مشهور، فرصت های عالی برای خریدن سوغاتی های منحصر به فرد، شهرت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده اند. هر سال گردشگران زیادی از این مقصد ها دیدن می کنند و به همین دلیل این مکان ها در تمام طول سال شلوغ هستند. اگر به دنبال مکانی به دور از شلوغی هستید، با آژانس چهار فصل همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مقاصد گردشگری فوق العاده ای آشنا کنیم که علاوه بر فضایی سرشار از آرامش، تجربه عالی برای ماجراجویی هستند. تور لحظه آخری استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجموعه جزایر سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines، یک مقصد گردشگری عالی برای افرادی است که به دنبال سواحل بکر و زیبا می گردند. این مکان در بین گردشگران هنور ناشناخته باقی مانده است و به همین دلیل فرصت خوبی می باشد که به این جزایر سفر کنید و با خیال راحت و دور از شلوغی، از شنا، غواصی و کوه نوردی و تپه نوردی در مسیر های بسیار زیبا لذت ببرید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: فز Fes در مراکش

بسیاری از گردشگران در سفر خود به مراکش، فقط از پایتخت این کشور دیدن می کنند. در حالی که این کشور دارای مکان های دیدنی زیادی نیز می باشد که از چشم گردشگران دور مانده است. شهر فز، به عنوان پایتخت فرهنگی مراکش شناخته می شود. در خیابان های این شهر معماری قرون وسطایی به چشم می خورد. هم چنین در میدان این شهر، فستیوال های موسیقی متعددی برگزار می شود. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ کشور مراکش بیشتر آشنا شوید، حتما سری به این شهر بزنید. رزرو تور استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros در نزدیکی سواحل شرق آفریقا واقع شده است. صنعت گردشگری در این جزایر هنوز توسعه نیافته و به همین دلیل گردشگران زیادی به این منطقه سفر نمی کنند. اما اگر به دنبال سواحل زیبا و خلوت می گردید، این جزایر بهترین گزینه می باشند. سفری منحصر به فرد و متفاوت را در این جزایر تجربه کنید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: حمام های طبیعی میواتن Mývatn در ایسلند

ایسلند، یک مقصد گردشگری فوق العاده می باشد که به دلیل استخرهای پر از آب داغ در بین گردشگران شهرت زیادی پیدا کرده است. هم چنین به دلیل خاصیت درمانی که این آب ها دارند؛ هر سال گردشگران زیادی به این مناطق سفر می کنند و به همین خاطر در تمام طول سال شلوغ است. اگر به دنبال مکانی آرام برای استراحت می گردید، حمام های طبیعی میواتن Mývatn در شمال ایسلند، بهترین گزینه می باشد. این منطقه همان مزایای فوق العاده آب ها و گل های معدنی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند؛ با این تفاوت که جمعیت کمتری در آنها وجود دارد.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ساحل پلایالیندا Playalinda Beach در فلوریدای آمریکا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال سواحل زیبا در فلوریدا هستید و در عین حال دوست دارید که از شلوغی و هیاهو دور باشید، پیشنهاد ما، ساحل پلایالیندا Playalinda Beach می باشد. شما در این ساحل، می توانید در آرامش کامل  روی ماسه داغ قدم بزنید و از تنهایی خود لذت ببرید. هم چنین این ساحل مکان خوبی برای آفتاب گرفتن می باشد. آفر تور استانبول

مقاصد سفر کم طرفدار: لاپلند Lapland در فنلاند

بسیاری از افراد برای تماشای شفق قطبی، به لاپلند Lapland در کشور فنلاند، سفر می کنند. اما اگر به دنبال مکانی خلوت تر برای دیدن این نورهای شمالی می گردید، بهتر است به شمالی ترین نقطه لاپلند Lapland بروید. شما در این منطقه، علاوه بر لذت بردن از تماشای نور های شمالی، می توانید خورشید نیمه شب را نیز ببینید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: راجا آمپات Raja Ampat در اندونزی

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

راجا آمپات Raja Ampat در استان پاپوآی غربی در اندونزی قرار دارد و یک مکان عالی برای لذت بردن از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. راجا آمپات از بیش از 1500 جزیره کوچک تر تشکیل شده است. در این جزایر، خبری از ترافیک و سر و صدا  نیست و به همین دلیل به مکانی ایده آلی برای دور ماندن از شلوغی شهر تبدیل شده است. هم چنین این منطقه زیستگاه بیش از 540 نوع مرجان و 1000 نوع ماهی مرجانی می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: هامبورگ Hamburg در آلمان

اگر  دوست دارید، مدتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید، شهر هامبورگ Hamburg در شمال آلمان، گزینه ایده آلی می باشد. در این شهر بندری، صد ها کانال آبی وجود دارد که می توانید از طریق قایق سواری، به گشت و گذار در شهر بپردازید. در سفر خود، حتما سری به دریاچه آلستر Alster Lake بزنید. اطراف این دریاچه، کافه های مختلف و مراکز خرید زیادی قرار دارند که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.  

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوسنی و هرزگوین Bosnia and Herzegovina

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

بوسنی و هرزگوین در شبه جزیره بالکان واقع شده است. این کشور هنوز فرهنگ و آداب رسوم دیرینه خود را حفظ کرده است که مطمئنا تماشای زندگی آنها از نزدیک بسیار جالب می باشد. هم چنین زیبایی های این کشور هنور برای گردشگران ناشناخته باقی مانده است. تور استانبول نوروز 98

مقاصد سفر کم طرفدار: تووالو Tuvalu

تووالو Tuvalu یکی از کوچک ترین و دورافتاده ترین کشور های جهان محسوب می شود.  سفر به این کشور، فرصت خوبی است که از هیاهو و سواحل شلوغ دوری کرده و اوقاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید. از جاذبه های این منطقه می توان به طبیعت بکر، دیواره های مرجانی فوق العاده، دریاچه های خیره کننده و جزیره های کوچک و بی سکنه  اشاره کرد.

مقاصد سفر کم طرفدار: لیختن اشتاین Liechtenstein

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

کشور لیختن اشتاین، یک مقصد ایده آل برای گذراندن تعطیلات می باشد.. این کشور، بین اتریش و سوئیس قرار دارد و بناهای تاریخی متعددی را در خود جای داده که هنوز پابرجا هستند. شما در این کشور، می توانید از قلعه های قرون وسطایی دیدن کرده و در مسیر های تپه نوردی و طبیعت این منطقه به گشت و گذار مشغول بشوید و از تماشای مناظر طبیعی و  آرام لذت ببرید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوکاس دل تورو Bocas del Toro در پاناما

اگر به جاذبه های طبیعی علاقه دارید، حتما سری به جزایر جادویی بوکاس دل تورو Bocas del Toro بزنید. این جزایر در نزدیکی سواحل شمالی کارائیب واقع شده اند. این جزایر شامل 9 جزیره اصلی، 52 جزیره مرجانی و هزاران جزیره کوچک می باشند. شما در این منطقه انتخاب های زیادی برای اقامت دارید؛ اقامتگاه های لوکس و کلبه های جنگلی هر کدام تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زنند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ناکسوس Naxos در یونان

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

یونان دارای بنا های تاریخی و مناظر خیره کننده بسیاری می باشد و به همین خاطر به یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ این کشور بیشتر آشنا بشوید و در عین حال از شلوغی شهر هم در امان باشید، پیشنهاد ما، جزیره کوچک ناکسوس Naxos می باشد. این جزیره در نزدیکی شهر آتن Athens و جزیره میکونوس Mykonos  واقع شده است. شما در این جزیره، می توانید از قدم زدن بر روی ماسه های سفید در فضایی آرام لذت ببرید. هم چنین از بناهای باستانی مربوط به دوره بیزانس نیز دیدن نمایید.

مقاصد سفر کم طرفدار: تیمور شرقی Timor-Leste

کشور کوچک تیمور شرقی Timor-Leste، نیمی از جزیره تیمور Timor در آسیای جنوب شرقی را تشکیل می دهد. این جزیره، به دلیل دیواره های مرجانی خارق العاده و مجسمه 27 متری کریستو ری دو دیلی Cristo Rei de Dili محبوبیت زیادی دارد اما با این حال گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند. شما می توانید در این کشور در کمال آرامش به غواصی، کوه نوردی و ماجراجویی مشغول بشوید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بونیر Bonaire

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال مکانی آرام و به دور از شلوغی شهر برای غواصی هستید، جزیره بوتیر بهترین انتخاب می باشد. این جزیره در نزدیکی سواحل ونزوئلا در کارائیب جنوبی واقع شده است. جزیره بونیر با اینکه دارای مکان های دیدنی بسیاری می باشد ولی هنوز در بین مقاصد پر طرفدار گردشگری قرار نگرفته است. اما با این وجود مکان عالی برای گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: ایسلا موخرس Isla Mujeres در مکزیک

جزیره ایسلا موخرس Isla Mujeres در ایالت جنوبی کینتانا رو Quintana Roo قرار دارد  که هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته باقی مانده است. این جزیره، برای گردشگرانی که می خواهند در یک محیط خلوت و پر آرامش از آفتاب گرفتن لذت ببرند، یک مقصد ایده آل به شمار می رود. اگر عاشق غواصی هستید، پیشنهاد می کنیم سفری کوتاه به زیر آب داشته باشید و از تندیس های پنهان شده در اعماق دریا، دیدن نمایید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: کریباتی Kiribati

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

جزایر کریباتی Kiribati با اینکه دارای جاذبه های فوق العاده ای می باشد، اما گردشگران کمی از آنها بازدید می کنند؛ به همین دلیل برای افرادی که به طبیعت بکر و دست نخورده علاقه دارند، یک مقصد گردشگری ایده آل به شمار می روند. کریباتی Kiribati از 33 جزیره مرجانی تشکیل شده و دارای آب و هوای فوق العاده ایی می باشد. این جزایر یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات هستند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: پاراکاس Paracas در پرو

شهر کوچک پاراکاس Paracas در سواحل غربی پرو قرار گرفته است. این شهر به دلیل سواحل بکر و دست نخورده شهرت زیادی دارد. هم چنین این سواحل، زیستگاه جانورانی از جمله شیر ها، پنگوئن ها و پلیکان ها می باشد. شهر پاراکاس بازدید کننده کمی دارد و به همین خاطر یک مقصد ایده آل برای کوه نوردی و تپه نوردی در فضایی سرشار از آرامش به شمار می رود. هم چنین این منطقه، یکی از بزرگ ترین بیابان های حفاظت شده در جهان را در خود جای داده که دیدن آن خالی از لطف نیست.  

مقاصد سفر کم طرفدار: مسیر اردن Jordan Trail در اردن

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، مطمئنا مسیر اردن Jordan Trail تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. این مسیر ناشناخته 650 کیلومتر است و شما می توانید در طول این مسیر از تماشای چشم انداز های طبیعی فوق العاده کشور اردن و بناهای تاریخی لذت ببرند.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند,تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

در سراسر دنیا مقاصد گردشگری محبوب زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله، غذای خوش طعم، چشم انداز های طبیعی بی نظیر، جاذبه های تاریخی مشهور، فرصت های عالی برای خریدن سوغاتی های منحصر به فرد، شهرت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده اند. هر سال گردشگران زیادی از این مقصد ها دیدن می کنند و به همین دلیل این مکان ها در تمام طول سال شلوغ هستند. اگر به دنبال مکانی به دور از شلوغی هستید، با آژانس چهار فصل همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مقاصد گردشگری فوق العاده ای آشنا کنیم که علاوه بر فضایی سرشار از آرامش، تجربه عالی برای ماجراجویی هستند. تور لحظه آخری استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجموعه جزایر سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines، یک مقصد گردشگری عالی برای افرادی است که به دنبال سواحل بکر و زیبا می گردند. این مکان در بین گردشگران هنور ناشناخته باقی مانده است و به همین دلیل فرصت خوبی می باشد که به این جزایر سفر کنید و با خیال راحت و دور از شلوغی، از شنا، غواصی و کوه نوردی و تپه نوردی در مسیر های بسیار زیبا لذت ببرید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: فز Fes در مراکش

بسیاری از گردشگران در سفر خود به مراکش، فقط از پایتخت این کشور دیدن می کنند. در حالی که این کشور دارای مکان های دیدنی زیادی نیز می باشد که از چشم گردشگران دور مانده است. شهر فز، به عنوان پایتخت فرهنگی مراکش شناخته می شود. در خیابان های این شهر معماری قرون وسطایی به چشم می خورد. هم چنین در میدان این شهر، فستیوال های موسیقی متعددی برگزار می شود. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ کشور مراکش بیشتر آشنا شوید، حتما سری به این شهر بزنید. رزرو تور استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros در نزدیکی سواحل شرق آفریقا واقع شده است. صنعت گردشگری در این جزایر هنوز توسعه نیافته و به همین دلیل گردشگران زیادی به این منطقه سفر نمی کنند. اما اگر به دنبال سواحل زیبا و خلوت می گردید، این جزایر بهترین گزینه می باشند. سفری منحصر به فرد و متفاوت را در این جزایر تجربه کنید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: حمام های طبیعی میواتن Mývatn در ایسلند

ایسلند، یک مقصد گردشگری فوق العاده می باشد که به دلیل استخرهای پر از آب داغ در بین گردشگران شهرت زیادی پیدا کرده است. هم چنین به دلیل خاصیت درمانی که این آب ها دارند؛ هر سال گردشگران زیادی به این مناطق سفر می کنند و به همین خاطر در تمام طول سال شلوغ است. اگر به دنبال مکانی آرام برای استراحت می گردید، حمام های طبیعی میواتن Mývatn در شمال ایسلند، بهترین گزینه می باشد. این منطقه همان مزایای فوق العاده آب ها و گل های معدنی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند؛ با این تفاوت که جمعیت کمتری در آنها وجود دارد.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ساحل پلایالیندا Playalinda Beach در فلوریدای آمریکا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال سواحل زیبا در فلوریدا هستید و در عین حال دوست دارید که از شلوغی و هیاهو دور باشید، پیشنهاد ما، ساحل پلایالیندا Playalinda Beach می باشد. شما در این ساحل، می توانید در آرامش کامل  روی ماسه داغ قدم بزنید و از تنهایی خود لذت ببرید. هم چنین این ساحل مکان خوبی برای آفتاب گرفتن می باشد. آفر تور استانبول

مقاصد سفر کم طرفدار: لاپلند Lapland در فنلاند

بسیاری از افراد برای تماشای شفق قطبی، به لاپلند Lapland در کشور فنلاند، سفر می کنند. اما اگر به دنبال مکانی خلوت تر برای دیدن این نورهای شمالی می گردید، بهتر است به شمالی ترین نقطه لاپلند Lapland بروید. شما در این منطقه، علاوه بر لذت بردن از تماشای نور های شمالی، می توانید خورشید نیمه شب را نیز ببینید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: راجا آمپات Raja Ampat در اندونزی

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

راجا آمپات Raja Ampat در استان پاپوآی غربی در اندونزی قرار دارد و یک مکان عالی برای لذت بردن از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. راجا آمپات از بیش از 1500 جزیره کوچک تر تشکیل شده است. در این جزایر، خبری از ترافیک و سر و صدا  نیست و به همین دلیل به مکانی ایده آلی برای دور ماندن از شلوغی شهر تبدیل شده است. هم چنین این منطقه زیستگاه بیش از 540 نوع مرجان و 1000 نوع ماهی مرجانی می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: هامبورگ Hamburg در آلمان

اگر  دوست دارید، مدتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید، شهر هامبورگ Hamburg در شمال آلمان، گزینه ایده آلی می باشد. در این شهر بندری، صد ها کانال آبی وجود دارد که می توانید از طریق قایق سواری، به گشت و گذار در شهر بپردازید. در سفر خود، حتما سری به دریاچه آلستر Alster Lake بزنید. اطراف این دریاچه، کافه های مختلف و مراکز خرید زیادی قرار دارند که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.  

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوسنی و هرزگوین Bosnia and Herzegovina

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

بوسنی و هرزگوین در شبه جزیره بالکان واقع شده است. این کشور هنوز فرهنگ و آداب رسوم دیرینه خود را حفظ کرده است که مطمئنا تماشای زندگی آنها از نزدیک بسیار جالب می باشد. هم چنین زیبایی های این کشور هنور برای گردشگران ناشناخته باقی مانده است. تور استانبول نوروز 98

مقاصد سفر کم طرفدار: تووالو Tuvalu

تووالو Tuvalu یکی از کوچک ترین و دورافتاده ترین کشور های جهان محسوب می شود.  سفر به این کشور، فرصت خوبی است که از هیاهو و سواحل شلوغ دوری کرده و اوقاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید. از جاذبه های این منطقه می توان به طبیعت بکر، دیواره های مرجانی فوق العاده، دریاچه های خیره کننده و جزیره های کوچک و بی سکنه  اشاره کرد.

مقاصد سفر کم طرفدار: لیختن اشتاین Liechtenstein

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

کشور لیختن اشتاین، یک مقصد ایده آل برای گذراندن تعطیلات می باشد.. این کشور، بین اتریش و سوئیس قرار دارد و بناهای تاریخی متعددی را در خود جای داده که هنوز پابرجا هستند. شما در این کشور، می توانید از قلعه های قرون وسطایی دیدن کرده و در مسیر های تپه نوردی و طبیعت این منطقه به گشت و گذار مشغول بشوید و از تماشای مناظر طبیعی و  آرام لذت ببرید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوکاس دل تورو Bocas del Toro در پاناما

اگر به جاذبه های طبیعی علاقه دارید، حتما سری به جزایر جادویی بوکاس دل تورو Bocas del Toro بزنید. این جزایر در نزدیکی سواحل شمالی کارائیب واقع شده اند. این جزایر شامل 9 جزیره اصلی، 52 جزیره مرجانی و هزاران جزیره کوچک می باشند. شما در این منطقه انتخاب های زیادی برای اقامت دارید؛ اقامتگاه های لوکس و کلبه های جنگلی هر کدام تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زنند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ناکسوس Naxos در یونان

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

یونان دارای بنا های تاریخی و مناظر خیره کننده بسیاری می باشد و به همین خاطر به یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ این کشور بیشتر آشنا بشوید و در عین حال از شلوغی شهر هم در امان باشید، پیشنهاد ما، جزیره کوچک ناکسوس Naxos می باشد. این جزیره در نزدیکی شهر آتن Athens و جزیره میکونوس Mykonos  واقع شده است. شما در این جزیره، می توانید از قدم زدن بر روی ماسه های سفید در فضایی آرام لذت ببرید. هم چنین از بناهای باستانی مربوط به دوره بیزانس نیز دیدن نمایید.

مقاصد سفر کم طرفدار: تیمور شرقی Timor-Leste

کشور کوچک تیمور شرقی Timor-Leste، نیمی از جزیره تیمور Timor در آسیای جنوب شرقی را تشکیل می دهد. این جزیره، به دلیل دیواره های مرجانی خارق العاده و مجسمه 27 متری کریستو ری دو دیلی Cristo Rei de Dili محبوبیت زیادی دارد اما با این حال گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند. شما می توانید در این کشور در کمال آرامش به غواصی، کوه نوردی و ماجراجویی مشغول بشوید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بونیر Bonaire

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال مکانی آرام و به دور از شلوغی شهر برای غواصی هستید، جزیره بوتیر بهترین انتخاب می باشد. این جزیره در نزدیکی سواحل ونزوئلا در کارائیب جنوبی واقع شده است. جزیره بونیر با اینکه دارای مکان های دیدنی بسیاری می باشد ولی هنوز در بین مقاصد پر طرفدار گردشگری قرار نگرفته است. اما با این وجود مکان عالی برای گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: ایسلا موخرس Isla Mujeres در مکزیک

جزیره ایسلا موخرس Isla Mujeres در ایالت جنوبی کینتانا رو Quintana Roo قرار دارد  که هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته باقی مانده است. این جزیره، برای گردشگرانی که می خواهند در یک محیط خلوت و پر آرامش از آفتاب گرفتن لذت ببرند، یک مقصد ایده آل به شمار می رود. اگر عاشق غواصی هستید، پیشنهاد می کنیم سفری کوتاه به زیر آب داشته باشید و از تندیس های پنهان شده در اعماق دریا، دیدن نمایید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: کریباتی Kiribati

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

جزایر کریباتی Kiribati با اینکه دارای جاذبه های فوق العاده ای می باشد، اما گردشگران کمی از آنها بازدید می کنند؛ به همین دلیل برای افرادی که به طبیعت بکر و دست نخورده علاقه دارند، یک مقصد گردشگری ایده آل به شمار می روند. کریباتی Kiribati از 33 جزیره مرجانی تشکیل شده و دارای آب و هوای فوق العاده ایی می باشد. این جزایر یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات هستند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: پاراکاس Paracas در پرو

شهر کوچک پاراکاس Paracas در سواحل غربی پرو قرار گرفته است. این شهر به دلیل سواحل بکر و دست نخورده شهرت زیادی دارد. هم چنین این سواحل، زیستگاه جانورانی از جمله شیر ها، پنگوئن ها و پلیکان ها می باشد. شهر پاراکاس بازدید کننده کمی دارد و به همین خاطر یک مقصد ایده آل برای کوه نوردی و تپه نوردی در فضایی سرشار از آرامش به شمار می رود. هم چنین این منطقه، یکی از بزرگ ترین بیابان های حفاظت شده در جهان را در خود جای داده که دیدن آن خالی از لطف نیست.  

مقاصد سفر کم طرفدار: مسیر اردن Jordan Trail در اردن

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، مطمئنا مسیر اردن Jordan Trail تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. این مسیر ناشناخته 650 کیلومتر است و شما می توانید در طول این مسیر از تماشای چشم انداز های طبیعی فوق العاده کشور اردن و بناهای تاریخی لذت ببرند.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند,تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

اپلیکیشن های سفر به دبی


اپلیکیشن های سفر به دبی

دبی، یکی از مقصد های محبوب در بین ایرانیان می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سفر به این شهر توریستی بسیار راحت تر و لذت بخش تر شده است. شما با نصب یک اپلیکشن می توانید سفری منحصر به فردی را تجربه کنید. با آژانس چهار فصل همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های سفر به دبی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن راهنمای دبی مال

اپلیکیشن های سفر به دبی

دبی دارای مراکز خرید فوق العاده ایی می باشد. معروف ترین مرکز خرید شهر، دبی مال نام دارد با داشتن ۱۲۰۰ مغازه، بزرگ ترین مرکز خرید در دنیا محسوب می شود. یکی از اپلیکشن هایی که شما را در زمینه خرید راهنمایی می کند، اپلیکیشن راهنمای دبی مال می باشد. شما با نصب این اپلیکشن به صورت رایگان، می توانید خریدی راحت و لذت بخش در این مرکز خرید داشته باشید. تور استانبول نوروز 98

اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی کریم | Careem

شهر دبی، مراکز خرید مختلف و تفرجگاه های زیادی را در خود جای داده است. شما برای بازدید از این مکان های دیدنی، به تاکسی نیاز دارید. با نصب اپلیکیشن کریم می توانید به صورت آنلاین تاکسی سفارش بدهید. شرکت تولید کننده این برنامه، علاوه بر امارات در کشورهای مختلف خاورمیانه هم شعبه افتتاح کرده است. شما با این اپلیکشن می توانید به راحتی و بدون درد سر تاکسی بگیرید و از جاذبه های گردشگری دبی بازدید کنید.

اپلیکیشن مترو دبی | Dubai Metro 2

اپلیکیشن های سفر به دبی

برای رفت و آمد در سطح شهر، علاوه بر تاکسی می توانید از مترو هم استفاده کنید. بسیاری از گردشگران از مکان دقیق ایستگاه های قطار اطلاع ندارند، ولی با نصب اپلیکیشن مترو دبی ۲ این مشکل برطرف می شود. این برنامه در  مورد زمانبندی حرکت قطارها، اطلاعات ایستگاه ها، فواصل حرکت و... اطلاعاتی را به مسافران می دهد. هم چنین این اپلیکیشن شما را بیشتر با تاریخچه مترو دبی، زمان ساخت، تعداد ایستگاه ها و … آشنا می کند.

