نوشته شده توسط : تینا

اماکن دیدنی دبی

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . اماکن دیدنی بسیاری در این مکان برای تماشای مسافرین تور دبی وجود دارد.از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست هایتور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است کهاز دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه بسیار خاطره انگیز باشد.

 

 

یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی تور دبی 94 خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد .بازدید از این اثر تاریخی را در تور دبی از دست ندهید. بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود برای تماشای مسافرین تور دبی جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای مسافران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد

 

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل برای مسافران تور مشهد آبان 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس برای گردشگران تور مشهد مهر 94 گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان, امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

اماکن تفریحی در مشهد

مجموعه سرزمین عجایب مشهد در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در خرداد ماه سال 1386 در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید. این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری سپاد واقع در خیابان خیام شمالی مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که در دو طبقه دایر است.استفاده از این مجموعه گردشگری در تور مشهد پاییز 94 سرشار از لذت می باشد. در این مجموعه تعداد 10 دستگاه اصلی و بیش از یکصد بازی رایانه ای و جایزه ای گنجانده شده است که با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب توسط شرکت های خارجی راه اندازی شده است.این مجموعه تفریحی از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد.

 

 

 

 

مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد 94 بارگاه ملکوتی امام رضا فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

 

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

روستاهای معروف در اطراف مشهد

 

روستای دهبار مشهد منطقه ای بسیار زیبا و سرسبز در حومه شهرستان مشهدمقدس به فاصله 14 کیلومتر از شهر طرقبه در دامنه رشته کوههای بینالود قرار گرفته است. طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا می باشد.  برای رسیدن به این روستا باید بعد از گذر از شهر طرقبه به سمت جاغرق از اولین سه راهی سمت چپ به سمت روستای طرقدر راهی شد ، بعد از گذر از روستای طرقدر و عبور از کنار پروژه بزرگ ارغوان و بعد از رسیدن به دو راهی دهبار - کلاته آهن ٬ مسیر سمت راست را انتخاب و بعد طی مسیری زیبا و کوهستانی به روستای دهبار رسید. طبیعت بکر و زیبای روستای دهبار می تواند مکان مناسبی برای مسافران تور لحظه آخری مشهد برای سپری کردن یک روز تعطیل و استراحت باشد. دیدن از این روستای زیبا و دیدنی را به همه علاقه مندان تور مشهد توصیه میکنیم.

 

 

روستای مایان در مشهد  در دل دره ای سبز و زیبا در جنوب شهر طرقبه واقع است که بعد از عبور ازپیچ و خم مسیر روستای حصارگلستان است و دارای سه بخش مایان سفلی و وسطی و علیا می باشد.حتما از این روستا در تور مشهد دیدن کنید. قدمت نام مایان به دوران خیلی دور می رسد که بواسطه کوهستانی بودن منطقه معماری روستا به شکل پلکانی بوده و چشم انداز زیبا و باغهای سرسبز میوه و رودخانه ای که از دامنه های بینالود سرچشمه گرفته و مسیر ازغد – مایانات و حصار را طی کرده و به بند گلستان می ریزد، از دیگر آثار قدیمی روستا مزار « امامزاده میرزا عرب» می باشد که حسب و نسب آن با واسطه به امام زین العابدین (ع) می رسد که برای مسافران تور مشهد بسیار جذاب می باشد. نقل است که مردم مایان علیا از نسل این امامزاده می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستاهای معروف در اطراف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هیترو از بزرگترین فرودگاههای لندن می باشد که در منطقه ی هیلینگدون و در ۲۴ کیلومتری غرب چرینگ کراس در مرکز لندن واقع شده است. لوتون ، گتویک ، استانستد از دیگر فرودگاههای این شهر می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین اطلس جت

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز 3 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت آتاتورک استانبول ، فرودگاه لوتون لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 4 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه گتویک لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پروازبا ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 3 ساعت و 55 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه استانستد لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین اکراین

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز  با ایرلاین اکراین و مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 20 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه اکراین ، فرودگاه گتویک لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین بریتیش ایرویز

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین بریتیش ایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 4 ساعت و مسیری پروازی آن فرودگاه اکراین ، فرودگاه هیترو لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین صربستان

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین صربستان و مدت زمان تقریبی پرواز 22 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه اکراین ، فرودگاه هیترو لندن می باشد.