اپلیکیشن سفارش غذا Talabat

اگر عاشق امتحان کردن غذاهای خوشمزه و لذید هستید، حتما اپلیکیشن Talabat را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن شامل صدها رستوران، کافه و فست فود در سرتاسر دبی می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در هتل یا محل اقامت خود تحویل بگیرید. هم چنین این برنامه، در چندین کشور عربی و خاورمیانه ای فعالیت می کند. یکی از مزیت های این اپلیکشن این است که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته فعال است. قیمت تور استانبول

اپلیکیشن زوماتو | Zomato

یکی دیگر از اپلیکیشن های سفر به دبی، اپلیکیشن زوماتو  می باشد که در زمینه سفارش و تحویل آنلاین غذا فعالیت می کند. این اپلیکیشن، علاوه بر دبی، در امارات و ۲۳ کشور دیگر فعال است. البته این برنامه به اندازه اپلیکیشن Talabat دارای رستوران های متنوعی نیست ولی به دلیل اینکه امکان مشاهده نظرات مشتریان وجود دارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اپلیکیشن گاه شمار دبی | Dubai Calendar

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های سفر به دبی، اپلیکیشن گاه شمار دبی می باشد. این برنامه، شما را از آخرین اخبار و اتفاقات باخبر می کند. هم چنین شما در اپلیکیشن تقویم دبی یا گاه شمار دبی، از برنامه ها، مناسبت های ویژه، اعیاد و رویدادهای فرهنگ در سطح شهر دبی مطلع می شوید. این برنامه دارای دسته بندی های مختلفی می باشد؛ فقط کافی است که با فیلتر کردن گزینه ها، درباره موضوع مورد نظرتان اطلاعاتی بدست بیاورید.

اپلیکیشن بدنسازی گاواپاس | GuavaPass

اپلیکیشن های سفر به دبی

اگر شما به ورزش و سلامت خود اهمیت می دهید، حتما در سفر خود به دبی، اپلیکیشن بدنسازی گاواپاس دانلود کنید. با نصب این اپلیکیشن، می توانید عضویت و حق استفاده از باشگاه های بدنسازی مختلف در سرتاسر دبی را خریداری و از آن ها استفاده کنید. شما در برنامه گاواپاس، می توانید به بیش از ۸۰ باشگاه بدنسازی در دبی  دسترسی داشته و در رشته های ورزشی مثل یوگا، بدنسازی، ایروبیک و …شرکت نمایید. هم چنین این برنامه در ابوظبی و چند شهر در کشورهای جنوب شرق آسیا فعال است. نرخ ویژه تور استانبول

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن های سفر به دبی,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول,نرخ ویژه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

غذا خوردن ارزان در سفر

غذا خوردن ارزان در سفر

بخش مهمی از سفر، غذا خوردن می باشد. سفر کردن به کشور های مختلف و امتحان کردن غذاهای لذیذ هر فرهنگ، بسیار هیجان انگیز است. البته شاید هزینه بالای غذاها در بعضی از کشور ها مقرون به صرفه نباشد. در این مقاله قصد داریم تا چگونگی یافتن غذای ارزان در سفر را به شما عزیزان توضیح دهیم.

غذا خوردن ارزان در سفر: رستوران های سلف سرویس

غذا خوردن ارزان در سفر

اگر به دنبال مکانی برای صرف یک غذای خوشمزه و ارزان می گردید، پیشنهاد ما سلف سرویس ها می باشد. البته ممکن است این نوع رستوران ها، غذاهای با کیفیت عالی سرو نکنند، اما قیمت مناسبی دارند و جزء ارزان ترین رستوران ها به شمار می روند. شما در این رستوران ها، می توانید با پرداخت هزینه کمی، هز چقدر که دلتان بخواهد غذا بخورید. شما برای غذا خوردن در این رستوران ها باید حدود 15 دلار پرداخت کنید. تور لحظه آخری استانبول

ارزان غذا خوردن در سفر: دکه های فروش غذا

یکی از مکان های عالی برای خوردن یک غذای ارزان، دکه های غذا فروشی می باشد. معمولا در این دکه ها، هات داگ، سوسیس و انواع ساندویچ به فروش می رسد. مثلا در  کشور سوئد، می توانید با پرداخت چهار دلار، از این دکه ها غذا خریداری کنید. همچنین در آمستردام، دکه هایی به نام FEBO وجود دارند که می توانید با پرداخت مبلغ کمی یک وعده غذا میل کنید. در کاستاریکا، با پرداخت یک دلار می توانید از این دکه ها، امپانادا (غذایی شبیه به سمبوسه) خریداری کنید.

غذا خوردن ارزان در سفر: غذای خیابانی

غذا خوردن ارزان در سفر

اگر به دنبال مکانی ارزان قیمت برای صرف غذا هستید، غذاهای خیابانی گزینه خوبی می باشد. در اکثر نقاط کشور مخصوصا در آسیا، خیابان ها پر از غرفه های کوچک فروش غذا هستند. غذای خیابانی یکی از پر طرفدار ترین غذا ها در جهان محسوب می شوند. در سفر خود، تجربه خوردن غذاهای محلی در خیابان ها را از دست ندهید.

ارزان غذا خوردن در سفر: فست فود

یکی از روش ها برای صرف یک غذای ارزان، فست فود ها می باشد. با اینکه فست فود ها، جزء غذاهای عالی به حساب نمی آیند ولی از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. مثلا شما در کشور گران نروژ، می توانید با پرداخت فقط 15 دلار، یک غذای پرکالری سفارش بدهید. البته اگر قصد سفر به کشورهای آسیایی را دارید، باید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت فست فود از غذاهای محلی گران تر می باشد؛ پس بهتر است برای صرف یک غذای ارزان، گزینه های دیگری را انتخاب کنید. رزرو تور استانبول

غذا خوردن ارزان در سفر: غذای محلی

در بعضی از نقاط کشور، قیمت غذاهای محلی از غذا های غیر محلی ارزان تر می باشند. پس اگر به دنبال کاهش هزینه های خوراک خود هستید، بهترین گزینه، انتخاب یک غذای محلی می باشد. مثلا در یونان، برای سفارش یک غذای یونانی به نام جایرو که نوعی گوشت بریان شده، به همراه نان پیتا و گوجه فرنگی، پیاز، و سس تزاتزیکی می باشد؛ باید نزدیک به 3 یورو پرداخت کنید؛ اما قیمت یک پیتزا حدودا 6 یورو است. هم چنین در ویتنام، برای صرف یک کاسه فو (یک نوع سوپ ویتنامی متشکل از آب گوشت، گوشت، نودل برنج، سبزی و غیره) باید کم تر از یک دلار هزینه کنید؛ اما یک همبرگر در حدود سه برابر قیمت دارد.

ارزان غذا خوردن در سفر: غذای روز رستوران ها

غذا خوردن ارزان در سفر

اگر به کشور های اروپایی سفر کردید، برای کاهش هزینه های خورد و خوراک، پیشنهادمی کنیم که از غذاهای روز رستوران ها سفارش بدهید؛ زیرا شامل تخفیف های بالایی می باشند. هم چنین بهتر است غذای مورد علاقه تان را در هنگام ناهار و غذای سبک تر و معمولی تر را برای شب سفارش بدهید. آفر تور استانبول

غذا خوردن ارزان در سفر: ننوشیدن نوشابه و آب معدنی

غذا خوردن ارزان در سفر

برای کاهش هزینه ها، سعی کنید بطری نوشابه یا آب معدنی نخرید. نوشیدن آب همراه غذا، نه تنها برای سلامتی تان ضرر دارد؛ بلکه هزینه هایتان هم بالا می برد. پیشنهاد می کنیم همیشه یک بطری به همراه داشته باشید تا در صورتی که به نوشیدن آب نیاز داشتید، آن را با آب شیر پر کنید.

ارزان غذا خوردن در سفر: نخوردن خوراکی های مختلف

با اینکه هزینه تنقلات از جمله بستنی، نوشابه، شکلات، آب نبات، شیرینی و...بسیار کم می باشد، ولی در صورتی که مدام  از این نوع خوراکی ها خریداری کنید، نه تنها به سلامتی تان ضرر می زنید، بلکه به آرامی هزینه ها شما افزایش می یابد. پیشنهاد می کنیم به جای خوردن خوراکی های مختلف، غذای کامل نوش جان نمایید.

غذا خوردن ارزان در سفر: آشپزی

یکی از بهترین روش ها برای پایین آوردن هزینه خورد و خوراک در سفر، آشپزی می باشد. اگر وسایل آشپزی به همراه دارید، پیشنهاد می کنیم بعضی از روز ها خودتان غذا بپزید. البته اگر قصد سفر به کشور های آسیایی را دارید، بهتر است برای کاهش هرینه ها، روش های دیگری را انتخاب کنید زیرا آشپزی کردن در آسیا مقرون به صرفه نیست.

ارزان غذا خوردن در سفر: پیک نیک

غذا خوردن ارزان در سفر

یک روش خوب دیگر برای تهیه یک غذای سالم و ارزان، برپا کردن پیک نیک می باشد. برای این کار، ابتدا به یک بازار غذای محلی (بازار تره بار) رفته و مواد اولیه تهیه غذا ها را خریداری کنید و سپس به پارک بروید. مطمئنا تماشای زندگی مردم محلی در هنگام صرف غذا برایتان جالب خواهد بود.

غذا خوردن ارزان در سفر: کارت های گردشگری

داشتن کارت های گردشگری یا Tourism cards، نه تنها برای بازدید از نقاط دیدنی کاربرد دارد، بلکه دارای تخفیف های ویژه ایی در بسیاری از رستوران ها نیز می باشد. حتی اگر با این کارت ها، غذای روز رستوران ها را سفارش بدهید، ممکن است تا 50 درصد نیز تخفیف بگیرید.

 

 
 

 

تور کیش

 

"تور مشهد"

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: غذا خوردن ارزان در سفر,تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

اولین کاری که باید قبل از سفر انجام بدهید، جمع کردن وسایل می باشد. اگر شما زیاد به سفر می روید، بستن چمدان برایتان راحت تر است. اما هنوز هم بسیاری از افراد نمی دانند که چه وسایلی برای طول سفر ضروری می باشد. اولین اقدام برای بستن چمدان، مدیریت وسایلی است که باید به همراه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا نحوه جمع کردن وسایل سفر را به شما آموزش بدهیم؛ با آژانس چهار فصل همراه شوید.

تهیه یک چمدان باکیفیتک چمدان

اولین کار برای جمع کردن وسایل، تهیه یک چمدان مناسب می باشد. سعی کنید، یک چمدان با کیفیت بخرید؛ زیرا داشتن یک چمدان خوب، می تواند نظم بیشتری به وسایل شما بدهد. بعد از تهیه چمدان، می توانید با خیال راحت، وسایل خود را در داخل آن قرار بدهید. پیشنهاد می کنیم، برای سفرهای کوتاه از چمدان Eagle Creek Adventure Pop Top و برای سفرهای طولانی تر از چمدان  Travelpro Crew II 2I Spinner استفاده نمایید. نرخ ویژه تور استانبول

استفاده از کیسه های فشرده ساز البسه

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

برای اینکه در طول سفر، مجبور نشوید؛ برای پیدا کردن یک لباس، تمام چمدانتان را خالی کنید؛ بهتر است از کیسه های فشرده ساز البسه استفاده نمایید. این کیسه ها، می توانند حجم لباس ها را کاهش بدهند. برای داشتن یک چمدان مرتب، فقط کافی است که تعدادی از این کیسه های کوچک را تهیه کرده و برای قرار دادن سایر وسایل خود مانند لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی و کابل های مورد نیاز، لوازم اداری به طور جداگانه از آن ها استفاده نمایید. بهترین تورهای استانبول

منظم کردن قفسه لباس

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

اکثر لباس هایی که در طول سفر به همراه خود می برید، مورد استفاده قرار نمی گیرند. پس بهتر است قبل از بستن چمدان، با دقت بیشتری لباس هایی را انتخاب کنید که بتوانید در موقعیت های مختلف آن ها را پوشیده و چندین بار از آن ها استفاده نمایید. ممکن است در نگاه اول به همراه داشتن چند لباس اضافه، مشکل ساز نباشد ولی اگر مجبور باشید این چمدان سنگین را با خودتان حمل کنید، قطعا از کارتان پشیمان خواهید شد.

حداکثر سه جفت کفش

اگر شما قصد دارید به سفری تفریحی یا کاری بروید، بهتر است از به همراه داشتن بیش از سه جفت کفش خودداری کنید. در واقع  لازم است، دو جفت کفش را داخل چمدان قرار بدهید، زیرا کفش سوم را پوشیده اید. بهتر است، وسواس به خرج ندهید و از آوردن بار اضافی اجتناب کنید. به همراه داشتن بیش از دو جفت کفش، منجر به سنگینی چمدان و حمل بار اضافی می شود.

انتخاب لوازم چند منظوره

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

منظور از لوازم چندمنظوره، لوازمی است که در سفر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و جزء لوازم ضروری محسوب می شوند. این لوازم شامل: شال، بالش، پتو، سینه بند، لباس دورو، کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده می باشد. شما می توانید تمامی این وسایل را به صورت منظم در یک چمدان قرار داده و در هنگام سفر به همراه خود ببرید. تورهای ارزان استانبول

کاهش لوازم بهداشتی

برای جمع آوری لوازم بهداشتی، پیشنهاد می کنیم مقداری از آن ها را در ظرفی کوچک تر ریخته و در چمدان خود قرار دهید. مثلا لازم نیست که بطری بزرگ شامپوی خود را در چمدان بگذارید؛ می توانید مقداری از آن را در یک بطری کوچک تر ریخته و به همراه داشته باشید. 

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: ترفندهای بسته بندی وسایل سفر,بهترین تورهای استانبول,نرخ ویژه تور استانبول,تورهای ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

اولین کاری که باید قبل از سفر انجام بدهید، جمع کردن وسایل می باشد. اگر شما زیاد به سفر می روید، بستن چمدان برایتان راحت تر است. اما هنوز هم بسیاری از افراد نمی دانند که چه وسایلی برای طول سفر ضروری می باشد. اولین اقدام برای بستن چمدان، مدیریت وسایلی است که باید به همراه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا نحوه جمع کردن وسایل سفر را به شما آموزش بدهیم؛ با آژانس چهار فصل همراه شوید.

تهیه یک چمدان باکیفیتک چمدان

اولین کار برای جمع کردن وسایل، تهیه یک چمدان مناسب می باشد. سعی کنید، یک چمدان با کیفیت بخرید؛ زیرا داشتن یک چمدان خوب، می تواند نظم بیشتری به وسایل شما بدهد. بعد از تهیه چمدان، می توانید با خیال راحت، وسایل خود را در داخل آن قرار بدهید. پیشنهاد می کنیم، برای سفرهای کوتاه از چمدان Eagle Creek Adventure Pop Top و برای سفرهای طولانی تر از چمدان  Travelpro Crew II 2I Spinner استفاده نمایید. نرخ ویژه تور استانبول

استفاده از کیسه های فشرده ساز البسه

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

برای اینکه در طول سفر، مجبور نشوید؛ برای پیدا کردن یک لباس، تمام چمدانتان را خالی کنید؛ بهتر است از کیسه های فشرده ساز البسه استفاده نمایید. این کیسه ها، می توانند حجم لباس ها را کاهش بدهند. برای داشتن یک چمدان مرتب، فقط کافی است که تعدادی از این کیسه های کوچک را تهیه کرده و برای قرار دادن سایر وسایل خود مانند لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی و کابل های مورد نیاز، لوازم اداری به طور جداگانه از آن ها استفاده نمایید. بهترین تورهای استانبول

منظم کردن قفسه لباس

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

اکثر لباس هایی که در طول سفر به همراه خود می برید، مورد استفاده قرار نمی گیرند. پس بهتر است قبل از بستن چمدان، با دقت بیشتری لباس هایی را انتخاب کنید که بتوانید در موقعیت های مختلف آن ها را پوشیده و چندین بار از آن ها استفاده نمایید. ممکن است در نگاه اول به همراه داشتن چند لباس اضافه، مشکل ساز نباشد ولی اگر مجبور باشید این چمدان سنگین را با خودتان حمل کنید، قطعا از کارتان پشیمان خواهید شد.

حداکثر سه جفت کفش

اگر شما قصد دارید به سفری تفریحی یا کاری بروید، بهتر است از به همراه داشتن بیش از سه جفت کفش خودداری کنید. در واقع  لازم است، دو جفت کفش را داخل چمدان قرار بدهید، زیرا کفش سوم را پوشیده اید. بهتر است، وسواس به خرج ندهید و از آوردن بار اضافی اجتناب کنید. به همراه داشتن بیش از دو جفت کفش، منجر به سنگینی چمدان و حمل بار اضافی می شود.

انتخاب لوازم چند منظوره

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر

منظور از لوازم چندمنظوره، لوازمی است که در سفر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و جزء لوازم ضروری محسوب می شوند. این لوازم شامل: شال، بالش، پتو، سینه بند، لباس دورو، کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده می باشد. شما می توانید تمامی این وسایل را به صورت منظم در یک چمدان قرار داده و در هنگام سفر به همراه خود ببرید. تورهای ارزان استانبول

کاهش لوازم بهداشتی

برای جمع آوری لوازم بهداشتی، پیشنهاد می کنیم مقداری از آن ها را در ظرفی کوچک تر ریخته و در چمدان خود قرار دهید. مثلا لازم نیست که بطری بزرگ شامپوی خود را در چمدان بگذارید؛ می توانید مقداری از آن را در یک بطری کوچک تر ریخته و به همراه داشته باشید. 

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: ترفندهای بسته بندی وسایل سفر,بهترین تورهای استانبول,نرخ ویژه تور استانبول,تورهای ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در این مقاله قصد داریم تا محبوب ترین مقاصد گردشگری در سال 2018 را به شما معروفی کنیم. این مقصد ها شامل اکثر نقاط اروپایی، استوایی و بزرگ ترین شهر های ایالات متحده آمریکا می باشد. اگر شما اهل سفر و ماجراجویی هستید، با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه شوید تا شما را با برترین مقاصد گردشگری  آشنا کنیم.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایتالیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

ایتالیا، به عنوان محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت کشور ایتالیا، هرینه های سفر است. شما به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را با توجه به طول سفر و محل اقامت خود مدیریت کنید. فیلم های سفر به ایتالیا یکی دیگر از مواردی می باشد که در مورد ایتالیا در گوگل جستجو شده است. از پر طرفدار ترین این فیلم ها، می توان به فیلم مرا با نام خودت صدا بزن Call Me By Your Name یا فیلم زیر آفتاب توسکان Under the Tuscan Sun اشاره کرد. مطمئنا مشاهده این فیلم ها شما را برای سفر به کشور ایتالیا وسوسه می کند. رزرو تور استانبول

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: پاریس در فرانسه

یکی از مقصدهای محبوب در سال 2018، پاریس بوده که بیشترین جستجو در مورد این شهر، در ماه دسامبر انجام شده است. حتما در سفر  خود به پاریس، به مسیر لو بون مقشه Le Bon Marché و شیرینی فروشی هتل چهار فصل جورجوه Four Seasons Hotel George  سری بزنید. هم چنین یکی از مواردی که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته، سفر دو نفره به پاریس بوده است. اگر برای یک سفر رویایی و رمانتیک برنامه ریزی کرده اید، حتما برای اقامت، هتل لو بریستول Le Bristol را انتخاب کنید. این هتل به دلیل امکانات ویژه و منحصر به فردی که دارد در میان گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به علاوه سفر به پاریس و لندن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرقته است. در سفر خود به اروپا، برای رهایی از شلوغی شهر، می توانید تور استانبول نوروز 98 برای بازدید از شهر هایی اروپایی از قطار یورو استار Eurostar استفاده کنید. هم چنین هزینه بلیط این قطار بسیار ارزان می باشد و حدودا هشتاد دلار است.  

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایسلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

کشور ایسلند، سومین مقصد در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018 شناخته شده است. بیشترین جستجو در وبسایت گوگل، عبارت سفر به ایسلند و نور های شمالی (شفق قطبی) بوده است. برای مشاهده شفق قطبی، می توانید به پارک ملی تینگولیر Thingvellir National Park در فاصله 40 کیلومتری از جنوب غربی شهر ریکیاویک Reykjavík، پایتخت ایسلند بروید. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، تجربه اقامت در  هتل پنج میلیون ستاره، داخل یک حباب و زیر آسمان شب را از دست ندهید. بهترین زمان برای مشاهده نور های شمالی، بین ماه های دسامبر و مارس (ماه های زمستانی)  است. سفر به ایسلند در ماه ژوئن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته است. البته در ماه ژوئن امکان مشاهده نورهای شمالی وجود ندارد؛ ولی طولانی تر شدن روز به شما فرصت بیشتری برای گشت و گذار و رانندگی در جاده حلقه یا رینگ Ring Road را می دهد. هم چنین این ماه، زمانی خوبی برای اسکی می باشد.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: باهاما

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل، باهاما است. بیشترین عبارت جستجو شده، در مورد سفر با کشتی به باهاما بوده است. شما می توانید سفر با کشتی به باهاما را با تور دیزنی کروز لاین Disney Cruise Line تجربه کنید. هم چنین بیشترین جستجو در گوگل در مورد منطقه آتلانتیس Atlantis بوده که برای سفر های خانوادگی، بهترین انتخاب است. از معروف ترین مراکز دیدنی این منطقه، می توان به پارادایس آیلند Paradise Island و دریف The Reef در ناسائو Nassau اشاره کرد. قیمت تور استانبول

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایرلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

سفر به ایرلند با خانواده، بیشترین جستجو در گوگل را به خود اختصاص داده است. کشور ایرلند به دلیل مسیر های منحصر به فرد برای پیاده روی، قلعه های افسانه ای و پرواز های ارزان قیمت، به یک مقصد ایده آل برای سفر خانوادگی تبدیل شده است. هم چنین آهنگ سفر به ایرلند و دکتر پیکاک Dr. Peacock، بیشترین جستجو را در وبسایت گوگل داشته است. برای شنیدن این اثر هنری می توانید به وبسایت یوتیوب مراجعه کنید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: لاس وگاس در آمریکا

یکی از مقصد های محبوب در سال 2018، لاس وگاس شناخته شده که بیشترین جستجو در وبسایت گوگل  در مورد سفر به لاس وگاس و گرند کنیون بوده است. برای بازدید از گرند کنیون می تواند از طریق شرکت ساندنس هلی کوپتر Sundance Helicopters اقدام کنید. شما با این شرکت، می توانید سفری هیجان انگیز با هلی کوپتر را بر فراز این منطقه داشته باشید. به علاوه بیشترین عبارن جستجو شده در گوگل در مورد فیلم هایی مربوط به سفر به لاس وگاس بوده است. از نمونه های این فیلم، می توان به ترس و نفرت در لاس وگاس Fear and Loathing in Las Vegas، یازده یار اوشن Ocean's Eleven و خماری پس از نوشیدن الکل The Hangover اشاره کرد.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: بورا بورا در پلی نزی فرانسوی

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، بورابورا نیز قرار گرفته است. یکی از بیشترین جستجو ها در گوگل، عبارت سفر به بورا بورا و مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو بوده است. از بهترین مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو، می توان به سنت رجیس The St. Regis، لو مریدین Le Méridien و کونراد بورا بورا نوئی Conrad Bora Bora Nui اشاره کرد. هم چنین یکی دیگر از موارد جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به بورا بورا از تورنتو بوده است. برای اینکه بتوانید از تورنتو به بورا بورا بروید، باید ابتدا با هواپیما به تاهیتی Tahiti رفته و سپس با پرواز دیگر به سمت بورا بورا حرکت کنید. همین طور هزینه سفر به بورا بورا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجوی مردم جهان در گوگل قرار گرفته است.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: نیویورک در آمریکا

بیشترین عبارت جستجو شده در مورد نیویورک، درباره سفر ارزان به نیویورک بوده است. نیویورک، شهری گران می باشد اما داشتن اقامتی ارزان غیر ممکن نیست. برای افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند و به دنبال اقامتگاهی ارزان هستند، هتل های ایس Ace Hotels و فری هند Freehand Hotel  انتخاب خوبی می باشند. یکی دیگر از عبارات جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به نیویورک برای کریسمس بوده است.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: نیواورلئان در آمریکا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری جستجو شده در گوگل، عبارت سفر به نیو اورلئان در لوییزیانا قرار گرفته است. همین طور سفر تکنفره به نیواورلئان، یکی دیگر از عباراتی بوده که مردم در گوگل جستجو کرده اند. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به نیواورلئان، برای بازدید از مکان های دیدنی این شهر، حتما از مردم محلی کمک بگیرید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: اسپانیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، اسپانیا در جایگاه آخر قرار گرقته است. بیشترین عبارت جستجو شده در گوگل در مورد فیلم سفر به اسپانیا بوده است. پیشنهاد می کنیم حتما این فیلم کمدی را مشاهده کنید. سفر یک هفته ای به اسپانیا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجو قرار گرفته است. هم چنین عبارت سفر به اسپانیا و بارسلونا، بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. برای مطلع شدن از جزئیات سفر به این شهر ها، حتما مطالب راهنمای سفر به این دو شهر زیبا را در مجله چهار فصل مطالعه کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل,رزرو تور استانبول,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در این مقاله قصد داریم تا محبوب ترین مقاصد گردشگری در سال 2018 را به شما معروفی کنیم. این مقصد ها شامل اکثر نقاط اروپایی، استوایی و بزرگ ترین شهر های ایالات متحده آمریکا می باشد. اگر شما اهل سفر و ماجراجویی هستید، با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه شوید تا شما را با برترین مقاصد گردشگری  آشنا کنیم.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایتالیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

ایتالیا، به عنوان محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، شناخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت کشور ایتالیا، هرینه های سفر است. شما به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را با توجه به طول سفر و محل اقامت خود مدیریت کنید. فیلم های سفر به ایتالیا یکی دیگر از مواردی می باشد که در مورد ایتالیا در گوگل جستجو شده است. از پر طرفدار ترین این فیلم ها، می توان به فیلم مرا با نام خودت صدا بزن Call Me By Your Name یا فیلم زیر آفتاب توسکان Under the Tuscan Sun اشاره کرد. مطمئنا مشاهده این فیلم ها شما را برای سفر به کشور ایتالیا وسوسه می کند. رزرو تور استانبول

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: پاریس در فرانسه

یکی از مقصدهای محبوب در سال 2018، پاریس بوده که بیشترین جستجو در مورد این شهر، در ماه دسامبر انجام شده است. حتما در سفر  خود به پاریس، به مسیر لو بون مقشه Le Bon Marché و شیرینی فروشی هتل چهار فصل جورجوه Four Seasons Hotel George  سری بزنید. هم چنین یکی از مواردی که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته، سفر دو نفره به پاریس بوده است. اگر برای یک سفر رویایی و رمانتیک برنامه ریزی کرده اید، حتما برای اقامت، هتل لو بریستول Le Bristol را انتخاب کنید. این هتل به دلیل امکانات ویژه و منحصر به فردی که دارد در میان گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به علاوه سفر به پاریس و لندن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرقته است. در سفر خود به اروپا، برای رهایی از شلوغی شهر، می توانید تور استانبول نوروز 98 برای بازدید از شهر هایی اروپایی از قطار یورو استار Eurostar استفاده کنید. هم چنین هزینه بلیط این قطار بسیار ارزان می باشد و حدودا هشتاد دلار است.  

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایسلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

کشور ایسلند، سومین مقصد در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018 شناخته شده است. بیشترین جستجو در وبسایت گوگل، عبارت سفر به ایسلند و نور های شمالی (شفق قطبی) بوده است. برای مشاهده شفق قطبی، می توانید به پارک ملی تینگولیر Thingvellir National Park در فاصله 40 کیلومتری از جنوب غربی شهر ریکیاویک Reykjavík، پایتخت ایسلند بروید. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، تجربه اقامت در  هتل پنج میلیون ستاره، داخل یک حباب و زیر آسمان شب را از دست ندهید. بهترین زمان برای مشاهده نور های شمالی، بین ماه های دسامبر و مارس (ماه های زمستانی)  است. سفر به ایسلند در ماه ژوئن، یکی دیگر از مواردی می باشد که در گوگل مورد جستجو قرار گرفته است. البته در ماه ژوئن امکان مشاهده نورهای شمالی وجود ندارد؛ ولی طولانی تر شدن روز به شما فرصت بیشتری برای گشت و گذار و رانندگی در جاده حلقه یا رینگ Ring Road را می دهد. هم چنین این ماه، زمانی خوبی برای اسکی می باشد.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: باهاما

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل، باهاما است. بیشترین عبارت جستجو شده، در مورد سفر با کشتی به باهاما بوده است. شما می توانید سفر با کشتی به باهاما را با تور دیزنی کروز لاین Disney Cruise Line تجربه کنید. هم چنین بیشترین جستجو در گوگل در مورد منطقه آتلانتیس Atlantis بوده که برای سفر های خانوادگی، بهترین انتخاب است. از معروف ترین مراکز دیدنی این منطقه، می توان به پارادایس آیلند Paradise Island و دریف The Reef در ناسائو Nassau اشاره کرد. قیمت تور استانبول

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: ایرلند

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

سفر به ایرلند با خانواده، بیشترین جستجو در گوگل را به خود اختصاص داده است. کشور ایرلند به دلیل مسیر های منحصر به فرد برای پیاده روی، قلعه های افسانه ای و پرواز های ارزان قیمت، به یک مقصد ایده آل برای سفر خانوادگی تبدیل شده است. هم چنین آهنگ سفر به ایرلند و دکتر پیکاک Dr. Peacock، بیشترین جستجو را در وبسایت گوگل داشته است. برای شنیدن این اثر هنری می توانید به وبسایت یوتیوب مراجعه کنید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: لاس وگاس در آمریکا

یکی از مقصد های محبوب در سال 2018، لاس وگاس شناخته شده که بیشترین جستجو در وبسایت گوگل  در مورد سفر به لاس وگاس و گرند کنیون بوده است. برای بازدید از گرند کنیون می تواند از طریق شرکت ساندنس هلی کوپتر Sundance Helicopters اقدام کنید. شما با این شرکت، می توانید سفری هیجان انگیز با هلی کوپتر را بر فراز این منطقه داشته باشید. به علاوه بیشترین عبارن جستجو شده در گوگل در مورد فیلم هایی مربوط به سفر به لاس وگاس بوده است. از نمونه های این فیلم، می توان به ترس و نفرت در لاس وگاس Fear and Loathing in Las Vegas، یازده یار اوشن Ocean's Eleven و خماری پس از نوشیدن الکل The Hangover اشاره کرد.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: بورا بورا در پلی نزی فرانسوی

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، بورابورا نیز قرار گرفته است. یکی از بیشترین جستجو ها در گوگل، عبارت سفر به بورا بورا و مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو بوده است. از بهترین مراکز تفریحی اقامتی آل اینکلوسیو، می توان به سنت رجیس The St. Regis، لو مریدین Le Méridien و کونراد بورا بورا نوئی Conrad Bora Bora Nui اشاره کرد. هم چنین یکی دیگر از موارد جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به بورا بورا از تورنتو بوده است. برای اینکه بتوانید از تورنتو به بورا بورا بروید، باید ابتدا با هواپیما به تاهیتی Tahiti رفته و سپس با پرواز دیگر به سمت بورا بورا حرکت کنید. همین طور هزینه سفر به بورا بورا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجوی مردم جهان در گوگل قرار گرفته است.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: نیویورک در آمریکا

بیشترین عبارت جستجو شده در مورد نیویورک، درباره سفر ارزان به نیویورک بوده است. نیویورک، شهری گران می باشد اما داشتن اقامتی ارزان غیر ممکن نیست. برای افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند و به دنبال اقامتگاهی ارزان هستند، هتل های ایس Ace Hotels و فری هند Freehand Hotel  انتخاب خوبی می باشند. یکی دیگر از عبارات جستجو شده در گوگل، در مورد سفر به نیویورک برای کریسمس بوده است.

مقاصد گردشگری با بیشترین جستجو در گوگل: نیواورلئان در آمریکا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوب ترین مقاصد گردشگری جستجو شده در گوگل، عبارت سفر به نیو اورلئان در لوییزیانا قرار گرفته است. همین طور سفر تکنفره به نیواورلئان، یکی دیگر از عباراتی بوده که مردم در گوگل جستجو کرده اند. پیشنهاد می کنیم در سفر خود به نیواورلئان، برای بازدید از مکان های دیدنی این شهر، حتما از مردم محلی کمک بگیرید.

محبوبترین مقاصد گردشگری در گوگل: اسپانیا

مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل

در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری 2018، اسپانیا در جایگاه آخر قرار گرقته است. بیشترین عبارت جستجو شده در گوگل در مورد فیلم سفر به اسپانیا بوده است. پیشنهاد می کنیم حتما این فیلم کمدی را مشاهده کنید. سفر یک هفته ای به اسپانیا، یکی دیگر از عباراتی بوده که مورد جستجو قرار گرفته است. هم چنین عبارت سفر به اسپانیا و بارسلونا، بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. برای مطلع شدن از جزئیات سفر به این شهر ها، حتما مطالب راهنمای سفر به این دو شهر زیبا را در مجله چهار فصل مطالعه کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مقاصد گردشگری پرجستجو در گوگل,رزرو تور استانبول,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

اگر عاشق کشف مکان های منحصر به فرد و هیجان انگیز هستید، حتما به جنگل سینجی در ماداگاسکار  سری بزنید. قدمت این جنگل به دوران ژئوپارک و دایناسورها بر می گردد. این جنگل به دلیل وجود صخره های تیز و چاقو مانندش به جنگل چاقوها (Forset Of Knives) نیز معروف شده است. در ادامه با آژانس چهار فصل همراه باشید، تا شما را با جنگل سینجی در ماداگاسکار آشنا کنیم. بهترین تورهای استانبول

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین جزایر جهان، جزیره ی ماداگاسکار می باشد. در این جزیره، جاذبه های طبیعی زیادی نهفته است. یکی از زیبا ترین جنگل ها در این جزیره، جنگل سینجی می باشد که از شگفتی های طبیعی به شمار می رود. این جنگل در نزدیکی ساحل غربی ماداگاسکار واقع شده است. این منطقه، زیستگاه پرندگان وحشی و انواع میمون ها به نام لمور می باشد. همین طور در ارتفاعات این جنگل، قله ‌های تیزی وجود دارند که به خاطر شکل قرار گیریشان در کنار هم، شبیه چاقو به نظر می رسند. جالب است بدانید که کلمه ‌ی سینجی در زبان مالاگاسی، به معنای شکل زمین ‌های سنگلاخی در ماداگاسکار است.  همین طور در دایره المعارف انگلیسی ها، سینجی به معنای جنگلی است که هیچ‌ کس نمی ‌تواند پا برهنه در آن راه برود. از نظر بسیاری از افراد، این جنگل قسمتی استثنایی ار زمین می باشد که بدون دخالت بشر، به این شکل به وجود آمده است. با اینکه ظاهر این جنگل ترسناک به نظر می رسد ولی دره‌ های جنگلی، غارهای مرطوب و سنگ ‌های کارست سوزان به همراه گیاهان و حیوانات مختلفی را در خود جای داده است. تورهای ارزان استانبول

ماداگاسکار

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

ماداگاسکار، یکی از کشورهای جنوب شرقی آفریقا است که در میان اقیانوس هند قرار دارد. پایتخت این کشور، آنتاناناریوو نام دارد. مردمان این کشور به زبان مالاگاسی و فرانسوی صحبت می کنند. هم چنین ماداگاسکار، به عنوان چهارمین جزیره ی بزرگ جهان به شمار می رود. جالب است بدانید این منطقه،  ۵ درصد از تنوع زیستی دنیا را در خود جای داده است. این تنوع زیستی را در هیج کجای دنیا نمی توان مشاهده کرد و به همین دلیل به این جزیره، قاره هشتم نیز می گویند. این منطقه، قبلا محل زندگی دانیاسور ها بوده است. جزیره ماداگاسکار، دارای جنگل های انبوه و گرمسیر، دره های خشک و نیمه بیابانی و سواحل بی نظیری می باشد که باعث شده هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این جزیره، گیاهان و جانورانی زندگی می کنند که در هیج کجای دنیا نمی توان آنها را یافت. هم چنین به دلیل اینکه این کشور دارای مناطقی پوشیده از خاک سرخ می باشد، به صحرای سرخ بزرگ نیز معروف شده است. این جزیره، دارای دو فصل می باشد. فصل گرم بارانی که بین ماه های نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) تا آوریل است و فصل دیگر خنک تر و خشک می باشد و از ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) تا ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) ادامه دارد. بهترین زمان برای سفر به ماداگاسکار، تور لحظه آخری استانبول بین ماه آوریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) تا نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) است. در این ماه ها، آب و هوا معتدل و مطبوع می باشد.

جالب انگیزهایی از محیط زیست ماداگاسکار

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

جالب است بدانید، حدود 88 میلیون سال پیش، جزیره ی ماداگاسکار از شبه جزیره ی هند جدا شد و همین جدایی، باعث شده که این جزیره زیستگاه گیاهان و جانورانی باشد که در تمام دنیا بی همتا و منحصر به فرد هستند. معروف ‌ترین گونه جانورانی این جزیره، لمور‌ها  (Lemurs) می باشند. این میمون ها در جنگل سینگی در ماداگاسکار زندگی می کنند. این گونه در حال انقراض، بسیار اجتماعی هستند و تنها در ماداگاسکار و جزایر کومورو یافت می ‌شوند. هم چنین یکی از جانوران کم یاب دنیا  که آفتاب ‌پرست پلنگی می باشد، فقط در بخش ‌های شرقی و شمالی ماداگاسکار مشاهده می ‌شوند. البته به جز گونه های جانوری، گونه های نایاب گیاهی بی نظیری هم در این جزیره پیدا می شود که باعث شده این جزیره عنوان یکی از بهترین زیست بوم های نایاب دنیا را از آن خود کند. متاسفانه، امروزه تنوع زیستی این جزیره به دلیل افزایش جمعیت و عوامل طبیعی دیگر در معرض نابودی قرار گرفته است. جالب است بدانید که بیش از 20 نوع قوم در این جزیره زندگی می کنند که شامل قوم مرینا  در پیرامون پایتخت، بتسیمیساراکا در شمال شرق و ساکالاوا در غرب این جزیره می باشند. هم چنین مردمان ماداگاسکار ترکیبی از نژاد جنوب آفریقا و جنوب شرقی آسیا هستند. به علاوه  نژاد بخش کوچکی از جمعیت ماداگاسکار نیز به  نوادگان مهاجران اروپایی، هندی، کرئولی، قمری و چینی برمی گردد. این جزیره دارای جاذبه های بی نظیری می باشد که از معروف ترین آنها می توان به شهر‌های آنتسیرابه (Antsirabe)، بلو (Belo sur Mer)، رود خانه ‌های تسیریبیهینا (Tsiribihina)، مانامبلو (Manabolo) و پارک ‌های ملی تی ‌سینگی (Tsingy) و مانتادیا (Mantadia) اشاره کرد.

در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: در این جنگل روی چاقوها راه خواهید رفت,بهترین تورهای استانبول,تورهای ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

در سراسر دنیا، مکان های باستانی و تاریخی زیادی وجود دارند که متاسفانه به دلایل مختلف در معرض نابودی هستند. بسیاری از افراد برای بازدید از مکان های دیدنی دنیا، ممکن است مدت ها برنامه ریزی کرده باشند؛ اما زمانی که برای تماشای این جاذبه های تاریخی، کیلومتر ها مسافت طی می کنند، جز ویرانه های باقی مانده، چیزی دیگری نصیبشان نمی شود. پیشنهاد می کنیم  قبل از سفر، از آخرین اطلاعات در مورد مکان مورد نظرتان باخبر شوید. با آژانس چهار فصل همراه باشید تا جاذبه های گردشگری که در سال 2019 در معرض نابودی هستند را به شما معرفی کنیم.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: پنجره آزور Azure Window در مالت

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

اگر از طرفدارهای سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones هستید؛ این خبر حتما شمارا ناراحت می کند. پنجره آزور که پس زمینه مراسم عروسی دنریس و کال دروگو بود، بالاخره خراب شد. در سال 2017 این صخره طبیعی در اثر یک طوفان سنگین از بین رفت. قیمت تور استانبول با اینکه نابودی این جاذبه گردشگری نگران کننده بود، ولی هم اکنون به یک مقصد ایده آل برای غواصی تبدیل شده است.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: دیوار آدامس ها The Original Chewing Gum Wall در سیاتل آمریکا

یکی از عجیب ترین مقصد های گردشگری، دیوار آدامس ها می باشد. این دیوار در یک کوچه کوچک در بازار پایک پلیس Pike Place Market قرار دارد. این دیوار، توسط آدامس هایی با رنگ های مختلف پوشانده شده و در بین گردشگران بسیار محبوبیت دارد. البته به جز آدامس، چیز های دیگری مثل سکه، قاشق و اجسام فلزی نیز همراه با آدامس به دیوار چسبانده شده اند. اگر قصد دارید در سال 2019 به این شهر سفر کنید، این دیوار هنوز پا برجاست؛ ولی آدامس ها از روی دیوار پاک شده اند. البته این دیوار تا کنون چند بار تمیز شده ولی باز هم گردشگران برای گرفتن سلفی، آدامس خود را روی دیوار می چسبانند.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: پل قفل های عشق Love Locks Bridge در پاریس

یکی از مقصد های محبوب در بین گردشگران، پل هنر ها Pont Des Arts در شهر پاریس است که به نام پل قفل های عشق Love Locks Bridge معروف می باشد. این پل روی رودخانه سن Seine قرار دارد؛ اما تفاوتش با دیگر پل ها این است که سال هاست زوج های عاشق، یک قفل به نرده های این پل می بندند و کلید قفل را به عنوان نمادی از عشق خود به درون آب می اندازند. اما وجود این همه قفل، باعث خراب شدن این پل شده است. به همین دلیل شهرداری پاریس، شروع به باز کردن قفل ها از نرده های پل کرده؛ اما هنوز هم می توانید به بازدید از این پل بروید و قفل خود را به آن ببندید.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ویدام پارک Vidampark در بوداپست مجارستان

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از مکان های تفریحی بوداپست مجارستان، ویدام پارک می باشد. قدمت این پارک به 175 سال پیش بر می گردد و به همین دلیل یکی از مکان های تاریخی شهر هم محسوب می شود. این پارک قبلا یکی از مکان های پر بازدید بوده اما امروزه به یک مکان متروکه تبدیل شده و فقط می توانید آن را از دور مشاهده کنید.  

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: صخره کیک عروسی Wedding Cake Rock در استرالیا

بسیاری از افراد برای گرفتن یک عکس سلفی خاص و منحصر به فرد، حاضر هستند دست به انجام هر کاری بزنند. صخره کیک عروسی، یکی از مکان هایی است که در بین گردشگران بسیار محبوببت دارد؛ اما امروزه در حال نابودی است. به همین دلیل دولت استرالیا یک نرده جدید در صخره کیک عروسی Wedding Cake Rock ساخته تا از بالا رفتن بازدید کنندگان از آن برای عکس گرفتن، جلوگیری کند. اما با این وجود، هنوز برخی افراد از آن بالا می روند تا بتوانند سلفی بگیرند. نرخ ویژه تور استانبول

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل مایا Maya Beach در تایلند

یکی از مقصد های محبوب به دلیل سواحل زیبا و برگزاری جشن های فوق العاده، کشور تایلند می باشد. هم چنین ساحل مایا Maya Beach در این کشور، به خاطر اکران فیلم ساحل The Beach در سال 2000 محبوبیت بسیاری پیدا کرد و به دلیل بازدید بیش از حد گردشگران از این ساحل، این منطقه توسط دولت بسته شد تا بتواند آسیب های وارد شده به آن را بازسازی کند. البته سواحل زیبای دیگری هم در تایلند وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: دوچرخه سرخ The Red Bicycle در واشنگتن آمریکا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از جاذبه  های گردشگری خارق العاده دنیا، دوچرخه سرخی The Red Bicycle  می باشد که داخل یک درخت قرار گرفته و در جزیره واشون Vashon Island واقع شده است.  البته هنوز کسی به طور دقیق نمی داند که این دوچرخه چگونه در این درخت رفته است. البته بسیاری از قطعات این دوچرخه دزدیده و دوباره جایگزین شده است. با اینکه این دوچرخه، دیگر شباهتی به دوچرخه اصلی ندارد؛ ولی هنوز هم بسیار محبوب می باشد.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ایستگاه پن The Penn Station اصلی در نیویورک آمریکا

ایستگاه پن The Penn Station در شهر نیویورک قرار دارد. این مکان، یک مرکز حمل و نقل برای رفت و آمد در سطح شهر است. اما اگر قصد دارید برای تماشای یک شاهکار معماری به سبک بوزارت به نیویورک سفر کنید، بهتر است برنامه سفر خود را تغییر دهید؛ زیرا این ایستگاه سال ها پبش تخریب شده و یک بنای جدید جای آن را گرفته است. البته هنوز ایستگاه بزرگ مرکزی در نیویورک پا برجاست و می توانید از معماری فوق العاده آن دیدن نمایید. بهترین تورهای استانبول

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: غار های آلتامیرا Caves of Altamira در اسپانیا

یکی از مکان های دیدنی در اسپانیا، غار های آلتامیرا Caves of Altamira می باشد که به دلیل نقاشی هایی با قدمت زیاد، شهرت بسیاری پیدا کرده اند. با توجه به اینکه سال ها از عمر این نقاشی ها می گذرد، نمی توان انتظار داشت که تا ابد روی دیوار های غار باقی بمانند. به همین دلیل دولت اسپانیا تصمیم گرفت که تعداد بازدیدکننده ها را محدود کند و فقط در طول هفته، 5 نفر اجازه بازدید از غار را داشته باشند.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: آرامگاه توتان خامون Tutankhamun’s Tomb در مصر

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

آرامگاه توتان خامون Tutankhamun’s Tomb، یکی از جاذبه های اصلی کشور مصر بوده است. البته افسانه های زیادی در مورد نفرین شدن این آرامگاه وجود دارد. این آرامگاه، به دلیل رطوبت بسیار زیاد، در حال نابود شدن است و به همین خاطر امکان بازدید از آن وجود ندارد. اما هنوز هم می توانید از این آرامگاه دیدن کنید؛ زیرا دولت در سال 2014 یک نمونه کاملا شبیه به آن را در همین منطقه ساخته و افتتاح کرده است.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: یخچال طبیعی چاکالتایا Chacaltaya Glacier در بولیوی

یکی از مکان های ایده آل برای اسکی، یخچال طبیعی چاکالتایا Chacaltaya Glacier بوده است. این منطقه زمانی یکی از مقصد های رویایی گردشگران به شمار می رفت اما به دلیل افزایش دما، هم اکنون به طور کامل از بین رفته است. پیشنهاد می کنیم برای اسکی، مکان های دیگری را انتخاب کنید.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: سنک تر Cinque Terre در ایتالیا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

منطقه سنک تر Cinque Terre در ایتالیا  قرار دارد. این منطقه، دارای شهر ها و روستاهای زیبایی می باشد که توسط مسیر های صخره ای به یکدیگر متصل شده اند. اما امروزه  این منطقه به دلیل تردد بالای گردشگران در حال نابودی است و به همین دلیل بسیاری از این مسیرها بسته شده اند و کسی اجازه عبور از آنها را ندارد. دولت ایتالیا برای جلوگیری از تخریب این مسیرها، اپلیکیشنی را طراحی کرده است که به بازدید کنندگان، تعداد افراد موجود روی هر صخره و مسیر های خلوت را نشان می دهد.  