بلیط لندن با ایرلاین کی ال ام

مسافرانی که بلیط لندن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین کی ال ام و مدت زمان تقریبی پرواز 12 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آمستردام هلند ، فرودگاه هیترو لندن می باشد.

  

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
601 تهران لندن دوشنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن دوشنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن دوشنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
513 تهران لندن دوشنبه ها 05:40 12:05 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران لندن دوشنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن دوشنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران لندن دوشنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن دوشنبه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن دوشنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن سه شنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن سه شنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن سه شنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران لندن سه شنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن سه شنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
711 تهران لندن سه شنبه ها 08:55 11:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران لندن سه شنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران لندن سه شنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن چهارشنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن چهارشنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن چهارشنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
513 تهران لندن چهارشنبه ها 05:40 12:05 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران لندن چهارشنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن چهارشنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران لندن چهارشنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن چهارشنبه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن چهارشنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن پنجشنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن پنجشنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن پنجشنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران لندن پنجشنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن پنجشنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
711 تهران لندن پنجشنبه ها 08:55 11:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران لندن پنجشنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن پنجشنبه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن پنجشنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن جمعه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن جمعه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن جمعه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
513 تهران لندن جمعه ها 05:40 12:05 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران لندن جمعه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن جمعه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران لندن جمعه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن جمعه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن جمعه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن شنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن شنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن شنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران لندن شنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران لندن شنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی الاتحاد
879 تهران لندن شنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران لندن شنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن شنبه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن شنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران لندن یکشنبه ها 03:05 07:40 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران لندن یکشنبه ها 03:35 10:05 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران لندن یکشنبه ها 05:05 14:20 شرکت هواپیمایی امارات
513 تهران لندن یکشنبه ها 05:40 12:05 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران لندن یکشنبه ها 05:45 13:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران لندن یکشنبه ها 08:25 15:55 شرکت هواپیمایی ترکیش
711 تهران لندن یکشنبه ها 08:55 11:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران لندن یکشنبه ها 11:40 20:15 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران لندن یکشنبه ها 15:55 21:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران لندن یکشنبه ها 22:45 07:00 شرکت هواپیمایی امارات

 

 مسیر تهران لندن



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط لندن,بلیط خارجی لندن,قیمت بلیط لندن,قیمت مناسب بلیط لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

شهر بانکوک دارای دو فرودگاه قدیمی و جدید است و پروازهای بین المللی از فرودگاه جدید سوارنابهومی انجام می شوند که در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. فرودگاه قدیمی تنها برای پروازهای داخلی به کار می رود و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. مدت زمان پرواز تهران بانکوک 7 ساعت و 20 دقیقه و فصله هوایی این پرواز 5459 کیلومتر می باشد.

مسافرانی که بلیط بانکوک را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز قشم‌ ایر و هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را انجام می دهد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك دوشنبه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك سه شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
344 تهران بانكوك سه شنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
051 تهران بانكوك سه شنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك سه شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
434 تهران بانكوك چهارشنبه ها 18:45 08:55 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك چهارشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك پنجشنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك پنجشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك جمعه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك جمعه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك جمعه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 18:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
432 تهران بانكوك شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران بانكوك شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك یکشنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران بانكوك یکشنبه ها 20:45 10:30 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك یکشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران بانکوک

 

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین چین جنوبی و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

مسیر تهران پوکت



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط پوکت , بلیط بانکوک , قیمت بلیط پوکت , قیمت بلیط بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا


:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا , بلیط بدروم , قیمت بلیط آنتالیا , قیمت بلیط بدروم ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ایرفلوت مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