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل لگزیرا Legzira Beach در مراکش

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

ساحل لگزیرا Legzira Beach، دارای یک طاق سنگی طبیعی با ظاهری فوق العاده بود که در بین گردشگران شهرت زیادی داشت. اما متاسفانه در سال 2016 این طاق فرو ریخت و دیگری هیچ اثری از آن باقی نمانده است. البته در مراکش طاق های زیبای دیگری هم وجود دارند که می توانید از آنها دیدن نمایید.   

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu در هاوایی

ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu در هاوایی واقع شده و به دلیل ماسه های سیاه رنگ و خارق العاده اش، در بین گردشگران محبوبیت زیادی داشت. اما متاسفانه فعالیت آتشفشانی باعث نابودی این ساحل زیبا شد. البته سواحل ماسه سیاه دیگری در این منطقه موجود هستند، که می توانید از آنها بازدید کنید ولی دیگر خبری از ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu نیست.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: صخره پیرمرد کوهستان Old Man Of The Mountain در نیوهمپشایر

صخره پیرمرد کوهستان Old Man Of The Mountain در نیوهمپشایر قرار دارد و به دلیل شباهتش به نیمرخ یک مرد، مشهور بود. اما چندین سال پیش، این صخره فرو ریخت و دیگر آن شکل منحصر به فرد را ندارد.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: آرامگاه یونس Jonah’s Tomb در عراق

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

آرامگاه یونس Jonah’s Tomb در عراق، که محل دفن حضرت یونس بود؛ در اثر جنگ نابود شده است. هم چنین این آرامگاه، قدیمی ترین مسجد موصل نیز به شمار می رفت.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: مجسمه های بودای بامیان The Buddhas Of Bamiyan در افغانستان

یکی از بناهای تاریخی که در اثر جنگ از بین رفته، مجسمه های بودای بامیان The Buddhas Of Bamiyan است. این مجسمه های عظیم بودا در دل صخره های عظیم در امتداد جاده قدیمی ابریشم تراشیده شده بودند. این مجسمه ها، یک جاذبه گردشگری بسیار مهم در کشور افعانستان به شمار می رفتند. اما متاسفانه در سال 2001 در طی جنگ و توسط انفجار هایی از بین رفتند. هم اکنون از این مجسمه های عظیم جثه فقط سوراخ هایی در ضخره ها به جا مانده است.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: تونل درختی سکویا Sequoia در کالیفرنیا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از جاذبه های دیدنی کالیفرنیا، تونل درختی بود که یکی از مسیرهای جذاب برای رانندگی به شمار می رفت. مشهور ترین تونل درختی در کالیفرنیا، سکویا Sequoia بود که به پایونیر کبین Pioneer Cabin نیز شهرت داشت. اما متاسفانه در اثر یک طوفان شدید، در ژانویه گذشته از بین رفت. البته تونل های درختی دیگری هم در این کشور وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید. 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند,قیمت تور استانبول,بهترین تورهای استانبول,نرخ ویژه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

در سراسر دنیا، مکان های باستانی و تاریخی زیادی وجود دارند که متاسفانه به دلایل مختلف در معرض نابودی هستند. بسیاری از افراد برای بازدید از مکان های دیدنی دنیا، ممکن است مدت ها برنامه ریزی کرده باشند؛ اما زمانی که برای تماشای این جاذبه های تاریخی، کیلومتر ها مسافت طی می کنند، جز ویرانه های باقی مانده، چیزی دیگری نصیبشان نمی شود. پیشنهاد می کنیم  قبل از سفر، از آخرین اطلاعات در مورد مکان مورد نظرتان باخبر شوید. با آژانس چهار فصل همراه باشید تا جاذبه های گردشگری که در سال 2019 در معرض نابودی هستند را به شما معرفی کنیم.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: پنجره آزور Azure Window در مالت

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

اگر از طرفدارهای سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones هستید؛ این خبر حتما شمارا ناراحت می کند. پنجره آزور که پس زمینه مراسم عروسی دنریس و کال دروگو بود، بالاخره خراب شد. در سال 2017 این صخره طبیعی در اثر یک طوفان سنگین از بین رفت. قیمت تور استانبول با اینکه نابودی این جاذبه گردشگری نگران کننده بود، ولی هم اکنون به یک مقصد ایده آل برای غواصی تبدیل شده است.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: دیوار آدامس ها The Original Chewing Gum Wall در سیاتل آمریکا

یکی از عجیب ترین مقصد های گردشگری، دیوار آدامس ها می باشد. این دیوار در یک کوچه کوچک در بازار پایک پلیس Pike Place Market قرار دارد. این دیوار، توسط آدامس هایی با رنگ های مختلف پوشانده شده و در بین گردشگران بسیار محبوبیت دارد. البته به جز آدامس، چیز های دیگری مثل سکه، قاشق و اجسام فلزی نیز همراه با آدامس به دیوار چسبانده شده اند. اگر قصد دارید در سال 2019 به این شهر سفر کنید، این دیوار هنوز پا برجاست؛ ولی آدامس ها از روی دیوار پاک شده اند. البته این دیوار تا کنون چند بار تمیز شده ولی باز هم گردشگران برای گرفتن سلفی، آدامس خود را روی دیوار می چسبانند.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: پل قفل های عشق Love Locks Bridge در پاریس

یکی از مقصد های محبوب در بین گردشگران، پل هنر ها Pont Des Arts در شهر پاریس است که به نام پل قفل های عشق Love Locks Bridge معروف می باشد. این پل روی رودخانه سن Seine قرار دارد؛ اما تفاوتش با دیگر پل ها این است که سال هاست زوج های عاشق، یک قفل به نرده های این پل می بندند و کلید قفل را به عنوان نمادی از عشق خود به درون آب می اندازند. اما وجود این همه قفل، باعث خراب شدن این پل شده است. به همین دلیل شهرداری پاریس، شروع به باز کردن قفل ها از نرده های پل کرده؛ اما هنوز هم می توانید به بازدید از این پل بروید و قفل خود را به آن ببندید.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ویدام پارک Vidampark در بوداپست مجارستان

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از مکان های تفریحی بوداپست مجارستان، ویدام پارک می باشد. قدمت این پارک به 175 سال پیش بر می گردد و به همین دلیل یکی از مکان های تاریخی شهر هم محسوب می شود. این پارک قبلا یکی از مکان های پر بازدید بوده اما امروزه به یک مکان متروکه تبدیل شده و فقط می توانید آن را از دور مشاهده کنید.  

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: صخره کیک عروسی Wedding Cake Rock در استرالیا

بسیاری از افراد برای گرفتن یک عکس سلفی خاص و منحصر به فرد، حاضر هستند دست به انجام هر کاری بزنند. صخره کیک عروسی، یکی از مکان هایی است که در بین گردشگران بسیار محبوببت دارد؛ اما امروزه در حال نابودی است. به همین دلیل دولت استرالیا یک نرده جدید در صخره کیک عروسی Wedding Cake Rock ساخته تا از بالا رفتن بازدید کنندگان از آن برای عکس گرفتن، جلوگیری کند. اما با این وجود، هنوز برخی افراد از آن بالا می روند تا بتوانند سلفی بگیرند. نرخ ویژه تور استانبول

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل مایا Maya Beach در تایلند

یکی از مقصد های محبوب به دلیل سواحل زیبا و برگزاری جشن های فوق العاده، کشور تایلند می باشد. هم چنین ساحل مایا Maya Beach در این کشور، به خاطر اکران فیلم ساحل The Beach در سال 2000 محبوبیت بسیاری پیدا کرد و به دلیل بازدید بیش از حد گردشگران از این ساحل، این منطقه توسط دولت بسته شد تا بتواند آسیب های وارد شده به آن را بازسازی کند. البته سواحل زیبای دیگری هم در تایلند وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: دوچرخه سرخ The Red Bicycle در واشنگتن آمریکا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از جاذبه  های گردشگری خارق العاده دنیا، دوچرخه سرخی The Red Bicycle  می باشد که داخل یک درخت قرار گرفته و در جزیره واشون Vashon Island واقع شده است.  البته هنوز کسی به طور دقیق نمی داند که این دوچرخه چگونه در این درخت رفته است. البته بسیاری از قطعات این دوچرخه دزدیده و دوباره جایگزین شده است. با اینکه این دوچرخه، دیگر شباهتی به دوچرخه اصلی ندارد؛ ولی هنوز هم بسیار محبوب می باشد.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ایستگاه پن The Penn Station اصلی در نیویورک آمریکا

ایستگاه پن The Penn Station در شهر نیویورک قرار دارد. این مکان، یک مرکز حمل و نقل برای رفت و آمد در سطح شهر است. اما اگر قصد دارید برای تماشای یک شاهکار معماری به سبک بوزارت به نیویورک سفر کنید، بهتر است برنامه سفر خود را تغییر دهید؛ زیرا این ایستگاه سال ها پبش تخریب شده و یک بنای جدید جای آن را گرفته است. البته هنوز ایستگاه بزرگ مرکزی در نیویورک پا برجاست و می توانید از معماری فوق العاده آن دیدن نمایید. بهترین تورهای استانبول

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: غار های آلتامیرا Caves of Altamira در اسپانیا

یکی از مکان های دیدنی در اسپانیا، غار های آلتامیرا Caves of Altamira می باشد که به دلیل نقاشی هایی با قدمت زیاد، شهرت بسیاری پیدا کرده اند. با توجه به اینکه سال ها از عمر این نقاشی ها می گذرد، نمی توان انتظار داشت که تا ابد روی دیوار های غار باقی بمانند. به همین دلیل دولت اسپانیا تصمیم گرفت که تعداد بازدیدکننده ها را محدود کند و فقط در طول هفته، 5 نفر اجازه بازدید از غار را داشته باشند.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: آرامگاه توتان خامون Tutankhamun’s Tomb در مصر

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

آرامگاه توتان خامون Tutankhamun’s Tomb، یکی از جاذبه های اصلی کشور مصر بوده است. البته افسانه های زیادی در مورد نفرین شدن این آرامگاه وجود دارد. این آرامگاه، به دلیل رطوبت بسیار زیاد، در حال نابود شدن است و به همین خاطر امکان بازدید از آن وجود ندارد. اما هنوز هم می توانید از این آرامگاه دیدن کنید؛ زیرا دولت در سال 2014 یک نمونه کاملا شبیه به آن را در همین منطقه ساخته و افتتاح کرده است.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: یخچال طبیعی چاکالتایا Chacaltaya Glacier در بولیوی

یکی از مکان های ایده آل برای اسکی، یخچال طبیعی چاکالتایا Chacaltaya Glacier بوده است. این منطقه زمانی یکی از مقصد های رویایی گردشگران به شمار می رفت اما به دلیل افزایش دما، هم اکنون به طور کامل از بین رفته است. پیشنهاد می کنیم برای اسکی، مکان های دیگری را انتخاب کنید.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: سنک تر Cinque Terre در ایتالیا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

منطقه سنک تر Cinque Terre در ایتالیا  قرار دارد. این منطقه، دارای شهر ها و روستاهای زیبایی می باشد که توسط مسیر های صخره ای به یکدیگر متصل شده اند. اما امروزه  این منطقه به دلیل تردد بالای گردشگران در حال نابودی است و به همین دلیل بسیاری از این مسیرها بسته شده اند و کسی اجازه عبور از آنها را ندارد. دولت ایتالیا برای جلوگیری از تخریب این مسیرها، اپلیکیشنی را طراحی کرده است که به بازدید کنندگان، تعداد افراد موجود روی هر صخره و مسیر های خلوت را نشان می دهد.  

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل لگزیرا Legzira Beach در مراکش

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

ساحل لگزیرا Legzira Beach، دارای یک طاق سنگی طبیعی با ظاهری فوق العاده بود که در بین گردشگران شهرت زیادی داشت. اما متاسفانه در سال 2016 این طاق فرو ریخت و دیگری هیچ اثری از آن باقی نمانده است. البته در مراکش طاق های زیبای دیگری هم وجود دارند که می توانید از آنها دیدن نمایید.   

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu در هاوایی

ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu در هاوایی واقع شده و به دلیل ماسه های سیاه رنگ و خارق العاده اش، در بین گردشگران محبوبیت زیادی داشت. اما متاسفانه فعالیت آتشفشانی باعث نابودی این ساحل زیبا شد. البته سواحل ماسه سیاه دیگری در این منطقه موجود هستند، که می توانید از آنها بازدید کنید ولی دیگر خبری از ساحل ماسه سیاه کایمو Kaimu نیست.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: صخره پیرمرد کوهستان Old Man Of The Mountain در نیوهمپشایر

صخره پیرمرد کوهستان Old Man Of The Mountain در نیوهمپشایر قرار دارد و به دلیل شباهتش به نیمرخ یک مرد، مشهور بود. اما چندین سال پیش، این صخره فرو ریخت و دیگر آن شکل منحصر به فرد را ندارد.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: آرامگاه یونس Jonah’s Tomb در عراق

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

آرامگاه یونس Jonah’s Tomb در عراق، که محل دفن حضرت یونس بود؛ در اثر جنگ نابود شده است. هم چنین این آرامگاه، قدیمی ترین مسجد موصل نیز به شمار می رفت.

جاذبه های گردشگری در حال نابودی: مجسمه های بودای بامیان The Buddhas Of Bamiyan در افغانستان

یکی از بناهای تاریخی که در اثر جنگ از بین رفته، مجسمه های بودای بامیان The Buddhas Of Bamiyan است. این مجسمه های عظیم بودا در دل صخره های عظیم در امتداد جاده قدیمی ابریشم تراشیده شده بودند. این مجسمه ها، یک جاذبه گردشگری بسیار مهم در کشور افعانستان به شمار می رفتند. اما متاسفانه در سال 2001 در طی جنگ و توسط انفجار هایی از بین رفتند. هم اکنون از این مجسمه های عظیم جثه فقط سوراخ هایی در ضخره ها به جا مانده است.

از بین رفتن جاذبه های گردشگری: تونل درختی سکویا Sequoia در کالیفرنیا

جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند

یکی از جاذبه های دیدنی کالیفرنیا، تونل درختی بود که یکی از مسیرهای جذاب برای رانندگی به شمار می رفت. مشهور ترین تونل درختی در کالیفرنیا، سکویا Sequoia بود که به پایونیر کبین Pioneer Cabin نیز شهرت داشت. اما متاسفانه در اثر یک طوفان شدید، در ژانویه گذشته از بین رفت. البته تونل های درختی دیگری هم در این کشور وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید. 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه هایی که در 2019 از بین می روند,قیمت تور استانبول,بهترین تورهای استانبول,نرخ ویژه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

یکی از مقصد های پر طرفدار برای سفر، کشور چین می باشد. یکی از شهر های دیدنی و جذاب این کشور، شانگهای است. این شهر دارای مکان ها های دیدنی، بازار ها و رستوران های متنوعی می باشد. اگر دوست دارید با فرهنگ این کشور آشنا شوید؛ با آژانس چهار فصل همراه باشید.

با خیابان یویوآن آشنا شوید

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

یکی از خیابان معروف شهر شانگهای، یویوآن نام دارد. این خیابان به دلیل ساختمان‌ هایی با معماری دوره ‌های مینگ و کینگ برای گردشگران بسیار جالب می باشد. هم چنین در این خیابان، بازار یویوآن شانگهای قرار دارد که مکان خوبی برای خریدن سوغاتی می باشد. بعد از خرید هم می توانید به  رستوران های یک منطقه بروید و از خوردن یک غذای محلی چینی لذت ببرید. هم چنین می توانید سری به کافه های این خیابان بزنید و با نوشیدن یک قهوه، خستگی خود را رفع کنید. جالب است بدانید که این بازار، به طور دقیق در خیابان یویوآن قرار نگرفته؛ بلکه در جاده ی فنگ ‌بنگ و در جنوب باغ یویوان واقع شده است. رزرو تور استانبول در واقع دلیل نام گذاری این بازار، علاقه ساکنین این منطقه به باغ یویوآن بوده است.

چگونه خیابان یویوآن معروف شده است؟

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

در قرن 15 میلادی، در انتهای خیابان یویوآن شانگهای، یک تالار ساخته شد. افرادی زیادی برای بازدید از این تالار به این خیابان می آمدند و به مرور زمان این خیابان شلوغ شد. هم چنین تاجران شروع به باز کردن فروشگاه ‌ها و بازارهای مختلف در اطراف این تالار کردند. از آن زمان تا به الان، این خیابان بسیار رشد کرده و یکی از خیابان معروف شهر به شمار می رود. شما در این خیابان، می ‌توانید از تماشای هنر معماری اصیل چینی لذت ببرید. هم چنین شما می توانید صنایع دستی مختلفی از جمله بادبزن ‌های ابریشمی، کارهای ساخته شده با بامبو، نقاشی و خطاطی را در مغازه های این خیابان خریداری کنید. آفر تور استانبول همین طور، این منطقه، به نام های از جمله باغ ‌های یو، یویوآن، بازار یویوآن، نانشی و شهر قدیمی شهرت دارد. اگر به دنبال مکانی برای تفریح و خرید می گردید، پیشنهاد می کنیم سری به این خیابان بزنید. جالب است بدانید که در این منطقه، آثار با ارزشی نهفته  و زمانی که شهر شانگهای  تحت استعمار خارجی ها بود، این منطقه، یک محله کاملا چینی محسوب می شد. این خیابان در مرکز نانشی(بخش قدیمی شهر) قرار داشته است و هنوز هم آثار باقی مانده از دیوار کشی های اطراف نانشی که قدمت آنها به قرن 16 میلادی برمی گردد، وجود دارد. برای بازدید از آن باید به جاده ی رن‌ مین در نزدیکی یویوآن بروید. البته متاسفانه به دلیل توسعه شهر، قرار است این خیابان سنتی را تخریب کنند.

جاذبه‌ های اطراف خیابان یویوآن شانگهای

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

گشت و گذار در خیابان یویوآن شانگهای  و تماشای فروشگاه‌ ها، یکی از جذابیت این منطقه به شمار می رود.  پیشنهاد می کنیم حتما یک نقشه به همراه داشته باشید؛ زیرا بسیاری از کوچه‌ های این منطقه نام گذاری نشده ‌اند و ممکن است راه اصلی خود را گم کنید.  هم چنین یکی از جاذبه ‌های اصلی خیابان یویوآن، باغ یو یا همان یویوآن است. قدمت این باغ به قرن 16 میلادی برمی گردد. بازدید از این باغ، ورودی دارد و برای تهیه بلیط باید به دروازه ی اصلی نزدیک به چایخانه ی هوشینگ ‌تینگ بروید. هم چنین این باغ به بازار هم راه دارد و شما بعد از بازدید از باغ، می توانید به سمت بازار حرکت کنید. به علاوه می توانید از طریق پلی که در باغ قرار گرفته به چایخانه ی هوشینگ ‌تینگ بروید و با نوشیدن یک چای خوش عطر خستگی خود را رفع کنید. همین طور فستیوال فانوس هم در ایام سال نوی چینی در این خیابان برگزار می شود که بسیار تماشایی است.

نکاتی درباره ی رفتن به خیابان یویوآن شانگهای

جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید

•    اگر قصد خرید سوغاتی را دارید، می توانید در این خیابان انواع لوازم سنتی و صنایع دستی چینی را خریداری نمایید.  
•    بهترین وسیله حمل و نقل برای رفتن به این خیابان، تاکسی است.
•    توجه داشته باشید در آخر هفته ها، بسیاری از خیابان ‌ها یک طرفه یا بسته خواهند بود. تور استانبول نوروز 98
•    شما در این بازار می توانید، بهترین نوع معماری چینی را مشاهده کنید. هم چنین بهترین زمان برای بازدید از این بازار، صبح است.
•    در  سفر خود به شانگهای، بهترین زمان برای بازگشتن از بازار به هتل خود، ساعت ۴ عصر است. 
•    اگر اهل گشت زنی شبانه هستید، پیشنهاد می کنیم بعد از ساعت ۶ عصر به این خیابان بیایید تا از تماشای منظره ی فوق العاده این منطقه لذت ببرید. 
•    حتما در سفر خود به شانگهای، از خوراکی های سنتی چینی میل کنید.

 

 
 

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جایی که هر چه درباره ی چینی ها باید بدانید را به شما می گوید,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول,تور استانبول نوروز 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

اگر عاشق نوشیدن قهوه مخصوصا از نوع اسپرسو هستید،با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا درباره قهوه اسپرسو و نحوه تهیه آن بیشتر صحبت کنیم.

اسپرسو از کجا آمده است؟

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

قهوه ی اسپرسو، یک نوع قهوه ی بسیار غلیظ است که در اوایل قرن ۲۰ میلادی در تورین ایتالیا اختراع شد. در واقع نام اسپرسو، از اسم شخصی گرفته شده که این نوع روش تهیه قهوه را ابداع نمود. در زبان ایتالیایی، اسپرسو به معنای سریع می باشد. روش تهیه قهوه ی اسپرسو به این صورت است که آبی را که به نقطه جوش رسیده، از میان دانه های آسیاب شده ی قهوه آن هم با فشار زیاد، عبور می دهند. اسپرسو نوشیدنی سنگینی است که درصد بیشتری از ترکیبات آن، مایع و جامد می باشند. در ادامه شما را با مخترع قهوه؛ آقای لوییجی آشنا می کنیم. آقای بتزرا یک شرکت تولیدی داشت و یکی از عادت های روزانه او، نوشیدن مایعات غلیظ خوش عطر بود. در واقع او انگیزه کافی برای اختراع قهوه اسپرسو داشت و در آخر با روش های مختلف دم کردن، قهوه اسپرسو را اختراع کرد. در واقع او برای تهیه این نوع قهوه، دستگاهی را ساخت که نام آن را دستگاه قهوه ی اسپرسو گذاشت. بهترین تورهای استانبول امروزه قهوه اسپرسو، طرفدار های زیادی در سر تا سر جهان دارد و با توجه به ذائقه های متفاوت، نوشیدنی های مختلفی از اسپرسو به وجود آمده است. مثلا، انگلیسی‌ ها با اضافه کردن شیر به قهوه خود، باعث تغییر اسم اسپرسو به کاپوچینو شده اند.

فرآیند دم کردن قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

ابتدا باید دانه ی قهوه را به میزان و مقدار خاصی برشته کرد. البته ی اسپرسو از نوعی دانه ی قهوه ی خاص به دست نمی آید؛ بلکه هر دانه ای می تواند با سطح معین و خاصی از برشته شدن برای تهیه کردن یک اسپرسوی مورد استفاده قرار گیرند. در واقع، قهوه ی اسپرسو کاملا تیره است. اما درجه ی تیرگی آن در نواحی مختلف خودِ ایتالیا، با هم متفاوت می باشد. مثلا در نواحی جنوبی ایتالیا معمولاً از انواع تیره ‌تر دانه های قهوه استفاده می ‌کنند ولی در قسمت شمالی ایتالیا، از انواع روشن تر دانه های قهوه استفاده می ‌شود. هم چنین شخصی به نام، انیستیتو ملی اسپرسوی برای تهیه یک قهوه اسپرسوی اصل، پارامترهایی را مشخص کرده که شما می توانید مشخصات یک فنجان اسپرسوی اصل را در جدول تعیین شده مشاهده کنید. بر اساس این جدول: سهم خاک قهوه، دمای خروجی آب، دمای داخل فنجان، فشار آب ورودی، زمان نفوذ و حجم داخل یک فنجان که شامل کف هم می شود، باید دارای پارامترها و اندازه های مشخصی باشد. با توجه به اطلاعات بالا، برای دم کردن قهوه اسپرسو، باید آب بسیار داغ با دمای حدود ۹۵ درجه ی سیلسیوس، از روی قهوه ی آسیاب و به هم فشرده شده عبور کند. البته برای استخراج اسپرسو از دستگاه، هیچ استاندارد جهانی تعریف نشده ‌است. مهم ترین ابزار آلات برای تهیه اسپرسو، تورهای ارزان استانبول موکاپات و دستگاه اسپرسو ساز می باشد. شما می توانید قهوه اسپرسو را در خانه تهیه کنید ولی ممکن است از کیفیت بالایی برخودار نباشد. برای این کار، نیاز به یک دستگاه اسپرسو ساز یا موکا اکسپرس و مقداری قهوه ی مرغوب دارید. اگر در خانه دستگاه آسیاب قهوه ندارید، می توانید به قهوه‌ فروشی مراجعه کرده و از آنها بخواهید تا قهوه را برای‌ شما آسیاب کنند. زمانی که قهوه آسیاب شد، باید  آن را با دستگاه قهوه کوب (Tamper) فشرده کنید. سپس آن را داخل پورتافیلر بریزید و برای چند ثانیه در زیر جریان داغ دستگاه قرار دهید تا دمای آن مناسب شود. بعد از 25 ثانیه، قهوه شما آماده است.

روست اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

روست، همان فرآیند برشته کردن دانه های اسپرسو  می باشد. اگر عاشق قهوه هایی با طعم تلخ هستید، باید دانه های  قهوه ‌را بیشتر برشته کنید. به این روش، فرانسوی تیره یا ایتالیایی تیره می‌ گویند. اگر هم به دنبال طعمی سبک ‌تر و خشک ‌تر از اسپرسو هستید، می توانید دانه های قهوه را کمتر روست کنید.

فرق اسپرسو با قهوه

در واقع قهوه ی ساده، از طریق دم کردن، خیساندن و یا به صورت دم کردن دانه های قهوه ی آسیاب شده آماده می شود. اما قهوه اسپرسو، معمولا با دستگاه های قهوه ساز یا اسپرسو ساز تهیه می گردد و باید قهوه و آب از بین دانه های قهوه که نرم تر از روش های سنتی آسیاب شده اند، با فشار عبور کند. تفاوت قهوه و اسپرسو، در روش آماده سازی آن ها است و از نظر نوع قهوه با هم فرق خاصی ندارند؛ اما تفاوت آنها در طعم و مزه است. قهوه ی اسپرسو، عطر زیادی دارد و طعمش کاملا میانه است و به همین خاطر با ذائقه ی بسیاری از افراد هماهنگ و سازگار می باشد. تور لحظه آخری استانبول

خواص نوشیدن اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

•    اسپرسو باعث تقویت حافظه دراز مدت شما  می شود.
•    اسپرسو باعث افزایش تمرکز و توجه شما  می شود.
•    اسپرسو به کاهش وزن کمک می کند. 
•    اسپرسو باعث کاهش خطر سکته مغزی می شود.
•    اسپرسو خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

برخی از اصطلاحات مصطلحِ قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

•    عربیکا: این گیاه، بیشتر در مناطق حاره با ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از سطح دریا می ‌روید. بعد از بو دادن دانه ‌ی این درخت، آنها از عطر و طعم مطبوعی برخوردار می شوند. حدود ۷۰ درصد از میزان تولید قهوه در دنیا  از طریق دانه های عربیکا است.
•    روبوستا: این گیاه به صورت بوته هایی با ارتفاع ۱۰ متر می باشد که بیشتر در مناطق پر باران و در ارتفاع کم و زیر ۷۰۰ متر می رویند. از قهوه ‌ی روبوستا به دلیل عطر، طعم تلخ و قوی به همراه کافئین بالا، بیشتر برای تولید قهوه ‌های آماده یا فوری استفاده می ‌کنند.
•    جریان عسلی: به جریان شربتی و باریک قهوه ی اسپرسو  می گویند.
•    اسپرسوی سوخته: زمانی که آب از روی پودر قهوه بیش ازحد عبور کند، اسپرسویی تلخ و ترش تهیه می شود که به آن قهوه‌ سوخته می ‌گویند.
•    فرنچ پرس: وسیله ‌ای‌ برای تهیه ی قهوه ی سیاه است. 
•    نسپرسو: یک دستگاه ‌ قهوه ‌ساز اتوماتیک می باشد که توسط شرکت نسله به بازار عرضه شده است.
•    آمریکانو: اسپرسویی که به آن آب داغ اضافه شده باشد.
•    لانگ بلک: با اضافه کردن اسپرسو به آب داغ تهیه می شود. این قهوه کاملا با آمریکانو و یا فرنچ فرق می کند.
•    رومانو: یک شات اسپرسو همراه با برشی از لیمو می باشد.
•    چشم قرمز: از اضافه کردن یک شات اسپرسو به یک فنجان قهوه‌ ی فیلتری تازه‌ دم شده، تهیه می شود. هم چنین به این نوع از اسپرسو، شاتی در تاریکی نیز می گویند.
•    کاپوچینو: از یک شات اسپرسو به همراه شیر و کف شیر تهیه می شود.
•    لاته ماکیاتو: شیر داغ و کف‌ داده ‌شده که به آن یک شات اسپرسو اضافه می کنند.
•    موکا: از اسپرسو، شکلات داغ و شیر کف ‌دار تهیه می شود.
•    لاته: از اسپرسو و شیر بخار داده‌ شده، تهیه می شود.
•    اسپرسو کن پانا: یک شات اسپرسو به همراه خامه ‌‌ی زده ‌شده‌ ی سنگین و کم‌ شیرین می باشد.
•    آفوگاتو: اسپرسو به همراه بستنی می باشد.

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو,تور لحظه آخری استانبول,بهترین تورهای استانبول,تورهای ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

اگر عاشق نوشیدن قهوه مخصوصا از نوع اسپرسو هستید،با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا درباره قهوه اسپرسو و نحوه تهیه آن بیشتر صحبت کنیم.

اسپرسو از کجا آمده است؟

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

قهوه ی اسپرسو، یک نوع قهوه ی بسیار غلیظ است که در اوایل قرن ۲۰ میلادی در تورین ایتالیا اختراع شد. در واقع نام اسپرسو، از اسم شخصی گرفته شده که این نوع روش تهیه قهوه را ابداع نمود. در زبان ایتالیایی، اسپرسو به معنای سریع می باشد. روش تهیه قهوه ی اسپرسو به این صورت است که آبی را که به نقطه جوش رسیده، از میان دانه های آسیاب شده ی قهوه آن هم با فشار زیاد، عبور می دهند. اسپرسو نوشیدنی سنگینی است که درصد بیشتری از ترکیبات آن، مایع و جامد می باشند. در ادامه شما را با مخترع قهوه؛ آقای لوییجی آشنا می کنیم. آقای بتزرا یک شرکت تولیدی داشت و یکی از عادت های روزانه او، نوشیدن مایعات غلیظ خوش عطر بود. در واقع او انگیزه کافی برای اختراع قهوه اسپرسو داشت و در آخر با روش های مختلف دم کردن، قهوه اسپرسو را اختراع کرد. در واقع او برای تهیه این نوع قهوه، دستگاهی را ساخت که نام آن را دستگاه قهوه ی اسپرسو گذاشت. بهترین تورهای استانبول امروزه قهوه اسپرسو، طرفدار های زیادی در سر تا سر جهان دارد و با توجه به ذائقه های متفاوت، نوشیدنی های مختلفی از اسپرسو به وجود آمده است. مثلا، انگلیسی‌ ها با اضافه کردن شیر به قهوه خود، باعث تغییر اسم اسپرسو به کاپوچینو شده اند.

فرآیند دم کردن قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

ابتدا باید دانه ی قهوه را به میزان و مقدار خاصی برشته کرد. البته ی اسپرسو از نوعی دانه ی قهوه ی خاص به دست نمی آید؛ بلکه هر دانه ای می تواند با سطح معین و خاصی از برشته شدن برای تهیه کردن یک اسپرسوی مورد استفاده قرار گیرند. در واقع، قهوه ی اسپرسو کاملا تیره است. اما درجه ی تیرگی آن در نواحی مختلف خودِ ایتالیا، با هم متفاوت می باشد. مثلا در نواحی جنوبی ایتالیا معمولاً از انواع تیره ‌تر دانه های قهوه استفاده می ‌کنند ولی در قسمت شمالی ایتالیا، از انواع روشن تر دانه های قهوه استفاده می ‌شود. هم چنین شخصی به نام، انیستیتو ملی اسپرسوی برای تهیه یک قهوه اسپرسوی اصل، پارامترهایی را مشخص کرده که شما می توانید مشخصات یک فنجان اسپرسوی اصل را در جدول تعیین شده مشاهده کنید. بر اساس این جدول: سهم خاک قهوه، دمای خروجی آب، دمای داخل فنجان، فشار آب ورودی، زمان نفوذ و حجم داخل یک فنجان که شامل کف هم می شود، باید دارای پارامترها و اندازه های مشخصی باشد. با توجه به اطلاعات بالا، برای دم کردن قهوه اسپرسو، باید آب بسیار داغ با دمای حدود ۹۵ درجه ی سیلسیوس، از روی قهوه ی آسیاب و به هم فشرده شده عبور کند. البته برای استخراج اسپرسو از دستگاه، هیچ استاندارد جهانی تعریف نشده ‌است. مهم ترین ابزار آلات برای تهیه اسپرسو، تورهای ارزان استانبول موکاپات و دستگاه اسپرسو ساز می باشد. شما می توانید قهوه اسپرسو را در خانه تهیه کنید ولی ممکن است از کیفیت بالایی برخودار نباشد. برای این کار، نیاز به یک دستگاه اسپرسو ساز یا موکا اکسپرس و مقداری قهوه ی مرغوب دارید. اگر در خانه دستگاه آسیاب قهوه ندارید، می توانید به قهوه‌ فروشی مراجعه کرده و از آنها بخواهید تا قهوه را برای‌ شما آسیاب کنند. زمانی که قهوه آسیاب شد، باید  آن را با دستگاه قهوه کوب (Tamper) فشرده کنید. سپس آن را داخل پورتافیلر بریزید و برای چند ثانیه در زیر جریان داغ دستگاه قرار دهید تا دمای آن مناسب شود. بعد از 25 ثانیه، قهوه شما آماده است.

روست اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

روست، همان فرآیند برشته کردن دانه های اسپرسو  می باشد. اگر عاشق قهوه هایی با طعم تلخ هستید، باید دانه های  قهوه ‌را بیشتر برشته کنید. به این روش، فرانسوی تیره یا ایتالیایی تیره می‌ گویند. اگر هم به دنبال طعمی سبک ‌تر و خشک ‌تر از اسپرسو هستید، می توانید دانه های قهوه را کمتر روست کنید.

فرق اسپرسو با قهوه

در واقع قهوه ی ساده، از طریق دم کردن، خیساندن و یا به صورت دم کردن دانه های قهوه ی آسیاب شده آماده می شود. اما قهوه اسپرسو، معمولا با دستگاه های قهوه ساز یا اسپرسو ساز تهیه می گردد و باید قهوه و آب از بین دانه های قهوه که نرم تر از روش های سنتی آسیاب شده اند، با فشار عبور کند. تفاوت قهوه و اسپرسو، در روش آماده سازی آن ها است و از نظر نوع قهوه با هم فرق خاصی ندارند؛ اما تفاوت آنها در طعم و مزه است. قهوه ی اسپرسو، عطر زیادی دارد و طعمش کاملا میانه است و به همین خاطر با ذائقه ی بسیاری از افراد هماهنگ و سازگار می باشد. تور لحظه آخری استانبول

خواص نوشیدن اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

•    اسپرسو باعث تقویت حافظه دراز مدت شما  می شود.
•    اسپرسو باعث افزایش تمرکز و توجه شما  می شود.
•    اسپرسو به کاهش وزن کمک می کند. 
•    اسپرسو باعث کاهش خطر سکته مغزی می شود.
•    اسپرسو خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

برخی از اصطلاحات مصطلحِ قهوه ی اسپرسو

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

•    عربیکا: این گیاه، بیشتر در مناطق حاره با ارتفاع ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ متر از سطح دریا می ‌روید. بعد از بو دادن دانه ‌ی این درخت، آنها از عطر و طعم مطبوعی برخوردار می شوند. حدود ۷۰ درصد از میزان تولید قهوه در دنیا  از طریق دانه های عربیکا است.
•    روبوستا: این گیاه به صورت بوته هایی با ارتفاع ۱۰ متر می باشد که بیشتر در مناطق پر باران و در ارتفاع کم و زیر ۷۰۰ متر می رویند. از قهوه ‌ی روبوستا به دلیل عطر، طعم تلخ و قوی به همراه کافئین بالا، بیشتر برای تولید قهوه ‌های آماده یا فوری استفاده می ‌کنند.
•    جریان عسلی: به جریان شربتی و باریک قهوه ی اسپرسو  می گویند.
•    اسپرسوی سوخته: زمانی که آب از روی پودر قهوه بیش ازحد عبور کند، اسپرسویی تلخ و ترش تهیه می شود که به آن قهوه‌ سوخته می ‌گویند.
•    فرنچ پرس: وسیله ‌ای‌ برای تهیه ی قهوه ی سیاه است. 
•    نسپرسو: یک دستگاه ‌ قهوه ‌ساز اتوماتیک می باشد که توسط شرکت نسله به بازار عرضه شده است.
•    آمریکانو: اسپرسویی که به آن آب داغ اضافه شده باشد.
•    لانگ بلک: با اضافه کردن اسپرسو به آب داغ تهیه می شود. این قهوه کاملا با آمریکانو و یا فرنچ فرق می کند.
•    رومانو: یک شات اسپرسو همراه با برشی از لیمو می باشد.
•    چشم قرمز: از اضافه کردن یک شات اسپرسو به یک فنجان قهوه‌ ی فیلتری تازه‌ دم شده، تهیه می شود. هم چنین به این نوع از اسپرسو، شاتی در تاریکی نیز می گویند.
•    کاپوچینو: از یک شات اسپرسو به همراه شیر و کف شیر تهیه می شود.
•    لاته ماکیاتو: شیر داغ و کف‌ داده ‌شده که به آن یک شات اسپرسو اضافه می کنند.
•    موکا: از اسپرسو، شکلات داغ و شیر کف ‌دار تهیه می شود.
•    لاته: از اسپرسو و شیر بخار داده‌ شده، تهیه می شود.
•    اسپرسو کن پانا: یک شات اسپرسو به همراه خامه ‌‌ی زده ‌شده‌ ی سنگین و کم‌ شیرین می باشد.
•    آفوگاتو: اسپرسو به همراه بستنی می باشد.

صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: صفر تا صدِ قهوه ی اسپرسو,تور لحظه آخری استانبول,بهترین تورهای استانبول,تورهای ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

عجیب‌ترین صنعت میلیارد دلاری دنیا!

عجیب‌ترین صنعت میلیارد دلاری دنیا!

بسیاری از افراد دوست دارند تا تعطیلات خود را در طبیعت سپری کنند. در واقع به دلیل آلودگی هوا، ابتلا به بیماری‌هایی مانند سکته قلبی و مغزی افزایش یافته و به همین دلیل  یک مکان آرام و دور از شلوغی شهر یکی از گزینه های یک مقصد ایده آل برای سفر می باشد. به همین خاطر تفریحاتی هم چون پرنده نگری به صنعت گردشگری اضافه شده است. برای افرادی که در تمام طول سال، صدای بوق ماشین ها را می شنوند، گوش دادن به صدای پرندگان واقعا لذت بخش است. تماشای بیرون آمدن یک پرنده کوچک از تخم و یا تلاش پرنده مادر برای سیر کردن بچه هایش، مطمئنا یکی از خاطرات فراموش نشدنی شما محسوب می شود. نظر یکی از افرادی که در زمینه پرنده نگری فعالیت می کند، این چنین است: نمی توانم لحظه ایی که برای اولین بار به آن پرنده‌ی کوچک خیره شدم را فراموش کنم. من در تراس خانه‌ام مشغول کار با لپ‌تاپم بودم که ناگهان یک پرنده‌ی مرغ مگس گردن ‌یاقوتی نظر من را به خودش جلب کرد. آن پرنده‌ی کوچک روی درخت خرمالو نشست و من چند دقیقه‌ای به تک‌تک حرکاتش خیره شدم و احساس نشاط کردم. حس لذتبخشی که آن پرنده در آن روز به من داد را همیشه به خاطر خواهم داشت. به مرور زمان متوجه شدم که من واقعا عاشق پرنده‌ها و به ویژه پرندگان عجیب و غریب هستم. شاید باور نکنید ولی تمام افرادی که عاشق پرندگان و پرنده نگری هستند، ممکن است روزها و ماه‌ها از وقت خود را صرف یافتن پرنده‌ی مورد نظر خود کنند و تنها چند دقیقه به تماشای آن بنشینند. به همین دلیل امروزه، پرنده‌نگری به یک صنعت میلیون دلاری تبدیل شده است. افراد بسیاری به سفر علاقه‌مند هستند و چه بهانه‌ای بهتر از حفاظت از پرندگان برای سفر؟ تور استانبول نوروز 98

عجیب‌ترین صنعت میلیارد دلاری دنیا!

طبق تحقیقات انجام شده، در ایالات متحده‌ی آمریکا، هزینه ایی حدود 800 میلیارد دلار برای ساختن محوطه‌های حفاظت شده برای جانداران، 41 میلیارد دلار برای نگهداری و پرورش پرنده‌ها  و 17.3 میلیارد دلار هم صرف بخش‌های مرتبط با حیوانات مانند باغ‌ وحش‌ها شده است. البته این هزینه های بالا، بی دلیل نیست؛ زیرا حدود 20 میلیون نفر در آمریکا برای دیدن پرنده‌ها یا به گردش بردن پرند‌ه‌های خاص خود به سفر می‌روند. هم چنین در کشور های مختلف، جشنواره‌هایی به منظور نمایش گذاشتن انواع پرنده‌ها و راه حل هایی برای حفاظت از آنها برگزار می شود. برای مثال، نوامبر هر سال در تگزاس جشنواره‌ای بین‌المللی قیمت تور استانبول برای پرنده‌ها  برپا می شود که بیش از 2 میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند. این نوع جشنواره‌ها، برای نمایش گذاشتن پرنده‌های خاص و گونه‌های در حال انقراض می باشد. برای اینکه با دنیای پرندگان آشنا شوید، فقط کافی است که سوار دوچرخه شده و به نزدیک ترین پارک بروید. در گوشه ای خلوت بنشینید و به پرندگانی که در لابه لای شاخه های درختان لانه کرده اند، خیره شوید. مطمئنا تماشای زندگی پرندگان برای شما جذاب خواهد بود. نرخ ویژه تور استانبول


عجیب‌ترین صنعت میلیارد دلاری دنیا!

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: عجیب‌ترین صنعت میلیارد دلاری دنیا!,تور استانبول نوروز 98,قیمت تور استانبول,نرخ ویژه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

اگر شما قصد دارید برای اولین بار به کشورهای خارجی سفر کنید؛ باید ابتدا برنامه ریزی های لازم را انجام دهید تا بتوانید بدون استرس از سفر خود لذت ببرید. بسیاری از افراد بدون اینکه برنامه مشخصی داشته باشند، یکی از کشور های خارجی را انتخاب کرده و به سفر می روند، این کار ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. اگر تا به حال هیچ سفر بین المللی نداشته اید و قصد دارید در این زمینه اقدام کنید، با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید؛ تا شما را راهنمایی کنیم.

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : یک مقصد انتخاب کنید و در مورد آن تحقیق نمایید

بسیاری از افراد، همیشه در مورد رویاپردازی خود به سفر های خارجی صحبت می کنند ولی هیچ وقت برای سفر اقدامی نکرده اند. شاید به این دلیل باشد که مقاصد گردشگری بسیاری در جهان وجود دارند و به همین خاطر انتخاب را برایشان سخت می کند. پیشنهاد می کنیم  که به جای اینکه مدام به دنبال یک مقصد ایده آل باشید یکی از کشورهای مورد علاقه تان را انتخاب کنید و برای سفر خود برنامه ریزی نمایید. تور لحظه آخری استانبول

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: طول سفر و چگونگی آن را تعیین کنید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

بعد از انتخاب کشور مورد نظر تان، باید مدت زمان، سبک مسافرت کردنتان، مقدار هزینه ای که برای سفر نیاز دارید را مشخص کنید. مثلا سفرتان 5 روزه است یا ده روزه، یا اینکه قرار است در هتل شیک اقامت کنید یا اقامتگاه های ارزان قیمت.  

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : مقدار پولی که نیاز دارید معین کنید

پیشنهاد می کنیم بعد از انتخاب سبک سفرتان، در مورد هزینه های سفر تحقیق کنید. مثلا اگر قرار است سفر یک ماه داشته باشید، به 1000 دلار نیاز دارید. بعد از تعیین بودجه می توانید برنامه ریزی و رزرو کردن پرواز ها و هتل های خود را آغاز نمایید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: در جهت گرفتن پاسپورت یا تمدید آن اقدام نمایید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

اگر پاسپورت ندارید و یا نیاز است که آن را تمدید کنید، حتما در اسرع وقت این کار را انجام دهید؛ زیرا بدون پاسپورت، امکان رزرو پرواز وجود ندارد. هم چنین اگر پاسپورت دارید، مطمئن شوید در طول سفر بین المللی تان، تاریخ آن منقضی نمی شود. رزرو تور استانبول

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : در مورد اخذ ویزای کشور مورد نظرتان تحقیق کنید

برای سفر کردن به کشور مختلف، به ویزا نیاز دارید. توجه داشته باشید که کشور های مختلف در سرتاسر جهان، قوانین متفاوتی در زمینه صدور ویزا برای گردشگران دارند. پیشنهاد می کنیم، قبل برنامه ریزی برای سفر، در زمینه ویزای کشور مورد نظرتان تحقیق کنید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: بلیط پرواز خود را رزرو کنید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

بهتر است مدتی قبل از سفر، بلیط هواپیما خود را رزرو نمایید. هم چنین اگر به دنبال سفری کم هزینه هستید، می توانید در فصل هایی به کشور مورد نظرتان سفر کنید که از تخفیف های فصلی بهره مند شوید.  

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : محل اقامت خود را رزرو کنید

پیشنهاد می کنیم در سفر تان، سراغ هتل های گران نروید. بهترین گزینه برای اقامت، آپارتمان های اجاره ای، میهمان خانه ها و کاوچ سرفینگ Couchsurfing می باشد. هم چنین بهتر است محل اقامت خود را مدتی قبل از سفر رزرو کنید تا از تخفیف های بیشتری بهره مند شوید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: بیمه مسافرتی تهیه کنید

حتما قبل از سفر، بیمه مسافرتی تهیه نمایید؛ زیرا اگر در طول سفر، اتفاقات بدی رخ دهد، داشتن بیمه در کاهش هزینه های درمانی بسیار موثر است. 

آفر تور استانبول

 

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : برای فعالیت هایی که قرار است انجام دهید برنامه ریزی کنید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

حتما قبل از سفر کردن، لیستی از فعالیت های مورد علاقه تان  را تهیه نمایید، هم چنین هزینه انجام دادن این فعالیت ها را مشخص کرده و بر اساس آن، بودجه خود را تنظیم کنید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: با اسباب جابجایی در کشور مورد نظرتان آشنا شوید

حتما قبل از سفر، در مورد وسایل حمل و نقل کشور مورد نظرتان تحقیق کنید؛ زیرا ممکن است شما بتوانید با هزینه کمتری در شهر تردد کنید ولی به دلیل اطلاع نداشتن از وسایل حمل و نقل عمومی، هزینه زیادی را برای رفت و آمد پرداخت کرده اید. این کار به شما در کاهش هزینه ها بسیار کمک می کند. سعی کنید نقشه های دیجیتال دانلود کرده یا برنامه حرکت وسایل نقلیه را بررسی کنید. این کار باعث می شود، در پول و وقت تان در طول سفر صرف جویی شود و بتوانید با خیال راحت و بدون استرس از سفر خود لذت ببرید.