فرودگاه بین‌المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت چین قرار گرفته و پر ترددترین فرودگاه بین‌المللی این کشور به شمار می رود. الاتحاد، امارات و ماهان جزو پرواز های مهم تهران به سمت پکن و بالعکس می باشد. مسافرانی که بلیط پکن را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز مدت زمان پرواز تهران تا پکن 7 ساعت و 28 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا پکن 5612 کیلومتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران پکن دوشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن دوشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن دوشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن سه شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران پکن سه شنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن سه شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن چهارشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن چهارشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
800 تهران پکن چهارشنبه ها 19:25 06:25 شرکت هواپیمایی ایران ایر
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن چهارشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن پنجشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن پنجشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن پنجشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن جمعه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران پکن جمعه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن شنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن یکشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن یکشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران پکن یکشنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن یکشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پکن

 



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط شانگهای,بلیط پکن,بلیط چین,قیمت بلیط چین ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 مسیر تهران ازمیر

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفت هانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

   مسیر تهران آنکارا



پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها

  

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

  

مسیر تهران استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: بلیط , ,
:: برچسب‌ها: بلیط ازمیر , بلیط استانبول , بلیط آنکارا , بلیط ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 2 ستاره گلدیس کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است و از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان تور کیش سرو می کند. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش :

اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال ، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و...

نشانی هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل 2 ستاره گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش در سال 1383 در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع بنا شد و در سال 1390 بازسازی گردید. این هتل در مجموع از 72 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه کیش در فاصله 8 دقیقه ای و اسکله تفریحی 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. معماری این هتل به شکل معماری دوره هخامنشیان طراحی شده است. اطراف این هتل را فضای سبزی به مساحت 1200متر مربع احاطه کرده است که مکانی برای آسایش بیشتر مسافران تور کیش به حساب می آید.

امکانات هتل لوتوس کیش :

تاكسي سرويس، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، ماهواره، نمازخانه، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، صندوق امانات اختصاصي، پاركينگ سرپوشيده، كافي شاپ و... می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل 3 ستاره لوتوس کیش

هتل 3 ستاره لوتوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های قیمت مناسب کیش,هتل گلدیس کیش,هتل لوتوس کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 3 ستاره گراند در زمینی به مساحت 6400 مترمربع و با ظرفیت پذیرش 200 نفر در جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. یکی از امکانات هتل برای میهمانان تور کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها و نیز خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت می باشد. در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل دریا واقع شده است. نزدیکترین بازار کیش به این هتل که حدوداً 5 دقیقه فاصله دارد بازار ونوس می باشد.

امکانات هتل گراند کیش : رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع، لابی، تلویزیون، یخچال و ... می باشد.

 

هتل گراند کیش

 

هتل گراند کیش


هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش

تصویری از هتل 3 ستاره گراند کیش


تصویری از هتل گراند کیش

تصویری از هتل گراند کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل 3 ستاره گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش , هتل 2 ستاره قائم کیش , هتل های 2 ستاره کیش , هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در غرب بلوار دریا بنا شده است. در این هتل مجموعا 200 اتاق و سوییت وجود دارد. این هتل به مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش نزدیک می باشد. این هتل از معماری زیبایی برخوردار است به طوریکه نمای ظاهری هتل شبیه دلفین طراحی شده است. در این مجموعه حدود 52 نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشند. در اطراف این هتل آبنما و آلاچیق های زیبا و مشرف به دریا در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل فلامینگو کیش

گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، سرو چای و آب معدنی داخل اتاق، كافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و ... می باشد.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

تصویری از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش


نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش

نمایی از هتل 4 ستاره فلامینگو کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش,هتل 4 ستاره فلامینگو کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل آپارتمان عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات رفاهی مورد نیاز برای میهمانان محترم تور کیش را فراهم آورده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان از سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق نام برد. این هتل به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد. هتل از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

نشانی هتل عالی قاپو کیش : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش


هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش


تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش

تصویری از هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیش,هتل 2 ستاره عالی قاپو کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های قیمت مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 هتل بایوک اسکای تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند در در مرکز شهر و در نزدیکی مناطق تجاری این شهر بنا شده و دارای 88 طبقه و در مجموع 673 اتاق است. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک تایلند 25 دقیقه می باشد. در این هتل فضای مخصوص گلف برای میهمانانتور تایلند در نظر گرفته شده است. ایستگاه اتوبوس های شاتل در فاصله 150 متری از این هتل قرار دارد.

امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند :

استخر روباز، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، آرایشگاه، خدمات خانه داری، دستگاه خودپرداز و ...

هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای تایلند


هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل بایوک اسکای تایلند,هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند,هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس در پراتونام بانکوک تایلند واقع شده و در مجموع دارای 660 اتاق و سوییت می باشد. ایستگاه مترو و ترن هوایی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. رستوران شبانه روزی این هتل دارای ظرفیت 250 نفر می باشد و در این رستوران غذاهای تایلندی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود.

امکانات هتل بانکوک پالاس تایلند :

استخر روباز، باشگاه بدنسازی، صرافی، مهد کودک، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، ماهواره، سالن کنفرانس، تهویه، گرمایش، ماساژ تایلندی، صندوق امانات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، فکس و کپی، لاندری، آسانسور، امکانات جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و ...

 

هتل بانکوک پالاس تایلند

هتل بانکوک پالاس تایلند


هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند

هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل بانکوک پالاس تایلند,هتل 4 ستاره بانکوک پالاس تایلند,هتل های خوب تایلند,بهترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 5 ستاره آویستا پوکت در فاصله 3 دقیقه ای ساحل کاتا تایلند واقع شده و مجموعا دارای 143 اتاق می باشد . فاصله هتل تا مراکز خرید 10 دقیقه می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان به میهمانان تور تایلند ارایه می گردد. در رستوران هتل آویستا انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود.

امکانات هتل آویستا پوکت تایلند :

سونا، استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا، مرکز آب گرم و سلامت، سالن بدنسازی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت، اتاق جلسه کاملا مجهز، زمین بازی مخصوص کودکان، بازیهای کامپیوتری، کتابخانه، خدمات نگهداری از اطفال، تهویه، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل آویستا تایلند

هتل آویستا تایلند


هتل 5 ستاره آویستا تایلند

هتل 5 ستاره آویستا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند


نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آویستا تایلند,هتل 5 ستاره آویستا تایلند,هتل های مجلل تایلند,بهترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 5 ستاره امرالد بانکوک تایلند دارای مجموعا 6052 اتاق بوده و در مرکز شهر واقع شده است. هتل تا فرودگاه بانکوک 15 دقیقه و ایستگاه مترو نیز 2 دقیقه با این هتل فاصله دارد. یکی از مزیتهای این هتل برای مسافران تور تایلند این است که کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی نیاز نداشته باشد و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است.

 امکانات هتل امرالد بانکوک تایلند :

محل بازی کودکان، ماساژ، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، تهویه، گاوصندوق، پارکینگ، سالن بدنسازی، آسانسور، سونا، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

 

هتل امرالد تایلند

هتل امرالد تایلند


هتل امرالد پاتایا تایلند

هتل امرالد پاتایا تایلند


هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره امرالد بانکوک تایلند,هتل 5 ستاره امرالد تایلند,هتل امرالد تایلند,هتل های مجلل تایلند, ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند در خیابان Second Pattaya  واقع شده و مجموعا 129 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک 86 کیلومتر می باشد. هتل ال کی رونسانس دارای 3 بالکن مخصوص برای حمام آفتاب مسافران تور تایلند می باشد. همچنین در فاصله یک کیلومتری از این هتل مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک قرار گرفته است.

امکانات هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند :

ماساژ، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، استخر روباز، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، سالن ورزشی و ...

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند


هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند


هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند


 

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

 


تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند,هتل 4 ستاره ال کی رونسانس تایلند,هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند,هتل ال کی رونسانس تایلند, ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()