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : در مورد سفر و برنامه هایتان به خانواده و سفارت کشورتان اطلاع دهید

حتما در مورد سفر و برنامه هایتان، به سفارت کشورتان اطلاع دهید. همچنین در مورد کشوری که از آن بازدید می کنید، زمان سفرتان، پرواز و محل اقامت خود به خانواده تان اطلاع دهید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: از مدارک سفر، بلیط ها، بیمه مسافرتی و مدارک رزرو هتل خود کپی بگیرید

حتما از تمام مدارک یک کپی به همراه داشته باشید؛ زیرا ممکن است پاسپورت خود را گم کنید؛ در این شرایط، با نشان دادن کپی پاسپورت به سفارت کشورتان می توانید برای گرفتن یک پاسپورت جدید اقدام نمایید. هم چنین شما می توانید کپی تمام مدارک خود را در گوشی یا لپ تاپ خود ذخیره کنید؛ اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است برگه های کپی هم به همراه داشته باشید.

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : گواهی نامه رانندگی خود را همراه داشته باشید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

یکی از مدارکی باید در طول سفر به همراه داشته باشید؛ گواهی نامه رانندگی می باشد؛ زیرا در صورتی که بخواهید یک ماشین کرایه کنید به گواهی نامه رانندگی نیاز پیدا خواهید کرد.

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : یک سیم کارت محلی تهیه کنید

به دلیل بالا نرفتن هزینه های مکالمه خود، سعی کنید یک سیم کارت محلی تهیه نمایید.  هم چنین بهتر است از اینترنت وای فای استفاده کنید تا هزینه کمتری بپردازید.

برنامه ریزی اولین سفر خارجی: دو هفته قبل از سفر، کمی پول نقد برداشت کنید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

پیشنهاد می کنیم برای موارد اضطراری، مقداری پول نقد، به همراه داشته باشید. مثلا اگر 500 دلار پول نقد کنار گذاشته اید، بهتر است 200 دلار آن را به پول کشور مقصد تبدیل  کنید.

برنامه ریزی اولین سفر بین المللی : چمدان خود را ببندید و سفر را آغاز کنید

راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی

حتما هنگام بستن چمدان، به محدودیت ها و  قوانین بار توجه کنید و از آوردن وسایل اضافی خوددرای نمایید. اگر در هنگام بستن چمدان، دچار مشکل شدید، حتما به سایر مطلب مجله چهارفصل در این زمینه مراجعه کنید.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: راهنمای برنامه ریزی برای اولین سفر خارجی,تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

آیا تا به حال سفر کردن را بدون موبایل تان تصور کرده اید؟ در ازای چه چیزی، حاضر هستید که موبایل خود را در سفر خاموش کنید! با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا هتل های لوکسی را به شما معرفی کنیم که شرایط  اقامت خاصی دارند.

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

طبق تحقیقات انجام شده، به طور میانگین هر فرد 4 ساعت از وقت خود را صرف کار با موبایل می کند. هم چنین بعضی از افراد در سفر هم نمی توانند از مویابل خود دور باشند. هتل هایی در دنیا وجود دارند که این انگیزه را در مسافران ایجاد می کنند که سراغ موبایلشان نروند. یکی از این هتل، هتل بلورا (Hetel Bellora)  می باشد که در گوتنبرگ سوئد(Gothenburg) واقع شده است. این هتل، دارای اتاقی به نام سوئیت چک اوت است. در این اتاق، لامپ های هوشمندی قرار گرفته که می توانند مدت زمان اتصال به اینترنت را اندازه گیری کنند. این لامپ، نور سفید تولید می کند؛ اما اگر به مدت 30 دقیقه آنلاین باشید؛ نور آن به قرمز تغییر می کند. جالب است بدانید که هزینه‌ی این اتاق به میزان استفاده از اینترنت شما بستگی دارد. در واقع هرچه قدر شما کمتر از اینترنت استفاده کنید، هزینه کمتری باید برای اقامت در اتاق بپردازید. اگر در مدت اقامت تان اصلا از اینترنت استفاده نکنید، هزینه اقامت شما رایگان خواهد شد. اما اگر مدام آنلاین باشید، هیچ تخفیفی به شما تعلق نمی گیرد و باید شبی 265 دلار پرداخت کنید. تور مشهد نوروز 98

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

یکی دیگر از هتل هایی که مهمان ها وادار کرده از موبایلشان کمتر استفاده کنند، هتل وینهام گرند است. در واقع در پاییز سال ۲۰۱۸، شعبه‌های هتل وینهام گرند (Wyndham Grand) تصمیم گرفته اند که در مقابل خاموش کردن موبایل مهمان ها، امکانات ویژه ای به آنها پیشنهاد بدهند. در واقع این ایده زمانی به ذهن مدیران هتل رسید که متوجه شده اند که مهمان ها به جای لذت بردن از اوقات فراغت خود، مدام سرگرم موبایل یا لپ تاب خود هستند. هم چنین طبق تحقیقات انجام شده در این مورد، مشخص شد که مردم بعد از پایان تعطیلات، انرژی کافی برای شروع یک هفته کاری را ندارند. مدیر بازاریابی این هتل در این مورد می گوید: هیچ وقت تصور نمی کردیم که مهمان ها به جای شنا کردن در استخر، تمام وقت خود را در گوشی هدر بدهند. مدیر هتل وینهام گرند از مهمان ها درخواست کرد که موبایل هایشان را در کیسه های قفل شده قرار بدهند و از اسنک های رایگان و تفریح در کنار خانواده لذت ببرند. قیمت تور مشهد

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

یکی دیگر از هتل هایی که برنامه‌ی ترک استفاده از وسایل دیجیتال را به مهمانانش پیشنهاد کرد، هتل گرند ولاس ریزورت (Grand Velas Resorts) در مکزیک است. این هتل، اتاق هایی را به مهمان ها پیشنهاد می کند که در آن هیچ وسیله الکترونیکی وجود ندارد. البته این افراد با  اقامت در این اتاق ها، از ماساژ رایگان بهره می برند و می توانند در فعالیت‌های غیرپولی نیز شرکت کنند. البته اقامت آنها در این اتاق، فقط به مدت 4 روز است. یکی از اقامتگاه هایی که استفاده از تلفن همراه را در فضاهای عمومی ممنوع کرده، میراوال ریزورت (Miraval Resort) در آریزونای آمریکا است. در این اقامتگاه، روی لباس کارکنان این جمله به چشم می‌خورد: از لوازم الکترونیکی جدا شو و در زمان حال زندگی کن! هم چنین این کار آن چنان همه گیر شده که بسیاری از شرکت های برنامه ریزی سفر هم تصمیم گرفته اند که مردم را به استفاده نکردن از وسایل الکترونیکی تشویق کنند. نرخ ویژه تور مشهد

اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!

شرکت گت اِوِی (Getaway)، کابین‌ یا کلبه‌هایی را در اطراف واشنگتن، نیویورک و چند شهر دیگر به مسافران اجاره می‌دهد که در آن امکان اتصال به وای‌فای وجود ندارد. این کابین ها طوری طراحی شده اند که مهمان ها کمتر سراغ موبایل خود بروند. در واقع این هتل ها با در اختیار گذاشتن امکانات ویژه ایی، از مسافران می خواهند که کمتر از موبایل خود استفاده کنند و از تعطیلات خود بیشتر لذت ببرند. نظر شما در این مورد این هتل ها چیست؟ به نظر شما از ساخت چنین هتل هایی در این ایران استقبال خواهد شد یا خیر؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: اقامت در این هتل‌های لوکس مجانی است، فقط به یک شرط!,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

تقریبا از دوهزار سال پیش، برای هر برج، یک حیوان اختصاص داده شده است. البته نام گذاری این برج ها به همین راحتی نبوده و داستانی عجیب برای آنها وجود دارد. با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا در این مورد بیشتر توصیح دهیم.

داستان پشت حیوانات برج‌های فلکی

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

قبل از اینکه به این داستان ها بپردازیم، باید این نکته را بگوییم که این داستان ها با توجه به فرهنگ هر کشور متفاوت است. داستانی که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم با نسخه ویتنامی آن کاملا متفاوت است. هم چنین حیوانات این داستان، نشانه ی روز، ساعت و ماه هستند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. برای مثال، منظور از ساعت 11 صبح تا یک ظهر، موش می باشد و به این دلیل است که در این زمان موش به دنبال غذا می‌رود. به علاوه افرادی که در هر برج به دنیا آمده اند، ویژگی های خود را در حیوانات همان برج جست و جو می کنند. برای مثال از ویژگی های متولدین سال خوک می توان عدم تمرکز و وظیفه شناسی اشاره کرد. هم چنین زنان متولد سال اژدها هم بسیار قدرتمند هستند. تور لحظه آخری مشهد

ماجرا از اینجا آغاز می شود که امپراطور جید (Jade) از حیوانات به عنوان محافظان خود کمک گرفته و به آنها جایگاه متفاوتی داده بوده است. یک روز پادشاه تصمیم می‌گیرد تا به کمک افراد خود، زمان را اندازه‌گیری کند و در چرخه‌ی دوازده ساله‌ی تقویم، هر سال را به نام یکی از حیوانات بزند. اما مشکل بزرگی که وجود داشت این بود که در کره خاکی بیش از 12 حیوان زندگی می کردند. امپراطور  هم برای اینکه از بین حیوانات جنگل، 12 حیوان را انتخاب کند، مسابقه ایی برپا کرد و گفت:  12 حیوان اولی که بتوانند در رودخانه‌ی خروشان شنا و از خط پایان عبور کنند، نامشان در میان ستارگان نوشته می شود. البته این مسابقه برای همه آسان نبود و بعضی از حیوانات از دوستانشان کمک گرفتند.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

مثلا موش و گربه برای اینکه بتوانند از رودخانه عبور کنند، از گاو نر کمک خواستند. گاو که بسیار مهربان بود، در خواست آنها را قبول کرد. گاو شناگر خوبی بود و به سرعت به سمت خط پایان حرکت کرد. ولی موش که دوست داشت فقط خودش برنده شود، گربه را از پشت گاو به داخل آب هل داد و در نزیکی ساحل، از پشت گاو روی زمین پرید و خودش را به خط پایان رساند و نفر اول شد. گاو هم به آرامی پشت سر موش از خط پایان عبور کرد و رتبه دوم را کسب کرد. یکی دیگر از حیوانات که رتبه سوم را بدست آورد، ببر بود. رزرو تور مشهد

خرگوش هم بسیار باهوش بود و از روی سنگ های رودخانه پرید و خود را به خط پایان رساند و نفر چهارم شد. حیوان بعدی اژدها بود که به آرامی از میان ابرها به سمت خط پایان حرکت کرد و در کنار امپراطور فرود آمد. البته امپراطور فکر می کرد به دلیل اینکه اژدها می تواند پروار کند، احتمالا نفر اول می شود. زمانی که امپراطور دلیل تاخیر او را پرسید. اژدها گفت: در راه رسیدن به خط پایان، مرزعه‌ی کشاورزی آتش گرفته بود و من به کمک کشاورز رفتم تا آتش را خاموش کنم. بعد از آن هم زمانی که متوجه سُر خوردن خرگوش در آب شدم، با نفس خود، بادی را ایجاد کردم تا خرگوش به راحتی به ساحل برسد.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

زمانی که امپراطور دلیل تاخیر اژدها را شنید، عنوان حیوان پنچم برج‌های فلکی را به اژدها داد. برای کسب رتبه ششم و هفتم بین مار و اسب رقابت بود. اما مار توانست از کنار اسب عبور کند و رتبه ششم را از آن خودش کرد و اسب هم رتبه هفتم را کسب نمود. بعد از آن گوسفند، میمون و خروس با قایقی که ساخته بودند، به ساحل رسیدند. میمون و خروس به دلیل اینکه گوسفند در طول مسیر به آنها بسیار کمک کرده بود که ناامید نشوند، جایگاه هشتم را به او دادند و به ترتیب میمون و خروس، جایگاه نهم و دهم را کسب کردند. بعد از آنها، سگ که نگران مسابقه نبود؛ با آرامش خود را به خط پایان رساند و رتبه یازدهم را کسب کرد. همه حیوانات منتظر بودند که نفر دوازدهم مشخص شود، بلاخره خوک که بعد از خوردن غذا و استراحت کردن، خود را به ساحل رسانده بود، جایگاه دوازدهم را کسب کرد. گربه که نتوانسته جایگاهی را بدست بیاورد، قسم خود که انتقام خودش را از موش بگیرد و به همین دلیل تمامی گربه‌ها به دنبال موش هستند.
این هم ماجرایی بود که پشت نام گذاری حیوانات برج‌های فلکی وجود داشت. آفر تور مشهد آیا تا به حال این داستان را شنیده بودید. خوشحال می شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟,تور لحظه آخری مشهد,رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

کشور ترکیه، یکی از مقصد های پر طرفدار در بین ایرانیان است. اگر برای بار اول می خواهید به ترکیه سفر کنید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که به عنوان پول نقد، لیره ترکیه را به همراه داشته باشید یا دلار آمریکا؟ با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

واحد پول ترکیه

واحد پول ترکیه، لیره است و آن را با واحد TRY یا TL نشان می دهند. واحد یکای خرد ترکیه، کروش نام دارد. هر صد کروش برابر با یک لیره می‌باشد. البته سکه یک کروشی در این کشور خیلی به ندرت استفاده می‌ شود.

برای سفر به ترکیه ببریم یا دلار؟

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

دلار، یک ارز بین المللی می باشد و به همین دلیل بهتر است در سفر خود به ترکیه، دلار به همراه داشته باشید. هم چنین دلار، در تمام صرافی ها مورد قبول است. اگر هم تصمیم گرفتید از ترکیه به شهر دیگری سفر کنید، دیگر لازم نیست نگران واحد پول آن کشور باشید، زیرا دلار در تمام نقاط جهان قابل استفاده است. هم چنین به دلیل افت قیمتی که ممکن است لیره پیدا کند، بهتر است دلار به همراه داشته باشید. اگر هم قیمت دلار بالا رفت، از افزایش آن، سود می برید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که در سفر به ترکیه، دلار به همراه داشته باشید و در صورت نیاز، مقداری از آن را به لیره تبدیل کنید. در ادامه در مورد تبدیل دلار به لیره صحبت می کنیم. قیمت تور مشهد

تبدیل ارز و صرافی های ترکیه

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

برای تبدیل دلار به لیره، باید به صرافی های DOVIZ بروید. شما در این صرافی ها، می توانید بدون پرداخت کمیسیون، پول خود را تبدیل کنید. بهتر است قبل از اینکه وارد صرافی بشوید، قیمت هایی که در تابلوی جلوی مغازه است را چک کنید. زیرا صرافی های مختلف ممکن است نرخ تبدیل متفاوتی داشته باشند. هم چنین رسید معامله تبدیل ارز را نزد خود نگه دارید تا در صورتی که در فرودگاه بازرسی شدید، مشخص باشد که این معامله قانونی انجام شده است. نرخ ویژه تور مشهد

زمان هایی که لیر بیشتر از دلار بدرد می خورد

با اینکه دلار، ارز بسیار مناسبی است اما گاهی اوقات ممکن است که لیره ترکیه بیشتر به دردتان بخورد. پیشنهاد می کنیم در برخی از ایام سال مانند عید فطر و عید قربان، لیبره به همراه خود ببرید، زیرا در این ایام صرافی ها فعال هستند و نرخ های تبدیل غیر منصفانه است؛ به همین دلیل اگر در ایام تعطیلی به ترکیه سفر کردید، بهتر است ۱۰۰ الی ۲۰۰ لیره به همراه داشته باشید.

چک ‌های مسافرتی در سفر به ترکیه

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

اگر شما به خاطر موقعیت شغلی خود، مجبور هستید در سفر خود به ترکیه، چک مسافرتی به همراه داشته باشید؛ این مساله را در نظر بگیرید، زمانی که به بانک مراجعه می کنید تا چک شما نقد شود، مبلغ زیادی به عنوان کمیسیون از شما کسر می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که فقط از چک‌ های مسافرتی با واحد پوند استرلینگ، یورو یا دلار آمریکا استفاده کنید. هم چنین استفاده از کارت‌ های اعتباری هم گزینه خوبی می باشد. 

 استفاده از کارت ‌های اعتباری در ترکیه

رایج ترین کارت های اعتباری که در ترکیه توسط مسافران استفاده می شوند، شامل ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اکسپرس می باشند. این کارت های اعتباری در همه مکان ها از جمله هتل ها و رستوران ها کاربرد دارند. هم چنین در صورت نیاز، می توانید به یک دستگاه خودپرداز رفته و پول نقد برداشت کنید. بهترین تورهای مشهد

نکات مهم درباره تبدیل ارز ترکیه

در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟

•      اگر در سفر به ترکیه، قصد دارید دلار به همراه داشته باشید، لاز نیست نگران تبدیل آن باشید. هم چنین به مقداری که نیاز دارید، لیره بخرید. سعی کنید در آخر روز، لیره خریداری کنید تا در صورت کاهش قیمت لیره، از آن سود ببرید.
•      توجه داشته باشید که تمام دلارهایتان را در یک کیف نگه داری نکنید. بهتر است، دلار ها را در جیب های مختلف تقسیم کنید. هم چنین تمام دلار هایتان را در معرض دید دیگران حتی صرافی ها قرار ندهید. تورهای ارزان مشهد
•     پیشنهاد می کنیم، به قیمت هایی که بر روی تابلوهای صرافی نوشته شده، توجه نکنید و حتما با فروشنده چانه بزنید. به هیچ وجه بیرون از صرافی اقدام به فروش دلارتان نکنید.
•    فکر پول شویی در ترکیه را از سرتان بیرون کنید. خرید و فروش ارز در صرافی ها بشدت کنترل می شود.
•    بهتر است در صرافی ها، دلار خود را به لیره تبدیل کنید؛ زیرا هتل های ترکیه این کار را با پور سانت بالایی انجام میدهند که برای شما مقرون به صرفه نیست.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: در سفر به ترکیه لیر ببریم یا دلار؟,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد,بهترین تورهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سفر به نقطه ای در انتهای جهان!

سفر به  نقطه ای در انتهای جهان!

اوسوایا (Ushuaia) منطقه ی زیبایی است که در جنوبی ترین قسمت آمریکای جنوبی و نزدیک به ساحل کانال بیگل (Beagle Channel) قرار گرفته است. برای اینکه از جاذبه های این منطقه دیدن کنید، فقط کافی است که با یک پرواز از بوینس آیرس خود را به آنجا برسانید. این منطقه درآمد سالانه خود را از راه گردشگری به دست می آورد و هر سال توریست های زیادی برای تماشای مناظر منحصر به فرد، به این نقطه از جهان سفر می کنند. هم چنین رستوران های شیک و هتل های 5 ستاره زیادی در این منطقه وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با اوسوایا بیشتر آشنا کنیم. بهترین تورهای مشهد

کجا بمانیم؟

سفر به  نقطه ای در انتهای جهان!

اوسوایا دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است که باعث شده به یک مقصد پر طرفدار برای سفر تبدیل بشود. اگر به این منطقه سفر کردید، برای اقامت پیشنهاد می کنیم به هتل فوگوئینو بروید. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و هرینه اقامت آن بسیار مناسب می باشد. یکی از مزیت های این هتل این است که فاصله کمی تا کازینوها، دیدنی های اوسوایا و موزه ها و هتل ها دارد. هم چنین این هتل، سرویس های رفت و آمد تا مراکز اسکی و ترمینال های کشتی سواری را فراهم می کند. اما اگر دوست دارید، محل اقامت تان در دل طبیعت باشد، پیشنهاد می کنیم، استراحتگاه لاس کاکینز (Los Cauquenes)  را انتخاب کنید. این استراحتگاه، پانزده دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و نزدیک پارک ملی و یخچال های طبیعی مارتیال (Glacier Martial) واقع شده است. اگر به دنبال اقامت لوکس و چشم اندازی زیبا از دریا هستید، استراحتگاه آراکور (Arakur) بهترین انتخاب می باشد. این هتل باشکوه، در طبیعت پوشیده از درختان راش سرو اِلاگین (Cerro Alarkén) قرار گرفته که تنها چند دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. تمام اتاق های این هتل بسیار زیبا و مدرن طراحی شده اند. تورهای ارزان مشهد

دیگر هتل های اوسوایا:

•    هتل فوگوئینو
•    هتل لاس کاکینز 
•    هتل آراکور

کجا غذا بخوریم؟

سفر به  نقطه ای در انتهای جهان!

اوسوایا، جزء گران ترین شهرهای آرژانتین به شمار می رود؛ اما این گرانی دلیل نمی شود که از غذاهای محلی و خوشمزه این منطقه امتحان نکنید. معروف ترین غذاهای این منطقه، شاه خرچنگ (centolla)، ماهی سی باس (merluza negra) و نوعی از صدف های بزرگ (cholgas) می باشد. اگر غذای دریایی دوست ندارید، پیشنهاد می کنیم گوشت بره را امتحان کنید. اگر هم گیاه خوار هستید، پیشنهاد می کنیم مقدار غذا همراه خود بیاورید، زیرا بسیاری از رستوران های این منطقه، غذاهای گیاهی سرو نمی کنند؛ فقط رستوران ویِهو آلاماکن (Viejo Almacen)  می باشد که ساندویچ گیاهی متوسط، پاستاهای خلاقانه و مدل های از ریزوتو (risotto) را تهیه می کند. یکی از رستوران های شیک اوسوایا، رستوران کوپ (Kaupé) است. این رستوران کلاسیک در بین گردشگران شهرت زیادی پیدا کرده است. پیشنهاد می کنیم اگر به این رستوران رفتید، از شاه خرچنگ و هشت پای بریان شده آنجا غافل نشوید. محیط این رستوران برای قرار های عاشقانه بسیار مناسب است. یکی دیگر از رستوران این منطقه، رستوران وُلوِر نام دارد. این رستوران در واقع یک خانه باستانی است که در جاده اصلی مایپو (Maipu) قرار دارد. غذای ویژه این رستوران، شاه خرچنگ می باشد. خوشمزه ترین غذاهای محلی را در رستوران کالما (Kalma) نوش جان کنید. سرآشپز این رستوران، غذاها را بسیار خلاقانه و با توت های محلی، گیاهان و جلبک های دریایی فصل تزیین می کند. هم چنین نوشیدنی های خوشمزه ایی در این رستوران سرو می شود. تور لحظه آخری مشهد

چه کار بکنیم؟

سفر به  نقطه ای در انتهای جهان!

برای گشت زنی در دل طبیعت، پیشنهاد می کنیم به مرکز توریستی تیِرا توریسمو (Tierra Turismo) بروید. این مرکز شما را به پارک ملی می برد و شما می توانید در حالی که سوار ماشین هستید و نوشیدنی میل کنید، از مناظر اطراف هم لذت ببرید. هم چنین در روستای هاربرتون (Harberton) خرچنگ ها و پنگوئن ها را ملاقات کنید یا در یک کشتی غرق شده در سن پابلو (San Pablo) ماجراجویی کنید. اگر سفر های هوایی را دوست دارید، تور هلی اوسوایا را انتخاب کنید. شما در این تور، سوار بر هلیکوپتر می شوید و از تنگه بیگل، دریاچه های یخبندان و مردابی دیدن می کنید. اگر دوست دارید، قایق سواری را تجربه کنید؛ می توانید سفری یک روزه با قایق داشته باشید. البته در تور های قایق سواری، امکان غواصی نیز وجود دارد. شما در این تور ها، فرصت شنا کردن در بین جلبک های باشکوه و عظیم، شاه خرچنگ ها و حتی کشف فک های پلنگی را پیدا می کنید. اگر عاشق هیجان هستید، به مرکز اسب سواری سنترو هیپیکو  (Centro Hipico Fin Del Mundo) بروید. شما در این مرکز می توانید برای چند ساعتی اسب سواری کنید و لذت ببرید. اگر در فصل زمستان به اوسوایا سفر کردید، پیشنهاد می کنیم به مرکز اسکی سرو کستور (Cerro Castor) بروید و علاوه بر اسکی کردن، اقامتی رویایی را تجربه کنید.

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: سفر به نقطه ای در انتهای جهان!,تور لحظه آخری مشهد,بهترین تورهای مشهد,تورهای ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

روستای نونگسوفان (Nongsophan)، در مگالای (Meghalaya) هندوستان واقع شده است. در این روستا پلی وجود دارد که از ریشه‌ی یک درخت کائوچو، روییده شده است. قرن‌هاست که قبایل خاسی (Khasi) با استفاده از ریشه‌های درختان کائوچو، بر روی رودخانه‌های منطقه، پُل "رشد" می‌دهند. اگر دوست دارید در مورد این اپل های عجیب بیشتر بیدانید؛ با ما همراه باشید.
سالانه، در ایالت مگالای هندوستان، حدود 467 اینچ باران می بارد و به همین خاطر، لقب مرطوب ترین نقطه روی زمین را به خودش اختصاص داده است. دلیل بارش شدید، این است که توده جو تابستانی که از سمت دشت‌های سیلابی بخاری بنگلادش جریان پیدا می‌کند تور مشهد نوروز 98 به سوی شمال حرکت کرده و به همین خاطر  رطوبت بیشتری را جذب می‌نماید. زمانی که ابرهای تشکیل شده به تپه‌های شیب‌دار ماگالایا برخورد می‌کنند، فشردگی ایجاد می شود که باعث ایجاد بارشی دائمی می‌شود. بارندگی به حدی در این منطقه زیاد می باشد که کارگران برای اینکه خیس نشوند؛ لباس‌هایی از جنس بامبو و برگ موز بر تن می‌کنند. زیباترین مناظر این منطقه پل‌های زنده ایی می باشند که بر دره‌های خیس از باران روییده شده اند. درواقع مدت هاست مردم محلی با دستکاری ریشه‌های درختان انجیر، کائوچوی آن‌ها را به شکل قوس‌های طبیعی درآورده‌اند که بسیار مقاوم تر شده اند. این پل‌ها هم به مرور زمان و رشد سیستم ریشه‌، خود را تقویت می‌کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر بارانی را نشان میدهد که در روز 6 جولای 2014 بر روی سقف یک خانه روستایی می‌کوبد. در طی ماه های ژوئن و جولای در این روستا، حدود 275 اینچ باران می‌بارد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر، پایگاه هوا‌شناسی است که در حوالی ماسینرام قرار دارد. این پایگاه، اطلاعات را به صورت ماهیانه جمع‌آوری می‌ کند. البته این پایگاه دیگر قدیمی شده و در پایان سال 2014 یک سیستم اندازه‌گیری دیجیتال در این پایگاه نصب شده است. قیمت تور مشهد


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

در این عکس، سه کارگر را مشاهده می کنید که در  زیر چترهایی که "کنوپ" (Knup) نام دارد، قدم می‌زنند. در واقع دلیل محبوبیت این چتر ها این است که از جنس بامبو و برگ موز ساخته می‌شوند، به همین خاطر  در روز های بارای برای کارهای دو دستی بسیار مناسب هستند. هم چنین این چتر ها در برابر بادهای شدید مقاوم می باشند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

در این تصویر، کارگران کنوپ‌پوش را مشاهده می کنید که بعد از یک شب بارانی، خرده سنگ‌ها را جمع می‌کنند. این کارگران وظیفه دارند که جاده‌ها را تا زمانی که فصل بارانی به پایان می‌رسد، سالم نگاه دارند. زیرا بعد از اتمام فصل بارندگی، ماشین‌های سنگین پیمانکاران از این جاده ها عبور می کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصاویر، نمونه‌ای از ریشه‌های هوایی نازکی است که محلی‌ها  آنها را به هم گره‌شان می‌زنند تا درختان کائوچو را به پُل و نردبان‌هایی تبدیل کنند. نرخ ویژه تور مشهد


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

یک زن میان سال اهل خاسی است که در یک روز بارانی به سمت کلیسای کاتولیک ماسینرام می رود. بیشتر اهالی این منطقه مسیحی هستند و دلیل آن هم کشیشی به نام توماس جونز است  که در سال 1814 از تپه‌های دشت‌های بنگلادش بالا رفت و اولین کلیسا در نزدیکی منطقه‌ی شهری چراپونجی (Cherrapunji) تاسیس کرد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

انبوه ابرها در لبه‌های شرقی روستا را نشان می دهد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر، ورودی روستای ماسینرام را نشان می دهد. مردم این روستا، جزء اقلیت خاسی هستند و جمعیت‌شان در هند به 1.2 میلیون نفر می‌رسد.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

آب باران پس از بارش شدید، هنوز در روستا جریان دارد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

وینچستر لینگوچی جوان 26 ساله ایی است که گوشت تازه‌ای را به غرفه‌ی قصابی‌اش حمل می‌کند. او در مورد زندگی در منطقه ایی بارانی می گوید: اینجا همیشه بارانی است و این موضوع روی کار کردن ما تاثیری ندارد.  


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

بزها به خاطر ریزش باران شدید در ایستگاه اتوبوسی پناه گرفته‌اند. معمولا در  فصل باران‌های موسمی، سنگین‌ترین بارش‌ها اغلب در شب اتفاق می‌افتد.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

روستای نانگریات (Nongriat) در دشتِ پایینی ماسینرام قرار دارد. این روستا به دلیل داشتن بهترین پل‌های زنده معروف می باشد. در دل جنگل‌های ماسینرام، نردبان‌های زنده‌ای پنهان شده اند. این نرده ها به مردم محلی برای پایین آمدن از سراشیبی‌های تند تپه‌های خاسی کمک می کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

تصویر که مشاهده می کنید، پسران محلی را نشان می دهد که در جنگل‌های حومه‌ی ماسینرام بر روی یک پل ریشه درختی قدم می‌زنند. جنس این پل، از بامبو است و پیچک‌های درختان کائوچویی در اطراف قرار دارند.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

یک ماهی‌گیر جوان، در زیر یک ریشه درختی قدیمی در روستای مالینونگ (Mawlynnong) قدم می‌زند.
آیا تا به حال، این پل های زنده را مشاهده کرده اید؟ اگر به این هندوستان سفر کردید، حتما به این روستا بروید و از نزدیک این پل ها را مشاهده کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

روستای نونگسوفان (Nongsophan)، در مگالای (Meghalaya) هندوستان واقع شده است. در این روستا پلی وجود دارد که از ریشه‌ی یک درخت کائوچو، روییده شده است. قرن‌هاست که قبایل خاسی (Khasi) با استفاده از ریشه‌های درختان کائوچو، بر روی رودخانه‌های منطقه، پُل "رشد" می‌دهند. اگر دوست دارید در مورد این اپل های عجیب بیشتر بیدانید؛ با ما همراه باشید.
سالانه، در ایالت مگالای هندوستان، حدود 467 اینچ باران می بارد و به همین خاطر، لقب مرطوب ترین نقطه روی زمین را به خودش اختصاص داده است. دلیل بارش شدید، این است که توده جو تابستانی که از سمت دشت‌های سیلابی بخاری بنگلادش جریان پیدا می‌کند تور مشهد نوروز 98 به سوی شمال حرکت کرده و به همین خاطر  رطوبت بیشتری را جذب می‌نماید. زمانی که ابرهای تشکیل شده به تپه‌های شیب‌دار ماگالایا برخورد می‌کنند، فشردگی ایجاد می شود که باعث ایجاد بارشی دائمی می‌شود. بارندگی به حدی در این منطقه زیاد می باشد که کارگران برای اینکه خیس نشوند؛ لباس‌هایی از جنس بامبو و برگ موز بر تن می‌کنند. زیباترین مناظر این منطقه پل‌های زنده ایی می باشند که بر دره‌های خیس از باران روییده شده اند. درواقع مدت هاست مردم محلی با دستکاری ریشه‌های درختان انجیر، کائوچوی آن‌ها را به شکل قوس‌های طبیعی درآورده‌اند که بسیار مقاوم تر شده اند. این پل‌ها هم به مرور زمان و رشد سیستم ریشه‌، خود را تقویت می‌کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر بارانی را نشان میدهد که در روز 6 جولای 2014 بر روی سقف یک خانه روستایی می‌کوبد. در طی ماه های ژوئن و جولای در این روستا، حدود 275 اینچ باران می‌بارد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر، پایگاه هوا‌شناسی است که در حوالی ماسینرام قرار دارد. این پایگاه، اطلاعات را به صورت ماهیانه جمع‌آوری می‌ کند. البته این پایگاه دیگر قدیمی شده و در پایان سال 2014 یک سیستم اندازه‌گیری دیجیتال در این پایگاه نصب شده است. قیمت تور مشهد


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

در این عکس، سه کارگر را مشاهده می کنید که در  زیر چترهایی که "کنوپ" (Knup) نام دارد، قدم می‌زنند. در واقع دلیل محبوبیت این چتر ها این است که از جنس بامبو و برگ موز ساخته می‌شوند، به همین خاطر  در روز های بارای برای کارهای دو دستی بسیار مناسب هستند. هم چنین این چتر ها در برابر بادهای شدید مقاوم می باشند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

در این تصویر، کارگران کنوپ‌پوش را مشاهده می کنید که بعد از یک شب بارانی، خرده سنگ‌ها را جمع می‌کنند. این کارگران وظیفه دارند که جاده‌ها را تا زمانی که فصل بارانی به پایان می‌رسد، سالم نگاه دارند. زیرا بعد از اتمام فصل بارندگی، ماشین‌های سنگین پیمانکاران از این جاده ها عبور می کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصاویر، نمونه‌ای از ریشه‌های هوایی نازکی است که محلی‌ها  آنها را به هم گره‌شان می‌زنند تا درختان کائوچو را به پُل و نردبان‌هایی تبدیل کنند. نرخ ویژه تور مشهد


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

یک زن میان سال اهل خاسی است که در یک روز بارانی به سمت کلیسای کاتولیک ماسینرام می رود. بیشتر اهالی این منطقه مسیحی هستند و دلیل آن هم کشیشی به نام توماس جونز است  که در سال 1814 از تپه‌های دشت‌های بنگلادش بالا رفت و اولین کلیسا در نزدیکی منطقه‌ی شهری چراپونجی (Cherrapunji) تاسیس کرد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

انبوه ابرها در لبه‌های شرقی روستا را نشان می دهد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

این تصویر، ورودی روستای ماسینرام را نشان می دهد. مردم این روستا، جزء اقلیت خاسی هستند و جمعیت‌شان در هند به 1.2 میلیون نفر می‌رسد.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

آب باران پس از بارش شدید، هنوز در روستا جریان دارد.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

وینچستر لینگوچی جوان 26 ساله ایی است که گوشت تازه‌ای را به غرفه‌ی قصابی‌اش حمل می‌کند. او در مورد زندگی در منطقه ایی بارانی می گوید: اینجا همیشه بارانی است و این موضوع روی کار کردن ما تاثیری ندارد.  


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

بزها به خاطر ریزش باران شدید در ایستگاه اتوبوسی پناه گرفته‌اند. معمولا در  فصل باران‌های موسمی، سنگین‌ترین بارش‌ها اغلب در شب اتفاق می‌افتد.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

روستای نانگریات (Nongriat) در دشتِ پایینی ماسینرام قرار دارد. این روستا به دلیل داشتن بهترین پل‌های زنده معروف می باشد. در دل جنگل‌های ماسینرام، نردبان‌های زنده‌ای پنهان شده اند. این نرده ها به مردم محلی برای پایین آمدن از سراشیبی‌های تند تپه‌های خاسی کمک می کنند.


پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

تصویر که مشاهده می کنید، پسران محلی را نشان می دهد که در جنگل‌های حومه‌ی ماسینرام بر روی یک پل ریشه درختی قدم می‌زنند. جنس این پل، از بامبو است و پیچک‌های درختان کائوچویی در اطراف قرار دارند.

پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!

یک ماهی‌گیر جوان، در زیر یک ریشه درختی قدیمی در روستای مالینونگ (Mawlynnong) قدم می‌زند.
آیا تا به حال، این پل های زنده را مشاهده کرده اید؟ اگر به این هندوستان سفر کردید، حتما به این روستا بروید و از نزدیک این پل ها را مشاهده کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: پرباران ترین نقطه روی زمین با پل‌های جاندار!,تور مشهد نوروز 98,قیمت تور مشهد,نرخ ویژه تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

آلمان، یکی از کشور های توریست پذیر می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. اگر قصد دارید به کشور آلمان سفر کنید، باید قبل از آن برای گرفتن ویزا اقدام کنید. با ما همراه شوید تا در مورد شرایط دریافت ویزای آلمان بیشتر توضیح دهیم.

معرفی بخش حقوقی و کنسولی سفارت آلمان

برای گرفتن ویزا ابتدا باید به اداره کنسولی سفارت آلمان در تهران بروید. در این اداره، تمام خدمات کنسولی سفارت و درخواست های گوناگون بررسی می شود.  

شرایط دریافت ویزای آلمان:ساعات کاری (یکشنبه تا پنج شنبه)

ساعت های مراجعه برای هر بخش 

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

ساعات 7:30 تا 10:30 : برای بخش حقوقی کنسولی
ساعات 14:30 تا 15:3 (ماه های جولای تا آگوست: 14:30 - 15:00) : برای دریافت مدارک و کپی های تایید شده
ساعات 10:00 تا 12:00 و 13:00 تا 15:00 : برای دریافت گذرنامه از بخش روادید تور لحظه آخری مشهد

حتما قبل از مراجعه به بخش کنسولی برای جلوگیری از اتلاف وقت به موارد زیر توجه کنید:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

• قبل از مراجعه، به وب سایت سفارت رجوع کرده و درباره روند انجام امور و همچنین مدارک مورد نیاز اطلاعاتی کسب کنید. 
•    باید قبل از انجام اموری مانند تایید مدارک، کپی برابر با اصل، تایید امضا، گواهی های کنسولی و مشاوره در امور حق ارث، تابعیت و خانواده، به وب سایت مراجعه کنید و در قسمت تعیین وقت سفارت، وقت قبلی بگیرید. 
•    حتما در هنگام مراجعه پول نقد همراه داشته باشید، زیرا تمامی هزینه های خدمات کنسولی به صورت نقدی پرداخت می شود.

شرایط دریافت ویزای آلمان: ساعات کاری دفتر تایید مدارک

این اداره فقط در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه، از ساعت 7:30 تا 10:30 (با تعیین وقت قبلی) به مراجعه کنندکان ارائه خدمات می کند. البته اگر در مورد جزئیات تایید مدارک، هزینه ها و سایر ...سوالاتی داشتید، می توانید به سایت سفارت و راهنمای تایید مدارک سفارت آلمان مراجعه کرده و در آنجا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. رزرو تور مشهد

نکاتی که درباره شرایط دریافت ویزای آلمان باید بدانیم

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

برای تعیین وقت برای درخواست ویزا باید اینترنتی اقدام کنید. البته تعیین وقت با توجه به درخواست شما برای دریافت ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت باشد، متفاوت است. هم چنین حتما راس ساعت اعلام شده، به سفارت رفته تا از اتلاف وقت جلوگیری شود. اگر قصد گرفتن ویزای کوتاه مدت (تا حداکثر 90 روز) را دارید، باید از طریق شرکت خدماتی ویزامتریک که به تازگی با سفارت آلمان همکاری کرده، اقدام کنید. تمام فعالیت های این شرکت زیر نظر سفارت آلمان بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

نشانی و محل ویزامتریک:

تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و یکم، پلاک 137، ساختمان شیرازی، طبقه اول مراجعه کنید. کدپستی این مکان 1513933134
برای تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزای بلندمدت (بیش از 90 روز) باید مستقیما از طریق سفارت آلمان اقدام کنید. ویزای بلند مدت شامل درخواست ویزای تحصیلی، ویزای کار یا پیوست به خانواده و ... می باشد.

نکاتی ضروری در مورد گرفتن وقت سفارت آلمان:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

ابتدا برای تعیین وقت مصاحبه باید به لینک دریافت وقت سفارت آلمان مراجعه کرده و از طریق آن اقدام کنید. پس از انجام ثبت نام، 2 ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. ایمیل اول شامل تاییدیه و کد پیگیری می باشد. در ایمیل دوم هم تاریخ و زمان دقیق مصاحبه برایتان ارسال می شود.  هم چنین ایمیل دوم هم حاوی دو لینک است که لینک اول برای تایید وقت و لینک دوم نیز برای ابطال وقت خواهد بود. بعد از دریافت ایمیل به مدت 7 روز وقت دارید تا اقدام به تایید «ایمیل وقت» کنید. در غیر این صورت وقت تعیین شده به صورت خودکار حدف می شود. به علاوه، اگر در زمان تعیین شده، نتوانستید به سفارت مراجعه کنید، باید دوباره ثبت نام نمایید. آفر تور مشهد

سایر اطلاعاتی که دانستن آن ها برای دریافت ویزای آلمان ضروری است:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

•      نکته ای باید به آن توجه کرد این است که تعیین وقت سفارت با توجه به زمانی که می خواهید به آلمان سفر کنید، متفاوت باشد. مثلا در فصل تابستان یا ایام نوروز ممکن است چند هفته طول بکشد.  هم چنین زمان مورد نیاز برای بررسی تقاضای شما ، نیز حدود 14 روز خواهد بود.
•    توجه داشته باشید که تمام مدارک باید به طور کامل تکمیل شده و ارائه دهید. بدون داشتن مدارک کامل ارائه درخواست امکان پذیر نخواهد بود.
•    برگه های راهنمای سفارت را که شامل جزئیات کار و مدارک لازم است، حتما به دقت مطالعه کنید.  
•    فرم های درخواست ویزا را می توانید از وب سایت سفارت بصورت رایگان دانلود کرده و استفاده کنید.
•    قبل از تعیین وقت، حتما از حضورتان در موعد مقرر شده، اطمینان پیدا کنید؛ زیرا امکان باطل کردن وقت تعیین شده وجود ندارد.
•    سه ماه قبل از سفرتان، برای اخذ ویزا اقدام کنید.

هزینه ویزای آلمان چقدر است؟

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

هزینه درخواست ویزا را باید صورت نقدی و یورو به سفارت آلمان تحویل دهید. حتما مبلغ را دقیقا برابر میزان هزینه ویزا به سفارت پرداخت کنید، زیرا میزان اسکناس خرد سفارت آلمان بسیار محدود بوده و ممکن است برای بازگشت ما بقی پول شما دچار مشکل شود.  هم چنین سفارت به هیج وجه پول خرد(سکه) قبول نمی کند.

 هزینه دریافت ویزا با  توجه به نوع و سن افراد :

هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد بالا تر از 12 سال : 60 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد بین 6 تا 12 سال : 35 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد پایین تر از 6 سال : رایگان
هزینه ویزای آلمان با نوع شینگن نوع (C) برای افراد بالا تر از 12 سال : 60 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع شینگن نوع (C) برای افراد بین 6 تا 12 سال : 35 یورو
هزینه ویزای طولانی مدت (اقامت) آلمان برای افراد بالا تر از 18 سال : 60 یورو
هزینه ویزای طولانی مدت (اقامت) آلمان برای افراد پایین تر از 18 سال : 30 یورو

مدارک لازم برای  اخذ ویزای توریستی آلمان

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

از تمام مدارک لازم یک کپی به همراه داشته باشید. هم چنین باید همه مدارک فارسی را به صورت رسمی به انگلیسی ترجمه کرده و سپس تحویل دهید
•    شناسنامه ایرانی
•    گذرنامه
•    سه قطعه عکس رنگی
•    دعوت نامه
•    اگر کودکی دارید و یا قیم قانونی کودکی هستید، بخاطر داشته باشید که در صورت سفر او به همراه شخص ثالثی غیر از شما و یا حتی سفر انفرادی او باید اجازه کتبی و رسمی شما به مدارک وی اضافه گردد.
•    اسناد رسمی شغلی و منابع مالی 
•    اگر کودک، نوجوان و یا جوان محصلی دارید، باید برای وی گواهی اشتغال به تحصیل تهیه نمایید.
•    بیمه مسافرت فردی یا جمعی
•    بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد آلمان
•    فاکتور پرداخت شده هزینه های هتل

آدرس سفارت آلمان

نشانی سفارت آلمان برای اخذ ویزای آلمان در تهران: تهران، خیابان فردوسی، شماره 324-320. ضمنا اطلاعات تکمیلی نیز در این باب بدین شرح می باشد:
کدپستی: 11365
صندوق پستی: 179-11365
اطلاعات : 39990000
اطلاعات در مورد ویزا: 39991213 و 39991499
شماره فاکس بخش ویزا: 39991860

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟,تور لحظه آخری مشهد,رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

آلمان، یکی از کشور های توریست پذیر می باشد که دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. اگر قصد دارید به کشور آلمان سفر کنید، باید قبل از آن برای گرفتن ویزا اقدام کنید. با ما همراه شوید تا در مورد شرایط دریافت ویزای آلمان بیشتر توضیح دهیم.

معرفی بخش حقوقی و کنسولی سفارت آلمان

برای گرفتن ویزا ابتدا باید به اداره کنسولی سفارت آلمان در تهران بروید. در این اداره، تمام خدمات کنسولی سفارت و درخواست های گوناگون بررسی می شود.  

شرایط دریافت ویزای آلمان:ساعات کاری (یکشنبه تا پنج شنبه)

ساعت های مراجعه برای هر بخش 

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

ساعات 7:30 تا 10:30 : برای بخش حقوقی کنسولی
ساعات 14:30 تا 15:3 (ماه های جولای تا آگوست: 14:30 - 15:00) : برای دریافت مدارک و کپی های تایید شده
ساعات 10:00 تا 12:00 و 13:00 تا 15:00 : برای دریافت گذرنامه از بخش روادید تور لحظه آخری مشهد

حتما قبل از مراجعه به بخش کنسولی برای جلوگیری از اتلاف وقت به موارد زیر توجه کنید:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

• قبل از مراجعه، به وب سایت سفارت رجوع کرده و درباره روند انجام امور و همچنین مدارک مورد نیاز اطلاعاتی کسب کنید. 
•    باید قبل از انجام اموری مانند تایید مدارک، کپی برابر با اصل، تایید امضا، گواهی های کنسولی و مشاوره در امور حق ارث، تابعیت و خانواده، به وب سایت مراجعه کنید و در قسمت تعیین وقت سفارت، وقت قبلی بگیرید. 
•    حتما در هنگام مراجعه پول نقد همراه داشته باشید، زیرا تمامی هزینه های خدمات کنسولی به صورت نقدی پرداخت می شود.

شرایط دریافت ویزای آلمان: ساعات کاری دفتر تایید مدارک

این اداره فقط در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه، از ساعت 7:30 تا 10:30 (با تعیین وقت قبلی) به مراجعه کنندکان ارائه خدمات می کند. البته اگر در مورد جزئیات تایید مدارک، هزینه ها و سایر ...سوالاتی داشتید، می توانید به سایت سفارت و راهنمای تایید مدارک سفارت آلمان مراجعه کرده و در آنجا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. رزرو تور مشهد

نکاتی که درباره شرایط دریافت ویزای آلمان باید بدانیم

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

برای تعیین وقت برای درخواست ویزا باید اینترنتی اقدام کنید. البته تعیین وقت با توجه به درخواست شما برای دریافت ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت باشد، متفاوت است. هم چنین حتما راس ساعت اعلام شده، به سفارت رفته تا از اتلاف وقت جلوگیری شود. اگر قصد گرفتن ویزای کوتاه مدت (تا حداکثر 90 روز) را دارید، باید از طریق شرکت خدماتی ویزامتریک که به تازگی با سفارت آلمان همکاری کرده، اقدام کنید. تمام فعالیت های این شرکت زیر نظر سفارت آلمان بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

نشانی و محل ویزامتریک:

تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و یکم، پلاک 137، ساختمان شیرازی، طبقه اول مراجعه کنید. کدپستی این مکان 1513933134
برای تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزای بلندمدت (بیش از 90 روز) باید مستقیما از طریق سفارت آلمان اقدام کنید. ویزای بلند مدت شامل درخواست ویزای تحصیلی، ویزای کار یا پیوست به خانواده و ... می باشد.

نکاتی ضروری در مورد گرفتن وقت سفارت آلمان:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

ابتدا برای تعیین وقت مصاحبه باید به لینک دریافت وقت سفارت آلمان مراجعه کرده و از طریق آن اقدام کنید. پس از انجام ثبت نام، 2 ایمیل برایتان ارسال خواهد شد. ایمیل اول شامل تاییدیه و کد پیگیری می باشد. در ایمیل دوم هم تاریخ و زمان دقیق مصاحبه برایتان ارسال می شود.  هم چنین ایمیل دوم هم حاوی دو لینک است که لینک اول برای تایید وقت و لینک دوم نیز برای ابطال وقت خواهد بود. بعد از دریافت ایمیل به مدت 7 روز وقت دارید تا اقدام به تایید «ایمیل وقت» کنید. در غیر این صورت وقت تعیین شده به صورت خودکار حدف می شود. به علاوه، اگر در زمان تعیین شده، نتوانستید به سفارت مراجعه کنید، باید دوباره ثبت نام نمایید. آفر تور مشهد

سایر اطلاعاتی که دانستن آن ها برای دریافت ویزای آلمان ضروری است:

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

•      نکته ای باید به آن توجه کرد این است که تعیین وقت سفارت با توجه به زمانی که می خواهید به آلمان سفر کنید، متفاوت باشد. مثلا در فصل تابستان یا ایام نوروز ممکن است چند هفته طول بکشد.  هم چنین زمان مورد نیاز برای بررسی تقاضای شما ، نیز حدود 14 روز خواهد بود.
•    توجه داشته باشید که تمام مدارک باید به طور کامل تکمیل شده و ارائه دهید. بدون داشتن مدارک کامل ارائه درخواست امکان پذیر نخواهد بود.
•    برگه های راهنمای سفارت را که شامل جزئیات کار و مدارک لازم است، حتما به دقت مطالعه کنید.  
•    فرم های درخواست ویزا را می توانید از وب سایت سفارت بصورت رایگان دانلود کرده و استفاده کنید.
•    قبل از تعیین وقت، حتما از حضورتان در موعد مقرر شده، اطمینان پیدا کنید؛ زیرا امکان باطل کردن وقت تعیین شده وجود ندارد.
•    سه ماه قبل از سفرتان، برای اخذ ویزا اقدام کنید.

هزینه ویزای آلمان چقدر است؟

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

هزینه درخواست ویزا را باید صورت نقدی و یورو به سفارت آلمان تحویل دهید. حتما مبلغ را دقیقا برابر میزان هزینه ویزا به سفارت پرداخت کنید، زیرا میزان اسکناس خرد سفارت آلمان بسیار محدود بوده و ممکن است برای بازگشت ما بقی پول شما دچار مشکل شود.  هم چنین سفارت به هیج وجه پول خرد(سکه) قبول نمی کند.

 هزینه دریافت ویزا با  توجه به نوع و سن افراد :

هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد بالا تر از 12 سال : 60 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد بین 6 تا 12 سال : 35 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع ترانزیت نوع (A) برای افراد پایین تر از 6 سال : رایگان
هزینه ویزای آلمان با نوع شینگن نوع (C) برای افراد بالا تر از 12 سال : 60 یورو
هزینه ویزای آلمان با نوع شینگن نوع (C) برای افراد بین 6 تا 12 سال : 35 یورو
هزینه ویزای طولانی مدت (اقامت) آلمان برای افراد بالا تر از 18 سال : 60 یورو
هزینه ویزای طولانی مدت (اقامت) آلمان برای افراد پایین تر از 18 سال : 30 یورو

مدارک لازم برای  اخذ ویزای توریستی آلمان

شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟

از تمام مدارک لازم یک کپی به همراه داشته باشید. هم چنین باید همه مدارک فارسی را به صورت رسمی به انگلیسی ترجمه کرده و سپس تحویل دهید
•    شناسنامه ایرانی
•    گذرنامه
•    سه قطعه عکس رنگی
•    دعوت نامه
•    اگر کودکی دارید و یا قیم قانونی کودکی هستید، بخاطر داشته باشید که در صورت سفر او به همراه شخص ثالثی غیر از شما و یا حتی سفر انفرادی او باید اجازه کتبی و رسمی شما به مدارک وی اضافه گردد.
•    اسناد رسمی شغلی و منابع مالی 
•    اگر کودک، نوجوان و یا جوان محصلی دارید، باید برای وی گواهی اشتغال به تحصیل تهیه نمایید.
•    بیمه مسافرت فردی یا جمعی
•    بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد آلمان
•    فاکتور پرداخت شده هزینه های هتل

آدرس سفارت آلمان

نشانی سفارت آلمان برای اخذ ویزای آلمان در تهران: تهران، خیابان فردوسی، شماره 324-320. ضمنا اطلاعات تکمیلی نیز در این باب بدین شرح می باشد:
کدپستی: 11365
صندوق پستی: 179-11365
اطلاعات : 39990000
اطلاعات در مورد ویزا: 39991213 و 39991499
شماره فاکس بخش ویزا: 39991860

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: شرایط دریافت ویزای آلمان چیست؟,تور لحظه آخری مشهد,رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

امروزه هتل های زیادی در سراسر جهان برای جذب مشتری، با هم رقایت می کنند. هر یک از هتل ها با ارایه خدمات ویژه ایی قصد دارند تا شهرت بیشتری پیدا کنند. هتل های بسیاری وجود دارند که با امکانات ویژه نظر گردشگران را به سمت خودشان جلب کرده اند. با ما همراه باشید تا عجیب ترین سرویس های هتل ها را به شما معرفی کنیم.

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت شبانه در یک هتل خانه درختی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

اقامت در یک هتل خانه درختی را در هتل هکسپت Hotell Hackspett  تجربه کنید. این مرکز اقامتی در سوئد قرار دارد و خانه درختی را برای مسافران فراهم کرده که برای بسیاری گردشگران جذاب می باشد. شما در این خانه درختی می توانید از تماشای چشم انداز پارک لذت ببرید. البته پیشنهاد می کنیم در فصل زمستان این مکان را برای اقامت انتخاب نکنید؛ زیرا هیچ وسیله گرمایشی در آن موجود نیست.

سرویس های خاص هتل ها: درمان ترس از پرواز

اگر دوست دارید در اتاق خلبان یک شب اقامت کنید، حتما به هتل جامبو استی Jumbo Stay در استکهلم بروید. در واقع این هتل، یک بوئینگ 747 است که متعلق به سال 1976 می باشد. هم چنین این هتل هواپیمایی، برای کسانی که ترس از پرواز دارند، مناسب است. نرخ ویژه تور مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: صبحانه خوردن با زرافه ها

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل جیراف مینور Giraffe Manor در نایروبی در نزدیکی جنگل نگونگ Ngong قرار دارد. این هتل برای افرادی که عاشق طبیعت هستند، بسیار جذاب می باشد. نام این هتل، به معنی "عمارت زرافه" است. دلیل این نام گذاری هم این است که جمعیت بزرگی از زرافه ها  در این مکان زندگی می کنند. هم چنین ممکن است زمانی که برای صرف نهار به رستوران رفتید، زرافه ها شما را غافلگیر کنند.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک حباب شفاف

هتل اترپ روز Attrap' Reves در مارسییک قرار دارد. اقامتگاه های این هتل با حباب های شیشه ای شفاف احاطه شده اند و این امکان را به شما می دهند که مناظر اطراف را تماشا کنید. این هتل شگفت انگیز در بین گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

سرویس های عجیب هتل های خاص: آموزش و سواری فیل ها

مرکز اقامتی فور سیزنزن تنتد کمپ گلدن تراینگل Four Seasons Tented Camp Golden Triangle در تایلند واقع شده است. از خدمات این مرکز می توان به دسترسی به بار داخل اتاق، چشیدن طعم پنیر بهمراه نوشیدنی یا یک بازدید از میانمار اشاره کرد. اما از خدمات ویژه این هتل، جلسات آموزشی با فیل ها است. هم چنین شما بعد از پایان این جلسات، می توانید فیل سواری کنید.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک خانه اسکیمویی شیشه ای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

مرکز اقامتی کاکسلاتانن آرکتیک ریزورت Kakslauttanen Arctic Resort در فنلاند قرار دارد. اتاق های این مرکز، به شکل خانه های اسکیمویی طراحی شده اند و این امکان را به شما می دهند که نور های شمالی (شفق قطبی) را تماشا کنید. بهترین زمان برای دیدن شفق قطبی، بین ماه های آگوست تا آوریل (فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار  است. البته در فصل زمستان هم می توانید اسنوموبیل سواری کرده و یا ماهی گیری در یخ را تجربه کنید. بهترین تورهای مشهد

 سرویس های عجیب هتل های خاص: داشتن خدمتکار اختصاصی

مرکز اقامتی گیلی لانکانفوشی Gili Lankanfushi در مالدیو  واقع شده است. شما با اقامت در این هتل، هر چیزی را که بخواهید، بدست می آورید. در واقع شما یک خدمتکار اختصاصی دارید که تمام کارهای شما را انجام می دهد. این خدمتکار هر کاری  لازم باشد را انجام می دهد که اقامتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

سرویس های خاص هتل ها: ضبط کردن آهنگ خودتان در یک استودیوی ضبط اختصاصی

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اگر دوست داری، مکانی را برای اقامت انتخاب کنید که علاوه بر استراحت، بتوانید آهنگ های خود را هم ضبط کنید، مرکز اقامتی ایدن راک ویلا راک استار Eden Rock Villa Rockstar  بهترین انتخاب می باشد. این مرکز در سنت بارث قرار دارد و دارای یک استودیوی ضبط حرفه ای  است. مهمان ها می توانند از این استودیو برای ضبط کردن آهنگ مخصوص به خودشان استفاده کنند.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار مخصوص ریختن چای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل لینزبورو Lanesborough در لندن واقع شده است. جالب است بدانید که این هتل، سه سال متوالی، جایزه عالی انجمن چای بریتانیا را کسب نموده است. این هتل لوکس دارای خدمتکار مخصوص ریختن چای می باشد. در واقع این خدمتکار مخصوص به شما در مورد شاخصه ها و مزیت های چای های مختلف انتخابی تان اطلاعات می دهد.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر

هتل های رزوود Rosewood دارای یک خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر است. در واقع این خدمتکار، منویی از عطر های خوش بو را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید عطر مورد نظر خود را سفارش دهید. عطر های زنانه این منو، شامل شنل شماره پنج Chanel No. 5، بولگاری بلک Bulgari Black، دیزی مارک جیکوبز Daisy Marc Jacobs و کوکو شنل مادمازل Chanel CoCo Mademoiselle  می باشد. هم چنین برای مرد ها هم عطر های تام فورد Tom Ford، بولگاری پور اوم Bvlgari Pour Homme و هرمس تر درمس Hermes Terre d'Hermes در نظر گرفته شده است. تورهای ارزان مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت در اولین مرکز اقامتی زیرزمینی جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اولین هتل پنج ستاره زیرزمینی در جهان، هتل اینتر کانتینانتال شانگهای واندرلند InterContinental Shanghai Wonderland است. شما از پنجره اتاق خود می توانید از تماشای چشم انداز های آبشار های بسیار زیبا لذت ببرید. اقامت در این هتل، همانند بازدید از آبشارهای نیاگارا می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: بازدید از موزه ها بهمراه یک مستخدم هنری تعیین شده

 هتل لو رویال مونسو Le Royal Monceau در پاریس واقع شده است. این هتل برای راحتی مهمان ها، یک متخصص تاریخ هنر به نام دومینا دو برانتس Domoina de Brantes  را استخدام کرده تا به بازدید کنندگان در مورد آثار هنری که در کلکسیون های شهر پاریس می بینند، اطلاعات بدهد. هم چنین امکان بازدید اختصاصی از موزه در ساعات غیر اداری هم وجود دارد.  

سرویس های خاص هتل ها: خرید در بولگاری

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل بولگاری Bulgari در لندن واقع شده است. این هتل علاوه بر اختصاص دادن یک خدمتکار برای برنامه ریزی سفر شما، یک اتومبیل دارای راننده به شما می دهد تا به فروشگاه های بولگاری Bulgari در لندن بروید و در یک محیط آرام به خرید کردن بپردازید. این فروشگاه برای راحتی شما، هر زمان که بخواهید، باز می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: خلق اثر هنری خودتان

مرکز اقامتی رزوود سن میگوئل دو آلانده Rosewood San Miguel de Allende در مکزیک  قرار دارد. این مرکز اقامتی پنج ستاره، امکانات هنری الهام بخشی را به میهمانان ارایه می دهد. در واقع با هدیه دادن انواع و اقسام لوازم نقاشی، این انگیزه را در مهمان به وجود می آورد که اثر هنری خلق کنند. 

سرویس های عجیب هتل های خاص: یادگیری سبک زندگی کاهنان بودایی

صومعه خانه جنگلی وات پا ناناچات Wat Pah Nanachat در تایلند واقع شده است. اگر به فرهنگ راهبان بودایی علاقه دارید، می توانید در این صومعه اقامت کنید. البته این صومعه برای آموزش نیست و شما با تماشا کردن باید آداب آنها را یاد بگیرید.

سرویس های خاص هتل ها: میهمان بودن در یک معبد ژاپنی

 معبد مقدس ماونت کویا Mount Koya در ژاپن  قرار دارد. شما در این معبد می توانید با سبک زندگی ساده و سنتی راهبان بودایی آشنا شده و در جلسات آمورشی راهبان  شرکت کنید. به علاوه در این معبد، فقط غذاهای گیاهی سرو می شود.

سرویس های عجیب هتل های خاص: سواری در یک رولز رویس همراه با راننده

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

یکی از هتل های باشکوه و بسیار معروف جهان، هتل برج العرب Burj Al Arab در دبی می باشد. این هتل مجلل دارای تمام امکانات رفاهی برای گردشگران است. هم چنین در هر یک از سوییت های آن، یک باند ویژه هلی کوپتر نصب شده است که می تواند کار انتقال شما به فرودگاه دبی را انجام دهد. از خدمات منحصر به فرد این هتل می توان به یک زمین تنیس، خدمتکاران اختصاصی، اتومبیل های رولز رویس با راننده اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: سرویس های عجیب هتل های خاص جهان,نرخ ویژه تور مشهد,بهترین تورهای مشهد,تورهای ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

امروزه هتل های زیادی در سراسر جهان برای جذب مشتری، با هم رقایت می کنند. هر یک از هتل ها با ارایه خدمات ویژه ایی قصد دارند تا شهرت بیشتری پیدا کنند. هتل های بسیاری وجود دارند که با امکانات ویژه نظر گردشگران را به سمت خودشان جلب کرده اند. با ما همراه باشید تا عجیب ترین سرویس های هتل ها را به شما معرفی کنیم.

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت شبانه در یک هتل خانه درختی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

اقامت در یک هتل خانه درختی را در هتل هکسپت Hotell Hackspett  تجربه کنید. این مرکز اقامتی در سوئد قرار دارد و خانه درختی را برای مسافران فراهم کرده که برای بسیاری گردشگران جذاب می باشد. شما در این خانه درختی می توانید از تماشای چشم انداز پارک لذت ببرید. البته پیشنهاد می کنیم در فصل زمستان این مکان را برای اقامت انتخاب نکنید؛ زیرا هیچ وسیله گرمایشی در آن موجود نیست.

سرویس های خاص هتل ها: درمان ترس از پرواز

اگر دوست دارید در اتاق خلبان یک شب اقامت کنید، حتما به هتل جامبو استی Jumbo Stay در استکهلم بروید. در واقع این هتل، یک بوئینگ 747 است که متعلق به سال 1976 می باشد. هم چنین این هتل هواپیمایی، برای کسانی که ترس از پرواز دارند، مناسب است. نرخ ویژه تور مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: صبحانه خوردن با زرافه ها

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل جیراف مینور Giraffe Manor در نایروبی در نزدیکی جنگل نگونگ Ngong قرار دارد. این هتل برای افرادی که عاشق طبیعت هستند، بسیار جذاب می باشد. نام این هتل، به معنی "عمارت زرافه" است. دلیل این نام گذاری هم این است که جمعیت بزرگی از زرافه ها  در این مکان زندگی می کنند. هم چنین ممکن است زمانی که برای صرف نهار به رستوران رفتید، زرافه ها شما را غافلگیر کنند.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک حباب شفاف

هتل اترپ روز Attrap' Reves در مارسییک قرار دارد. اقامتگاه های این هتل با حباب های شیشه ای شفاف احاطه شده اند و این امکان را به شما می دهند که مناظر اطراف را تماشا کنید. این هتل شگفت انگیز در بین گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

سرویس های عجیب هتل های خاص: آموزش و سواری فیل ها

مرکز اقامتی فور سیزنزن تنتد کمپ گلدن تراینگل Four Seasons Tented Camp Golden Triangle در تایلند واقع شده است. از خدمات این مرکز می توان به دسترسی به بار داخل اتاق، چشیدن طعم پنیر بهمراه نوشیدنی یا یک بازدید از میانمار اشاره کرد. اما از خدمات ویژه این هتل، جلسات آموزشی با فیل ها است. هم چنین شما بعد از پایان این جلسات، می توانید فیل سواری کنید.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک خانه اسکیمویی شیشه ای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

مرکز اقامتی کاکسلاتانن آرکتیک ریزورت Kakslauttanen Arctic Resort در فنلاند قرار دارد. اتاق های این مرکز، به شکل خانه های اسکیمویی طراحی شده اند و این امکان را به شما می دهند که نور های شمالی (شفق قطبی) را تماشا کنید. بهترین زمان برای دیدن شفق قطبی، بین ماه های آگوست تا آوریل (فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار  است. البته در فصل زمستان هم می توانید اسنوموبیل سواری کرده و یا ماهی گیری در یخ را تجربه کنید. بهترین تورهای مشهد

 سرویس های عجیب هتل های خاص: داشتن خدمتکار اختصاصی

مرکز اقامتی گیلی لانکانفوشی Gili Lankanfushi در مالدیو  واقع شده است. شما با اقامت در این هتل، هر چیزی را که بخواهید، بدست می آورید. در واقع شما یک خدمتکار اختصاصی دارید که تمام کارهای شما را انجام می دهد. این خدمتکار هر کاری  لازم باشد را انجام می دهد که اقامتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

سرویس های خاص هتل ها: ضبط کردن آهنگ خودتان در یک استودیوی ضبط اختصاصی

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اگر دوست داری، مکانی را برای اقامت انتخاب کنید که علاوه بر استراحت، بتوانید آهنگ های خود را هم ضبط کنید، مرکز اقامتی ایدن راک ویلا راک استار Eden Rock Villa Rockstar  بهترین انتخاب می باشد. این مرکز در سنت بارث قرار دارد و دارای یک استودیوی ضبط حرفه ای  است. مهمان ها می توانند از این استودیو برای ضبط کردن آهنگ مخصوص به خودشان استفاده کنند.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار مخصوص ریختن چای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل لینزبورو Lanesborough در لندن واقع شده است. جالب است بدانید که این هتل، سه سال متوالی، جایزه عالی انجمن چای بریتانیا را کسب نموده است. این هتل لوکس دارای خدمتکار مخصوص ریختن چای می باشد. در واقع این خدمتکار مخصوص به شما در مورد شاخصه ها و مزیت های چای های مختلف انتخابی تان اطلاعات می دهد.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر

هتل های رزوود Rosewood دارای یک خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر است. در واقع این خدمتکار، منویی از عطر های خوش بو را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید عطر مورد نظر خود را سفارش دهید. عطر های زنانه این منو، شامل شنل شماره پنج Chanel No. 5، بولگاری بلک Bulgari Black، دیزی مارک جیکوبز Daisy Marc Jacobs و کوکو شنل مادمازل Chanel CoCo Mademoiselle  می باشد. هم چنین برای مرد ها هم عطر های تام فورد Tom Ford، بولگاری پور اوم Bvlgari Pour Homme و هرمس تر درمس Hermes Terre d'Hermes در نظر گرفته شده است. تورهای ارزان مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت در اولین مرکز اقامتی زیرزمینی جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اولین هتل پنج ستاره زیرزمینی در جهان، هتل اینتر کانتینانتال شانگهای واندرلند InterContinental Shanghai Wonderland است. شما از پنجره اتاق خود می توانید از تماشای چشم انداز های آبشار های بسیار زیبا لذت ببرید. اقامت در این هتل، همانند بازدید از آبشارهای نیاگارا می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: بازدید از موزه ها بهمراه یک مستخدم هنری تعیین شده

 هتل لو رویال مونسو Le Royal Monceau در پاریس واقع شده است. این هتل برای راحتی مهمان ها، یک متخصص تاریخ هنر به نام دومینا دو برانتس Domoina de Brantes  را استخدام کرده تا به بازدید کنندگان در مورد آثار هنری که در کلکسیون های شهر پاریس می بینند، اطلاعات بدهد. هم چنین امکان بازدید اختصاصی از موزه در ساعات غیر اداری هم وجود دارد.  

سرویس های خاص هتل ها: خرید در بولگاری

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل بولگاری Bulgari در لندن واقع شده است. این هتل علاوه بر اختصاص دادن یک خدمتکار برای برنامه ریزی سفر شما، یک اتومبیل دارای راننده به شما می دهد تا به فروشگاه های بولگاری Bulgari در لندن بروید و در یک محیط آرام به خرید کردن بپردازید. این فروشگاه برای راحتی شما، هر زمان که بخواهید، باز می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: خلق اثر هنری خودتان

مرکز اقامتی رزوود سن میگوئل دو آلانده Rosewood San Miguel de Allende در مکزیک  قرار دارد. این مرکز اقامتی پنج ستاره، امکانات هنری الهام بخشی را به میهمانان ارایه می دهد. در واقع با هدیه دادن انواع و اقسام لوازم نقاشی، این انگیزه را در مهمان به وجود می آورد که اثر هنری خلق کنند. 

سرویس های عجیب هتل های خاص: یادگیری سبک زندگی کاهنان بودایی

صومعه خانه جنگلی وات پا ناناچات Wat Pah Nanachat در تایلند واقع شده است. اگر به فرهنگ راهبان بودایی علاقه دارید، می توانید در این صومعه اقامت کنید. البته این صومعه برای آموزش نیست و شما با تماشا کردن باید آداب آنها را یاد بگیرید.

سرویس های خاص هتل ها: میهمان بودن در یک معبد ژاپنی

 معبد مقدس ماونت کویا Mount Koya در ژاپن  قرار دارد. شما در این معبد می توانید با سبک زندگی ساده و سنتی راهبان بودایی آشنا شده و در جلسات آمورشی راهبان  شرکت کنید. به علاوه در این معبد، فقط غذاهای گیاهی سرو می شود.

سرویس های عجیب هتل های خاص: سواری در یک رولز رویس همراه با راننده

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

یکی از هتل های باشکوه و بسیار معروف جهان، هتل برج العرب Burj Al Arab در دبی می باشد. این هتل مجلل دارای تمام امکانات رفاهی برای گردشگران است. هم چنین در هر یک از سوییت های آن، یک باند ویژه هلی کوپتر نصب شده است که می تواند کار انتقال شما به فرودگاه دبی را انجام دهد. از خدمات منحصر به فرد این هتل می توان به یک زمین تنیس، خدمتکاران اختصاصی، اتومبیل های رولز رویس با راننده اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: سرویس های عجیب هتل های خاص جهان,نرخ ویژه تور مشهد,بهترین تورهای مشهد,تورهای ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()